מנדי זלצמן. "כשהחופשה שלי תסתיים אחזור למשרד שלי, אלא אם יקרה משהו חיובי לעיר הזו ואבחר" (צילום: מיכה בריקמן)
מנדי זלצמן. "כשהחופשה שלי תסתיים אחזור למשרד שלי, אלא אם יקרה משהו חיובי לעיר הזו ואבחר" (צילום: מיכה בריקמן)

"באתי להיות ראש העיר הבא, לא להתייגע במועצה"

מנדי זלצמן לא מתכוון לשרת את תושבי חיפה במועצת העיר, ואם הוא לא ייבחר לראשות העיר הוא ישוב לתפקידו כמנכ"ל נמל חיפה: "עם כל הכבוד, אני מציע את שירותי כראש עיר. לא מקננת בי שאיפה לאייש את ספסלי מועצת העיר"

פורסם בתאריך: 7.8.18 16:17

לאחר מינויו של אייל ארד לתפקיד מנהל הקמפיין ויועצו האסטרטגי של מנדי זלצמן, מתכוון המתמודד החדש על ראשות העיר לפתוח בקרוב את המטה הראשון שלו ברחוב שער פלמר 3 בעיר התחתית. עד שזה יקרה הוא נפגש עם גורמים פוליטיים בעיר, ובהם מיכי אלפר שהכרזותיו כי יתמוך במי שלדעתו מסוגל להדיח את יונה יהב הופכות אותו למחוזר בקרב אלה שלוטשים עיניים לתפקיד ראש העיר.

כזכור, זלצמן יצא לחופשה מתפקידו כמנכ"ל נמל חיפה כדי להצטרף למרוץ לראשות העיר, וזו אמורה להסתיים מיד עם סיום מערכת הבחירות. אלא שזלצמן לוטש עיניים רק לתפקיד ראש העיר, ואם הוא לא ייבחר אין לו כל כוונה לשרת את התושבים מכיסאות מועצת העיר.

 

 

זלצמן, תחזור לנמל אם לא תיבחר לראשות העיר?

"יצאתי לחופשה מהנמל, לא התפטרתי. זה אומר שכאשר החופשה שלי תסתיים אחזור למשרד שלי, אלא אם יקרה משהו חיובי לעיר הזו ואבחר".

מה זה אומר? שלא תשב במועצה אם לא תיבחר לראשות העיר?

"באתי להיות ראש העיר הבא של חיפה, לא באתי כדי להתייגע בדיוני מועצת העיר. עם כל הכבוד, אני מציע את שירותי לתושבים כראש עיר. לא מקננת בי שאיפה לאייש את ספסלי מועצת העיר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. שולה

    הוא יכול כבר לא לטרוח ולחזור כלעומת שבא. שיחזור כבר עכשיו לתפקידו בנמל וייקח את עצמו ואת החיוך הקריפי שלו. מי שלא מוכן לטרוח בעבודת ציבור כשליח ציבור שלא יבלבל את המוח מלכתחילה.

  2. זהבה

    כל הכבוד מנדי, אתה המועמד היחידי שיכול להציל את חיפה מהאבדון שהיא נמצאת בו. כל מי שחושב אחרת או תומך במועמדים החלקלקים והפוליטיקאים האחרים מפספס בענק. מנדי הוא מנהיג והיחידי מכל המועמדים, בעל כל הכישורים הנחוצים להפוך את חיפה להיות העיר המובילה בישראל בכל תחום. מנדי אנחנו איתך עד הקלפי וגם אחרי.

  3. מה שאמת חשוב

    אייל ארד הולך לגזור קופון יפה. ולא רק אצל הקריפ מהנמל. נראה שכמות היועצים בכל הקמפיינים האלה, חברה מחוץ לחיפה, שלא באמת מכירים את העיר, שלא מייצרים שום תוכן אמיתי ורק באים לישיבות ללקק למועמדים מרקיעה שחקים.

  4. חבל על הכסף

    אדם שלא מבין דבר בתכנון עירוני ומבזבז כסף על יועץ אסטרטגי יקר שלא יודע להמציא סיסמה מקורית אחת

  5. טוקבקיסטים אפסיים

    יושבים אנשים משועממים כנראה עובדי עיריה או כותבים מטעם מועמדים חסרי סיכוי ופשוט כותבים שטויות. אתם לא מכירים את האיש ואת כל מה שהוא עשה בשביל העיר חיפה. כולכם נהנים מפועלו הרב לאורך השנים. אתם פשוט חבורת נמושות משועממת שמתחבא מאחורי טוקבקים חסויים. בואו נראה את הפרצופים שלכם. גועל נפש של אנשים.

  6. איתי

    באמת שיסלח לי אבל היי אתה נשמע הזוי לגמרי
    מזה הדיבור פאק הזה מי מכיר אותך בכלל בחלומות שלך בטח אתה רוצה לבטל את פרוייקט חזית הים נכון?? תמשיך לחלום או שתחזור כבר עכשיו למערה שלך פשוט קאקר פישר אחד כמה התנשאות אפשר לשמוע ממך במשפט אחד .

  7. מדהים כמה הוא שטחי

    הוא לא בא לעבוד הוא בא לנסות לתפוס ג'וב על חשבון חיפה המסכנה. מנדי זלצמן אדם מביך.
    מי שאומר מה שהוא אמר בכלל לא צריך לאפשר לו להתמודד.

  8. ניל

    נדהם לקרוא טוקבקים של אנשים רדודים שכניראה מעולם לא עסקו בעשיה ציבורית.
    בא אדם מראש הפירמידה של ניהול ומציע עצמו לשירות ציבורי,אבל מה לעשות שהוא אינו מחפש ג'וב לשעות הפנאי .
    הוא מצהיר שאת יכולותיו ינתב רק לתפקיד ראש עיר ואם לא יחזור לנהל את נמל חיפה בהצלחה גדולה.
    כדאי שכל מי שטרח לקרוא את הכתבה ימשיך לקרוא גם מה מציע מועמד ייחודי זה,מה הוא עשה כבר בחייו ורק אז ימרח תשובה שיותר טוב בשבילו שלא היה מעלה.
    אבל מה לעשות שהנייר סובל הכל ילהשמיץ כולנו אוהבים

  9. אור

    אבל מי רוצה ראש הכיר ו/או משהו שמתיימר לעשייה ציבורית אם עוד טרם הגעתו זה נתפס בעינייו כהתייגעות? כמה אפשר לצפות מאדם שמתייחס למועצת העיר כאל מקום מייגע לעשות לטובת העיר?

  10. מי זה זלצמן

    זלצמן נכשל בכל פרמטר בנמל חיפה ונאחז שם בשיניים אחרי ועדות מקצועיות שקראו להדחתו. הרווח של הנמל הלך וירד. עובדה נמל חיפה כבר במתווה הצלה "רפורמה" שבמסגרתה ילכו הביתה מאות עובדים.
    למה להצביע למי שכבר נכשל בנמל?

  11. יונה

    הוחלט להריץ עוד כמה מועמדים שאחפש בעיתוני השבת למועמדות לראשות העיר , ממליץ על הניה( מומחה לשיקום תשתיות)

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין צורך צורך להתאמץ להעלות כ"כ הרבה פעמים זה נקרא כבר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר