הישאם כיוואן. הושעה על ידי ניר קלינגר (צילום: ניר קידר)
הישאם כיוואן. הושעה על ידי ניר קלינגר (צילום: ניר קידר)

כיוואן זומן לוועדת משמעת וזוכה לגיבוי מארגון השחקנים

בעקבות הטענות הקשות שהשמיע הישאם כיוואן נגד ניר קלינגר והנהלת הפועל חיפה הוא זומן לוועדת משמעת פנימית, שנדחתה מכיוון שהשחקן עבר ניתוח להסרת התוספתן

פורסם בתאריך: 1.9.18 07:47

שחקנה של הפועל חיפה הישאם כיוואן זומן לעמוד בפני ועדת משמעת פנימית בשל הדברים שאמר לפני שבועיים ל”כלבו” על המאמן ניר קלינגר ועל הנהלת הקבוצה.

“לא הייתי מאמין שזה מה שאני אקבל אחרי 13 שנים שנתתי למועדון”, אמר כיוואן לאחר שנאסר עליו להשתתף באימוני הקבוצה והוא נאלץ להתאמן בנפרד מחבריו, “יש לי חוזה בהפועל לעונה הבאה, וקלינגר מנסה להתיש אותי כדי שאעזוב. בשנים האחרונות היו לי הצעות מבני סכנין, מהפועל עכו ומקבוצות נוספות, אבל רציתי לשחק רק בהפועל ולסיים כאן את הקריירה. אני פגוע מהדרך שבה נוהגים איתי. אני מתקשר לראשי המועדון והם מסננים אותי”.

 

 

בעקבות הדברים השעה קלינגר את כיוואן שזומן כאמור לוועדת משמעת, אך הדיון נדחה מכיוון שהשחקן עבר ניתוח להסרת התוספתן והוא ייערך לאחר שיחלים. בתגובה לזימון אמר יו”ר ארגון השחקנים ניר אלון ל”כלבו”: “נדאג לכך שהוא לא ייפגע ויועמד לוועדת משמעת על פי דין”.

גם לירן סרדל, שחזר לאחרונה לפעילות לאחר תקופת החלמה של חצי שנה מקרע ברצועות, חש פגוע מהמועדון. סרדל מתאמן באופן סדיר אבל לא מקבל שכר מפני שחוזהו לא הועבר ברשות לבקרת התקציבים. בהפועל שוקלים לשחרר את סרדל ואת כיוואן כדי לפנות מקום לשחקני חיזוק חדשים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר