המגרש ברחוב דרך הים 188 (צילום: רמי שלוש)
המגרש ברחוב דרך הים 188 (צילום: רמי שלוש)

עסקת השנה: מגרש עירוני נמכר ב-25.5 מיליון שקל

מועצת העיר חיפה אישרה את מכירת המגרש שבבעלות העירייה ברחוב דרך הים 188 לחברת שתית שבבעלות איש העסקים שלום שטרית. בתוכנית: פרויקט מגורים של 118 דירות בשני מגדלים של 18 קומות

פורסם בתאריך: 6.10.17 07:46

עסקת השנה בנדל”ן העירוני בחיפה: מועצת העיר אישרה בישיבתה השבוע את מכירת המגרש שבבעלות העירייה ברחוב דרך הים 188 בשכונת הכרמל המערבי לחברת שתית שבבעלותו של איש העסקים שלום שטרית תמורת 25,555,555 שקל (ללא מע”מ). בכך אישרה המועצה את החלטת ועדת המכרזים של העירייה מהחודש שעבר לאשר את זכייתה של החברה במכרז שניהלה העירייה למכירת המגרש. בדברי ההסבר להחלטת מועצת העיר תוארו ההליכים למכירת המגרש וצוין כי “הצעתה של חברת שתית היתה הגבוהה ביותר לגבי השטח שבנדון”.

המגרש, שעל יציאתו לדרך של המכרז לשיווקו דווח ב”כלבו” לפני כשלושה וחצי חודשים, משתרע על פני שטח של שמונה וחצי דונם. המגרש נמצא בקצה התחתון של הרחוב והוא סמוך לבניין המגורים התחתון ביותר בצד הצפוני של הרחוב, כך שמימוש בנייה חדשה במגרש יאריך את גבול שטח המגורים בצד זה של הרחוב.

על המגרש חלה תוכנית מנדטורית שאושרה כבר בשנת 1936. למרות שלפי התוכנית המנדטורית מיועד המגרש למגורים, עד היום לא בוצעה בו בנייה והוא מתאפיין בחורש טבעי.

לאחר אישור ההתקשרות על ידי מועצת העיר מסר שטרית כי בכוונתו ליזום תוכנית בניין עיר (תב”ע) חדשה למגרש כדי שניתן יהיה לבנות בו פרויקט מגורים של 118 דירות בשני מגדלים שבכל אחד מהם יהיו 18 קומות ו־59 דירות. הפרויקט יתוכנן על ידי האדריכל גבי שורץ ממשרד שורץ-בסנוסוף אדריכלים.

“התב”ע המנדטורית כבר לא מתאימה לעולם שאנו נמצאים בו כיום ואנחנו רוצים תב”ע חדשה שתאפשר הקמה של שני מגדלים, כמו ברמת חביב ממול, עם חניון משותף ועם תמהיל של דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים”, אמר שטרית, “הדירות יימכרו במחירים של החל מ־1,300,000 שקל לדירת שלושה חדרים. המיקום של הפרויקט הוא אופטימלי – קרוב לים ולכניסה לחיפה. הפרויקט יתרום לחיפה היצע חדש של דירות למגורים, וקהל היעד שלנו הוא משפרי דיור וזוגות צעירים. הפרויקט משתלב בקו היוזמות של קבוצת שתית בחיפה שכולל שישה מוקדים של בנייה, ובהם פרויקטים ברחוב חביבה רייך, ברחוב זלמן שניאור, ברחוב פלמ”ח ובשדרות מוריה, ועוד ארבעה פרויקטים מתוכננים. לצד זאת אנו מקימים פרויקט בנייה גדול למגורים בטירת כרמל”.

 

שלום שטרית

שלום שטרית

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר