משתתפי הרייב של רוקה די.ג'יי
משתתפי הרייב של רוקה די.ג'יי

רוקה די.ג’יי תחגוג יום הולדת 15 ברייב בחוף ימית

רוית בר, שהקימה לפני 15 שנה את חברת התקליטנים רוקה די.ג’יי, תציין את התאריך ברייב שייערך ביום שישי בחוף ימית בקרית ים. על העמדה ינגנו בועז הראל, אסף כהן, ים דבוש, גיל פרי, דניאל ציטרין, גל זאור, מורן סינגולדה, רונת פלר וכמובן בר בכבודה ובעצמה

פורסם בתאריך: 27.6.18 09:22

לפני 15 שנה הקימה רוית בר את חברת התקליטנים רוקה די.ג’יי, ועם השנים היא איגדה תחתיה רבים וטובים מהדי.ג’ייז באזור חיפה והצפון שמופיעים באירועים שונים ובמועדונים נחשקים. לציון התאריך תרים בר ביום שישי רייב בחוף ימית בקרית ים, שיחל בשעה 13:00 ויימשך עד לכניסת השבת. אל העמדה יעלו בזה אחר זה כוכבי החברה, ובהם בועז הראל, אסף כהן, ים דבוש, גיל פרי, דניאל ציטרין, גל זאור, מורן סינגולדה, רונת פלר וכמובן בר בכבודה ובעצמה. ומכיוון שהאירוע יהיה פתוח לקהל הרחב היא דאגה גם להורים שביניכם שירצו להתקרחן קצת, והביאה למקום מתנפחים לילדים, ועל הדרך תיערך שם גם מסיבת קצף לקטנטנים. וכמובן שתהיה גם שתייה, כאשר למבוגרים תחולק קאווה והילדים יקבלו שייקים של פירות.

 

 

בר, מה מתוכנן?

“זה יהיה משהו מטורף, והכל מתוקתק. כל תקליטן ייתן סט של כחצי שעה במתכונת של דאבל די.ג’יי, כלומר בכל רגע נתון יהיו על העמדה גבר ואשה. אסף יגיע הישר ממסיבה במלטה וייתן סט עם ים, בועז ייתן סט של דיפ האוס לאוהבי הטכנו, גל ודניאל ייתנו סט של טרנס מועדונים פצצתי, ומורן, רונת ואני – הגברברות בחבורה – ניתן סט לפנים של הכל מהכול. כולם מוזמנים, גם ילדים, סבים וסבתות”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר