חנה קנייזבה מיננקו. לא היתה מרוצה מתוכנית האימונים (צילום: שרון בוקוב)
חנה קנייזבה מיננקו. לא היתה מרוצה מתוכנית האימונים (צילום: שרון בוקוב)

זעם באיגוד האתלטיקה: קנייזבה מיננקו פיטרה את מאמנה

קופצת המשולשת חנה קנייזבה מיננקו ממכבי חיפה ומאמנה אלכס מרמן עלו על מסלול התנגשות, וסגנית אלופת העולם לשעבר כבר שכרה מאמן חדש שינחת בארץ בימים הקרובים: "הייתי חייבת שינוי"

פורסם בתאריך: 16.3.18 18:55

זעם באיגוד האתלטיקה הישראלי: קופצת המשולשת חנה קנייזבה מיננקו ממכבי חיפה, לשעבר סגנית אלופת העולם, פיטרה את מאמנה אלכס מרמן, וכבר בימים הקרובים אמור לנחות בארץ מאמן זר חדש. מרמן שימש כמאמנה של קנייזבה מיננקו עוד כשזו ייצגה את מכבי תל אביב, ושכרו מומן על ידי איגוד האתלטיקה עם השתתפות של מכבי חיפה.

"הייתי חייבת שינוי ולכן נפרדתי מאלכס", אישרה קנייזבה מיננקו ל"כלבו – חיפה והצפון". מרמן נשמע כעוס כשפנינו לקבל את תגובתו. "אני לא מוכן לדבר בנושא", הוא אמר וסיים את השיחה.

 

 

באגודת מכבי חיפה נדהמו לשמוע כי קנייזבה מיננקו, שעברה למכבי לפני תשעה חודשים ושאחד מהספונסרים שלה הוא נשיא מועדון הכדורגל של מכבי יעקב שחר, פיטרה את מרמן. באיגוד האתלטיקה טוענים כי לאחרונה הקופצת לא היתה שבעת רצון מתוכנית האימונים שמאמנה קבע לה וכי זה היה רק עניין של זמן עד שהשניים ייפרדו. כאמור, קנייזבה מיננקו כבר מינתה מאמן חדש שאמור להגיע לישראל כבר בימים הקרובים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר