קיץ על החוף. כי אין כמו לשלב ביזנס עם פלז'ר (צילום: סרג' פסיקוב)
קיץ על החוף. כי אין כמו לשלב ביזנס עם פלז'ר (צילום: סרג' פסיקוב)

קיץ על החוף, גרסת תמיר גרנט

תמיר גרנט הקים עסק להפקת אירועים, וחנך אותו במסיבה בחוף המבצר בעתלית. לחברים שבאו לפרגן חיכו אוהל מדוגם, פינות זולה, פופים, ערסלים, מיטות שיזוף, פיתות בטאבון, גלשני סאפ, מגרש כדורעף מאולתר והרבה מוזיקה

פורסם בתאריך: 2.7.17 19:19

את תמיר גרנט אתם בוודאי מכירים כמנהל יחסי ציבור וכמפיק מסיבות (המרפסת ברמת ישי, המוריסון, הדאגלס ג'יי ועוד), אבל כעת הוא פותח עסק עצמאי להפקת אירועים. העסק, שנקרא קיץ על החוף, מציע השכרת ציוד והפקה בהתאמה אישית של כל סוגי האירועים – אירועי חברה, ימי גיבוש וכיף מרובי משתתפים, ימי הולדת, חגיגות בר/בת מצווה, מסיבות רווקים ורווקות, אוהלים רומנטיים ואפילו קמפינג משפחות.

גרנט מספר כי כל חייו הוא עסק בארגון ובהפקה של אירועים ומופעים, וכי לאחרונה, עם שחרורו מחיל האוויר בדרגת רב סרן, הוא החליט לפתוח עסק חדש שמטרתו היא לייצר זיכרונות כיפיים ושמחים מחוף הים, שהוא המקום האהוב עליו ביותר. וכידוע, אין כמו לשלב ביזנס עם פלז'ר.

בשבת שעברה נערכה ההשקה של העסק החדש בחוף המבצר בעתלית, ומבלים רבים מכל הצפון באו לפרגן, לאחל וליהנות מאוהל מדוגם עם פינות זולה, פופים, ערסלים, מיטות שיזוף, פיתות בטאבון, גלשני סאפ, מגרש כדורעף מאולתר ומוזיקה בניצוחו של די.ג'יי עידן סבג. בין המבלים ראינו את בן חבה, אריה בלילה, יאנה לאוגין, לידור שירי, דניאל בר, אסף יגר, דורין דוידוב, ליעד ארצי ובת אל בן טולילה.

 

זולה בחוף המבצר (צילום: סרג' פסיקוב)

זולה בחוף המבצר (צילום: סרג' פסיקוב)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר