פרד רוטן, מו אלאך ורוב מאס. טוטאל פוטבול? (צילום: צלמוס)
פרד רוטן, מו אלאך ורוב מאס. טוטאל פוטבול? (צילום: צלמוס)

הדילמה של שחר: האם לפטר את אלאך וכל הצוות ההולנדי?

נשיא מכבי חיפה מתלבט אם לסיים את עבודתם של המנהל הטכני מו אלאך ואיתו את כל צוות האימון ההולנדי. לדבריו של גורם במועדון, שחר לא משוכנע כי עליו לפטר את המאמן פרד רוטן, שכן בנייתו של סגל הקבוצה היתה באחריותו של אלאך

פורסם בתאריך: 23.10.18 17:47

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר נמצא בדילמה קשה אם לסיים את דרכו של המנהל הטכני מו אלאך, ואיתו את דרכם של כל אנשי הצוות המקצועי ההולנדי, או לאפשר להם להמשיך את עבודתם במועדון. למרות התוצאות הגרועות, בסביבתו של שחר דווקא המאמן פרד רוטן זוכה ליותר הערכה מאשר אלאך.

גורם במכבי סיפר היום (שלישי), יממה לאחר ההפסד הביתי 2:0 למכבי נתניה, כי שחר לא משוכנע כי עליו לפטר את רוטן, שכן בנייתו של סגל הקבוצה היתה באחריותו של אלאך ואילו רוטן נאלץ להסתדר עם השחקנים שהוחתמו על ידי המנהל הטכני.

אלאך, שבקרוב יסגור שנה של עבודה במכבי, אחראי על מינויו של רוטן ושל שאר אנשי הצוות המקצועי, ואם שחר ייפרד ממנו הוא יתקשה להשאיר את רוטן בתפקידו.

 

 

בעניין אחר, גיא חיימוב הציג אתמול שוב משחק חלש מאוד והיה לו חלק גדול בשער הראשון של נתניה. חיימוב ממשיך לקבל גיבוי מאלאך למרות השערים שהוא סופג, ובמכבי גוברים הדיבורים על כך שעומרי גלזר צריך לקבל הזדמנות כבר במשחק הקרוב מול הפועל תל אביב.

למרות ההכחשה של שלומי אזולאי שטוען כי הוא לא ירק לעברם של אוהדי הקבוצה בסיום המשחק, במכבי בוחנים לעומק את הדקות שלאחר שריקת הסיום, ואם יתברר כי אזולאי אכן ירק הוא צפוי לספוג עונש כבד עד כדי שלילת סרט הקפטן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חבר של זהבי

    שחר הוא הבעיה של חיפה.נהפכנו לקבוצה שקונה שחקנים שקבוצות אחרות זורקות והזרים שלנו , זרים למקצוע.עד ששחר לא ישים את המפתחות לא נראה תוצאות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר