ברוכה הבאה שנת 2019 (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
ברוכה הבאה שנת 2019 (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

נשיקת חצות

הפאבים, המסעדות והמועדונים בחיפה ובסביבה כבר מוכנים לארח אתכם בסילבסטר. זה מה שמצפה לכם

פורסם בתאריך: 30.12.18 08:40

בדיוק מציעים לכם מנות ספיישל לרגל תחילת השנה האזרחית החדשה, ובהן ניתן למצוא פולנטה עם חמישה סוגי פטריות (57 שקל), פסטה קרבונרה עם חזה אווז מעושן ומקורמל (79 שקל) וטורטליני לחי עגל בעבודת יד (83 שקל), ובגזרת הקינוחים – מילפיי פירות יער (42 שקל). לחוגגים יחולקו כוסות שמפניה עם תותים לקראת הספירה לאחור. מינימום הזמנה ליחיד: 200 שקל.

בבראון יופקד על העמדה די.ג’יי מלודי עם סט חדש. אל התפריט הרגיל יצטרף תפריט ספיישלים, והאלכוהול יוצע במחיר מוזל. החגיגות במקום צפויות להימשך עד יום שלישי בשעה 6:00 בבוקר.

בפייבל יחגגו את הכניסה לשנה החדשה במסיבת היפ הופ עם די.ג’יי roy frechtel. בגזרת המזון ימתינו לבליינים תפריט אוכל חדש (כמו למשל אווז ביין – קוביות אווז מעושן עם רוסטביף במילוי של גבינת עזים) וקוקטיילים מיוחדים (ובהם קוקטייל גינס וויסקי וקוקטייל פירות טרופיים עם פסואה ומידורי), ובחצות יחולקו צ’ייסרים.

בשאנן בר יקיימו מסיבת סילבסטר במתכונת ספין אוף של ליין האייטיז, כאשר על המוזיקה יופקד די.ג’יי שמעון לנדה.

אגודת הסטודנטים בטכניון מארגנת מסיבה ברחבות שסובבות את בית הסטודנט. ברחבת הדק תנוגן מוזיקת מיין סטרים אלקטרונית, ברחבת השקוף תנוגן מוזיקה שחוקה וברחבת הדשא – רגטון ולטיני. יש להצטייד בכרטיסים מבעוד מועד.

בבר גלים יחגגו את הסילבסטר במסיבת דיסקו של שנות ה־70 עם די.ג’יי הבית EL JAMON. במסיבה תיפתח בשעה 21:00, ואם תגיעו לפני 22:00 תזכו לשמפניה על חשבון הבית.

בנחום שוקדים על מנות מיוחדות, וכל סוגי המבעבעים – בין אם תזמינו כוס ובין אם תבחרו בבקבוק שלם – יהיו בהנחה של 20 אחוז.

בבארקי ימשיכו את מסורת מסיבות הסילבסטר שנערכות במקום כבר 11 שנה, ולשם כך יגיע די.ג’יי צח אבוטבול זו הפעם הרביעית כדי להרים את האווירה. רוב הצ’ייסרים יימכרו בעשרה שקלים, וגם כאן יחולקו בחצות יינות מבעבעים און דה האוס.

 

 

בוניה ביסטרו יחגגו את כניסת השנה החדשה בשני סבבים (ותהיו חייבים לשריין מקום מראש כדי להשתחל אליהם) עם עשר מנות ספיישל שיצר השף מיכאל גרטופסקי. המחיר לארוחה שכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח ושני דרינקים – 250 שקל. בחצות בדיוק תתקיים במקום מסיבה גדולה עם די.ג’ייז דוד ישעיהו ודני הוק סגל (שהוא גם אחד מבעלי המסעדה).

בשקולה תיערך ארוחת ערב שרוקח השף תימור חיללוב ושתכלול שש מנות פתיחה, שמונה סלטים, חמש מנות של פילמני, פלטה בשרית, פלטת פירות ים ומנה עיקרית לבחירה מתוך מבחר של מנות מיוחדות. המחיר: 350 שקל לסועד. בתום הארוחה ייפתח המקום לבליינים שיחגגו במסיבה עם אווירת שלג וודקה א-לה אמא רוסיה.

באלף ייפתחו החגיגות כבר בשעות הצהריים עם תפריט טבעוני חדש (סלט אלף, קוסקוס ביתי, שקשוקה וקינוחים), ובערב תיערך בפאב מסיבה עם די.ג’יי נדב. ויש גם האפי האוור.

בטמפל בר תתקיים הופעה של להקת Reel of Life שתכניס את החוגגים לאווירת השנה החדשה עם מוזיקה אירית. קאווה תחולק לבליינים בחצות בדיוק, ושאר המשקאות האלכוהוליים יימכרו במחירים מוזלים.

בפיל או סוף ייפתחו הדלתות בשעה 21:30 למסיבה עם די.ג’יי Ariel LB, ולחוגגים יחולקו צ’ייסרים כאוות נפשם של הבעלים. מינימום הזמנה: 60 שקל.

באלפנט תחל בשעה 22:00 מסיבה עם די.ג’יי עידו בר און שינגן מיינסטרים, מוזיקה שחורה והאוס, ובכניסה יחכו לכם צ’ייסרים און דה האוס וורדים.

בכרמלה בקיבוץ יגור יחגגו סילבסטר בסגנון של חצר המהרג’ה בהודו, כאשר המטבח בניצוחו של השף רותם גרין יגיש מנות הודיות עם טוויסט ישראלי. האירוע יחל בשעה 21:30, והמחיר יהיה 200 שקל לאדם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר