זירת האירוע ברחוב החלוץ (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת האירוע ברחוב החלוץ (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הרוג ופצועה בינוני בחנות ברחוב החלוץ

עוברי אורח הבחינו אמש בגבר ואשה נעולים בתוך חנות, חבולים ומדממים. הם הזעיקו את המשטרה ואת גורמי הרפואה, אך ניסיונות ההחייאה בגבר נכשלו ומותו נקבע במקום. מחקירת המשטרה עולה כי השניים נפגעו ככל הנראה מקריסת התקרה בחנות

פורסם בתאריך: 7.3.19 11:00

גבר כבן 76 נמצא הלילה (בין רביעי לחמישי) ללא רוח חיים בחנות ברחוב החלוץ בשכונת הדר בחיפה, כשלצדו אשה פצועה באורח בינוני. בתחילה הוגדר הגבר כפצוע אנוש, ולאחר שגורמי רפואה ביצעו בו ניסיון החייאה שלא צלח נקבע מותו במקום. האשה פונתה לבית החולים רמב"ם עם חתכים בפלג גופה העליון.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה וממנה עולה שככל הנראה אין חשד לפלילים. השוטרים הוזעקו למקום בסביבות השעה 23:00 על ידי עוברי אורח שהבחינו בשניים בתוך החנות וזיהו שהם חבולים. במשטרה מציינים שהחשד שגורם שלישי פגע בהם הוסר כבר מלכתחילה משום שהחנות היתה נעולה מבפנים.

 

 

עוד דיווחה המשטרה כי ניתוח הזירה המשיך אל תוך הלילה, תוך בחינה של ההרס הרב שהיה במקום. מהממצאים עולה כי ככל הנראה חלקים מתקרת החנות קרסו, וכתוצאה מכך נגרמו הפגיעות שהובילו למותו של הגבר ולפציעה של האשה.

אברימי לינשה, חובש באיחוד הצלה: "עוברי אורח שברו את חלון הכניסה לאחר שזיהו כי הגבר והאשה שנעולים בפנים מדממים, חבולים וזקוקים לסיוע רפואי. ביחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע רפואי לאשה וביצענו פעולות החייאה בגבר שנפצע אנושות אך בסופו של דבר נאלצנו לקבוע את מותו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. כל השכונה ההזנחה

    לאן הגענו בהדר?
    הבנינים בהזנחה הופכים מלכודות מות
    האסונות יהיו גדולים יותר. איפה מהנדס העיר והפיקוח??

  2. אפי

    היה שם זירת רצח ברחוב החלוץ, גבר כבן 76 נרצח ואישה נפצעה בינוני , איפה שהמדרגות למעלה, יש חנות של זר פרחים , מסטיקים וממתקים, חטיפים , כנראה גם בחנות הגדולה אחד מהימים שתי עובדים כנראה ייקברו בחול

  3. אפי

    שתי עובדים בחנות הפרחים, ממתקים, ומסטיקים, חנות החטיפים הגדולה ממש ליד התחנות הגדולות, יש שם שתי עובדים , אחד מהם עם זקן ,גם הנוסף כנראה גם הם הולכים להיקבר בחול בקרוב..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר