עו"ד דוד עציוני ואיתמר צ'יזיק במסיבת העיתונאים (צילום: שושן מנולה)
עו"ד דוד עציוני ואיתמר צ'יזיק במסיבת העיתונאים (צילום: שושן מנולה)

איתמר צ'יזיק: "בחיפה צריך ראש עיר חדש וצעיר" (וידאו)

המועמד לראשות העיר עו"ד דוד עציוני הודיע על צירופו של צ'יזיק, לשעבר מנכ"ל קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, לרשימתו: "זה רגע היסטורי בתולדות חיפה, צ'יזיק הוא גיבור ישראל"

פורסם בתאריך: 6.3.18 12:30

איתמר צ'יזיק, לשעבר מנכ"ל אתו"ס ומנכ"ל קבוצת הכדורגל מכבי חיפה' הודיע היום (שלישי) על הצטרפותו לרשימתו של עו"ד דוד עציוני לבחירות המוניציפליות. במסיבת עיתונאים שהתקיימה בגארדן הוטל אמר עציוני כי הצטרפותו של צ'יזיק היא רגע היסטורי בתולדות חיפה וכי מדובר בגיבור ישראל. עציוני לא התחייב על מקום שבו עתיד צ'יזיק להיות משובץ, אבל אמר שהוא יהיה במעמד בכיר, כפי שפורסם כאן כבר לפני כחודש.

"המסקנה הברורה מאוד היא שבחיפה צריך מישהו חדש, צריך מישהו צעיר", אמר צ'יזיק במסיבת העיתונאים, "העתיד הוא הצעירים. בדקתי הרבה ערים בחו"ל ובארץ, ויש טרנד של ראשי עיר צעירים עם הרבה מעוף ורוח. עציוני הוא בחור עם כריזמה ועם ראש פתוח, והכי חשוב – הוא מקשיב ומוכן ללמוד ולשמוע את האחרים, ומנגד יודע לדפוק על השולחן ולומר את דעתו כשצריך. כולם מדברים על כך שלעציוני אין ניסיון, אז אני מבטל את האמירה הזאת במחי יד כי אם בן אדם יודע לנהל אנשים והוא פתוח לשמוע וללמוד, אז אין דבר שיכול לעצור אותו".

 

צ'יזיק, בן 71, הוא יליד חיפה, ושירת בעבר כאלוף משנה בחיל המודיעין. במהלך שירותו הצבאי הוא נפצע ואיבד את אחת מרגליו. אחרי שחרורו הוא מונה למנכ"ל אתו"ס, ובשנת 2002 הוא מונה למנכ"ל מכבי חיפה – תפקיד שבו הוא שימש עד שנת 2016.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר