סיון בראונר וניצה בן צבי. "כשצריך לפרגן אנחנו מפרגנות, ובאהבה" (צילום: חן ברק)
סיון בראונר וניצה בן צבי. "כשצריך לפרגן אנחנו מפרגנות, ובאהבה" (צילום: חן ברק)

עידן חדש: התחממות ביחסים בין תיאטרון חיפה לתיאטרון הצפון

שבוע לאחר שמנכ"לית התיאטרון העירוני ניצה בן צבי באה לבריתה של התאומות של מנכ"לית תיאטרון הצפון עדי קאופמן, הגיעה המנכ"לית בפועל של תיאטרון הצפון סיון בראונר לצפות בהצגה "בילי שוורץ" בתיאטרון חיפה והעלתה תמונה משותפת עם בן צבי

פורסם בתאריך: 9.10.17 09:09

פרק חדש נרשם ביחסים בין תיאטרון חיפה לתיאטרון הצפון. כשניצה בן צבי עזבה את תיאטרון הצפון ועברה לתפקיד מנכ"לית תיאטרון חיפה התוצאה היתה דם רע בין שני מוסדות התרבות. עם השנים התחממו היחסים, ותיאטרון הצפון אף רכש מתיאטרון חיפה את ההצגה "בילי שוורץ", אך אהבה גדולה לא שררה שם. בשבוע שעבר הגיעה בן צבי לחגיגת הבריתה של התאומות של מנכ"לית תיאטרון הצפון עדי קאופמן, והיחסים בין הצדדים הגיעו לשיאם כאשר סיון בראונר, המנכ"לית בפועל של תיאטרון הצפון (שמחליפה את קאופמן שיצאה לחופשת לידה), הגיעה עם בתה לצפות ב"בילי שוורץ" בתיאטרון חיפה והעלתה תמונה משותפת עם בן צבי.

בראונר, תמונה היסטורית?

"ניצה היא חברה בלי קשר ליחסים בין התיאטראות. היא היתה חברה כשעבדה בתיאטרון הצפון ונשארה כזאת גם אחר כך. אנחנו אוהבות אותה מאוד. פשוט לא יצא שהצטלמנו ביחד ובגלל זה לא העליתי עד עכשיו תמונות איתה, אבל כשצריך לפרגן אנחנו מפרגנות, ובאהבה".

בן צבי, באהבה?

"כל מי שמגיע לתיאטרון הוא מבורך, במיוחד כשמדובר בילדה בת 5 שנהנתה מ'בילי שוורץ'. כבוד הוא לי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר