גבריאל תמאש. יחזור לשתף פעולה עם עדן בן בסט? (צילום: צלמוס)
גבריאל תמאש. יחזור לשתף פעולה עם עדן בן בסט? (צילום: צלמוס)

נמצאה הנוסחה שתשאיר את תמאש בהפועל

גבריאל תמאש,,שסירב עד כה גם לקצץ בשכרו וגם להחזיר לחוזהו את סעיף ההתנהגות שהסרתו מנעה מהפועל חיפה את האפשרות לשחררו, נתן את הסכמתו לקיצוץ בתנאי שהקפטן לשעבר עדן בן בסט יוחזר לקבוצה

פורסם בתאריך: 9.6.19 17:34

נמצאה הנוסחה שעשויה להשאיר את הבלם הרומני גבריאל תמאש בהפןעל חיפה. תמאש,,שסירב עד כה גם לקצץ בשכרו וגם להחזיר לחוזהו את סעיף ההתנהגות שהסרתו מנעה מהפועל את האפשרות לשחררו, נתן את הסכמתו לקיצוץ בתנאי שהקפטן לשעבר עדן בן בסט יוחזר לקבוצה.

תמאש ובן בסט שיתפו פעולה בעונת הזכייה בגביע המדינה, שלאחריה עזב החלוץ את הפועל ועבר להפועל באר שבע. כעת, לאחר ששוחרר מקבוצתה של אלונה ברקת, מנהל בן בסט משא ומתן עם הבעלים יואב כץ על חזרתו לקבוצתו. כשנודע לתמאש כי בין הצדדים התגלעו פערים כספיים הוא הסכים לקצץ בשכרו, וההפרש יממן את שכרו של בן בסט.

מחר, לאחר חג השבועות, יתחדש המשא ומתן בין הפועל לתמאש ולבן בסט, כאשר תנאי נוסף שהציב תמאש הוא לקבל מיד את המענק שאותו התחייב כץ לשלם לשחקני הפועל על השת הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית בשנה החולפת.

 

 

בתוך כך התברר שהפועל לא תוכל להעמיד את תמאש בפני ועדת משמעת פנימית. על פי תקנון ארגון השחקנים וההסכם בינו לבין מינהלת ליגת העל, ניתן להעמיד שחקן לוועדת משמעת לא יאוחר מ־72 שעות ממועד האירוע שבגינו התכנסה הוועדה. בישיבה שקיימו יו”ר הארגון ניר אלון, ראשי הארגון והיועץ המשפטי הוחלט כי אם תמאש יפנה לארגון או שלארגון ייוודע על הליך משמעתי שנוגד את התקנון, הארגון יעמוד לצדו של השחקן.

“נסייע לתמאש בכל מה שהוא יבקש”, אמר אלון ל”כלבו – חיפה והצפון", “אסור לפגוע בשכרו של שחקן או בחוזה קיים”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. איציק

    עדיף לשולחן הביתה. יש הרבה כמוהו בעולם וממושמעים יותר. הוא לא ישתנה. וותרו עליו ומייד.

  2. אדומי

    איזה חבר טוב הוא עדן. מסכים שתאמאש יפחית משערו כדי הוא, עדן, יזכה לחוזה שמנמן במיוחד. בטח על הדרך יסגור על תפקיד במועדון אחרי הפרישה ושם הוא יחנך את דור העתיד על נאמנות למועדון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר