ג’ורדי קרויף. יש קבוצות שכן ויש קבוצות שלא (צילום: ניר קידר)
ג’ורדי קרויף. יש קבוצות שכן ויש קבוצות שלא (צילום: ניר קידר)

מכבי תל אביב מסרבת להשאיל את ג’אן להפועל

למרות רצונו של השחקן, שמשחק כעת בבית"ר תל אביב/רמלה מהליגה הלאומית, לעבור להפועל חיפה הבהיר ג’ורדי קרויף לניר קלינגר כי הוא לא יושאל לקבוצה שמתמודדת מול הצהובים בצמרת. וגם: היום האזכרה במלאת 16 שנה למותו של רובי שפירא

פורסם בתאריך: 22.12.17 08:43

מכבי תל אביב מסרבת להשאיל את דור ג’אן להפועל. הסיבה: ג’ורדי קרויף רואה בקבוצה של ניר קלינגר מתחרה על תואר האליפות מול קבוצתו.

בעונה שעברה, כשהפועל דשדשה בחלק התחתון של הטבלה, הסכימה מכבי תל אביב להשאיל את דור פרץ ללא כל בעיה. גם בקיץ נעתר קרויף לבקשה להשאיל לאדומים את רוסלן ברסקי. אבל כעת, כאשר ג’אן משחק במדי בית"ר תל אביב/רמלה מהליגה הלאומית ומעוניין לעבור להפועל, קרויף מערים קשיים וכבר הודיע לקלינגר כי השחקן לא יושאל.

עם זאת, מכבי תל אביב מוכנה להשאיל את ג’אן למ.ס אשדוד, וגם זאת בתנאי שהשחקן, שמסיים את חוזהו בתום העונה, יחתום על חוזה לשלוש שנים נוספות.

 

 

שחקן נוסף שקלינגר מעוניין בו הוא אחמד עאבד מעירוני קרית שמונה, אך במקרה זה הודיע איזי שירצקי, הבעלים של הקבוצה הצפונית, שהוא לא יסכים להשאילו אלא רק למכור אותו תמורת 500,000 דולר – סכום שכץ יסרב לשלם. עאבד, כמו ג’אן, יסיים את חוזהו בתום העונה ויוכל לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות כבר בחלון ההעברות בינואר, אך למרות זאת שירצקי עומד על דעתו לא לשחררו.

מי שכן צפוי לחתום בקבוצה הוא הבלם/קשר המקדוני ריסטו מיטרבסקי שכבר סיכם את תנאיו.

היום (שישי) בשעה 14:00 תיערך בבית העלמין כפר זמיר האזכרה השנתית לרובי שפירא במלאת 16 שנה למותו. שנה וחצי לאחר שהפועל זכתה באליפות ההיסטורית שלה שם שפירא קץ לחייו בביתו בניגריה, ובני משפחתו קוראים לאוהדי הקבוצה לבוא ולכבד את זכרו של הבעלים המיתולוגי של המועדון.

 

רובי שפירא. 16 שנה בלעדיו (צילום: באדיבות גליל גלסברג)

רובי שפירא. 16 שנה בלעדיו (צילום: באדיבות גליל גלסברג)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שטרלינג יוסף

    מכבי תל- אביב מחזיקה שחקנים שאין סכוי שהם יתפתחו בקבוצה היא משאילה אותם לקבוצות אבל כאשר הם מצליחים מכבי תל אביב מושיבה אותם על הספסל העיקר שלא ישחקו נגדם אחד השחקנים הוא דור פרץ שהיה שחקן מצוין בהפועל חיפה אבל במכבי תל אביב הוא מחמם את הספסל מכבי רוצים את ברסקי כדי שישב על הספסל העיקר שלא ישחק בליגה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר