עו"ד אושר טקאטש מגיש את עוגת יום ההולדת ליונה יהב. אין אין אין חגיגה?
עו"ד אושר טקאטש מגיש את עוגת יום ההולדת ליונה יהב. אין אין אין חגיגה?

האם בגלל האקט הזה יורחקו בן שושן, טקאטש וג'מאל מהליכוד?

שלושה מאנשי הליכוד - יניב בן שושן, עו"ד אושר טקאטש ואבי ג'מאל - נכחו במסיבת העיתונאים של יונה יהב ושי אבוחצירה, וטקאטש אפילו היה זה שהגיש לראש העיר את העוגה לכבוד יום הולדתו. כעת עולה דרישה לסלקם משורות המפלגה

פורסם בתאריך: 19.6.18 17:13

זעם בסניף הליכוד בחיפה. אחרי מסיבת העיתונאים של יונה יהב ושי אבוחצירה לרגל האיחוד בין סיעותיהם התברר לאנשי הסניף כי שלושה מאנשיהם – יניב בן שושן, עו"ד אושר טקאטש ואבי ג'מאל – נכחו במסיבת העיתונאים, ואם זה לא מספיק, היה זה לא אחר מאשר טקאטש שהגיש ליהב את העוגה שהוכנה לכבוד יום הולדתו ה-74.

כזכור, בן שושן הפסיד לשמשון עידו בבחירות הפנימיות של הסניף, וטקאטש וג'מאל נמנים אף הם עם המחנה המפסיד. שלושה שבועות בלבד אחרי ההפסד פורסם כאן כי בן שושן התמנה לתפקיד ראש מטה השטח של יהב.

כעת מאיים יו"ר מועצת סניף הליכוד ויטלי חייקין בהרחקתם של השלושה משורות המפלגה בטענה שהם הגדישו את הסאה ולא יכולים להיות עוד חברים בליכוד.

 

 

חייקין, גם תקעו את הסכין וגם סובבו אותה?

"קרה מה שאמרנו לאורך כל הזמן שיקרה. האנשים האלה אינם ליכודניקים, לא היו ליכודניקים ולא יהיו ליכודניקים. נעשה הכל כדי שהליכוד ירחיק אותם מקרבו. מי שמפסיד בבחירות דמוקרטיות ובוחר בצד אחר ולא הולך עם הליכוד אמור להיות מורחק משורות המפלגה. כך קובעת החוקה. נקודה".

תעתרו לבית הדין של המפלגה בדרישה להרחיק אותם?

"ברור".

ג'מאל, אתה לא ליכודניק?

"לאחר ההפסד בבחירות בסניף ניגשנו אל המנצחים, הושטנו יד ואיחלנו להם הצלחה. לאחר מכן אנשים קיבלו שיחות טלפון מלשכתו של סגן ראש העיר שמשון עידו שבהן נאמר להם 'אתם לא הצבעתם לנו ונבוא איתכם חשבון'. בכיוון שבבחירות קיבלנו 47 אחוז מהקולות ציפינו מהאיש שניצח בקולות ספורים לאחד את השורות, אך במקום זה אנשים קיבלו שיחות טלפון על סגירת חשבונות. אני מציע שלא יבקרו אותנו אם אנחנו ליכודניקים או לא. אנחנו תושבי העיר, איננו מתמודדים לתפקידים בכירים, מותר לנו להצביע באופן דמוקרטי למי שאנחנו רוצים, ואני ואנשי נצביע ליהב. ‏אני ויהב כבר 40 שנה כמו משפחה. ‏חוץ מזה, אנחנו מצביעים לראש רשות ולא לראש ממשלה. האיומים שלהם לא מפחידים אף אחד".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. כרמליה

    כל הג'ורה נאספת אל יהב בערבול ונשאר רק להוציא את הפקק בבחירות ולהתנקות מכל חבורת עסקני הבהב

  2. יוסי לב

    העיקר שצעירי ליכוד בחיפה , שיונקים מג'אמל , מדברים על יהב שמכר את חיפה . אבל לתמוך בעינת , שרוצה לטפח את ארץ ישראל …

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר