אדם. גם יהורם גאון רצה לבוא לבקר
אדם. גם יהורם גאון רצה לבוא לבקר

"הרגע דיברתי עם אדם. אין שום קריסת מערכות"

שלמה צח, מנהלו האישי של הזמר שמצבו הוחמר והוא הועבר ליחידה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בתל אביב, מנסה להרגיע: "הוא לא נשמע איי איי איי אבל הוא חזק"

פורסם בתאריך: 2.1.18 21:07

הבוקר (שלישי) חלה החמרה במצבו של הזמר אדם, והוא הועבר למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בתל אביב. לפני כשלושה חודשים עבר אדם ניתוח להוצאת כיס מרה, אך מצבו הורע ומאז הוא מאושפז. הוא חלה בצהבת, ולאחר מכן לקה בדלקות בלבלב ובאיברים פנימיים נוספים. אדם היה הזמר המצליח ביותר בארץ בסוף שנות ה-80 ונהנה מגלי הערצה שכונו אדמניה. כשאלה שככו הוא יצא מהארון בסרט אישי על סיפור חייו. לפני שנים אחדות הוא חזר לחיפה והתגורר בשכונת נוה שאנן. אדם לא הסתיר את אכזבתו מהתעלמותם של גורמים עירוניים ממנו, וכשהתייאש חזר לתל אביב. בחודש מאי האחרון הופיע אדם בחיפה במסגרת חגיגות 30 השנה לאלבומו "סוד" ודיבר על אהבתו לעיר. זמן קצר לאחר אשפוזו אמרה אחותו אילנה כהן, שנלחמת במחלת הסרטן, לסנובה: "אלוהים שלי, בבקשה, רפא אותו ואותי”.

 

 

שלמה צח, מנהלו האישי של אדם והאיש שגילה אותו, מה מצבו?

"הרגע דיברתי איתו. הוא בטיפול נמרץ".

הוא מדבר?! הרשת גועשת.

"אנשים ממציאים כל מיני דברים. המצב שלו היום היה פחות טוב מאשר בימים רגילים. מנהל המחלקה מטפל בו".

אז הדיווחים מוגזמים?

"הרגע דיברתי איתו. הוא מחובר לכל מיני צינורות ומכשירים. אמרתי לו להיות חזק. אין לו שום קריסת מערכות. גם יורם גאון התקשר עכשיו ורצה לבקר אותו, אבל אין טעם לבוא לבקר. הוא לא נשמע איי איי איי אבל הוא חזק".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. זנב

    איידס זו מחלה כרונית היום ולא מתים ממנה .תתקדם. בנאדם שעבר ניתוח וקיבל זיהום זה מצב מורכב הרבה יותר ומצריך טיפול ממושך יותר, תנאים סטרילים והשגחה צמודה. תחשוב טוב לפני שאתה קופץ על המקלדת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר