ד"ר נתן פורמן
ד"ר נתן פורמן

פורמן קורא למועמדים לא לקבל תרומות מקבלנים

כדי למנוע את החיבור בין הון לשלטון בחיפה קורא ד"ר נתן פורמן, שהכריז כי יתמודד על ראשות העיר, לכל המתמודדים לחתום על מסמך כוונות שבו הם מתחייבים לא לקבל תרומות מקבלנים שפועלים בחיפה

פורסם בתאריך: 12.2.18 12:42

ד"ר נתן פורמן, שלפני כחודש וחצי הכריז על התמודדותו בבחירות לראשות העיר, קורא לכל המתמודדים לחתום על מסמך כוונות שבו הם מתחייבים לא לקבל תרומות מקבלנים שפועלים בחיפה.

נוסף על כך מבקש פורמן מהמתמודדים לראשות העיר לחשוף את קשריהם ואת התרומות שאותן קיבלו עד כה עבור הבחירות. לדבריו, הוא מבקש למנוע חיבור בין הון לשלטון בחיפה. פורמן גם מתייחס להגבלות שמציב החוק על הסכומים שניתן לקבל מתורמים וטוען כי המועמדים עלולים לחרוג מהסכומים שמתיר החוק, ובכך להסתכן בביצוע עבירה.

 

 

פורמן: "מאז שהצהרתי על מועמדותי פונים אלי עשרות אנשי עסקים, חלקם מכרים קרובים, ומבקשים לתרום לקמפיין הבחירות שלי. מכיוון שאנחנו קוראים בתקשורת שלחלק מהמועמדים יש קשרים ענפים בעולם הנדל"ן, חשוב לי להעלות את הנושא לתודעה. אני מתחייב לעשות כך ומצהיר שכל כסף שהשתמשתי בו עד היום במערכת הבחירות הוא כספי שלי".

פורמן מוסיף שהמשטרה חקרה ראשי רשויות מקומיות בנושאים הקשורים לקבלת כספים ותרומות בניגוד לחוק, ואת זה הוא מבקש למנוע בחיפה: "אני מאמין שגם תושבי העיר מאסו בשחיתויות שהתגלו בארץ בתחום המוניציפלי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר