חיים סילבס. בהפועל כבר מדברים על מחליפים פוטנציאליים (צילום: צלמוס)
חיים סילבס. בהפועל כבר מדברים על מחליפים פוטנציאליים (צילום: צלמוס)

גורמים בהפועל: סילבס איבד את חדר ההלבשה

בהפועל חיפה טוענים כי אם התוצאות לא ישתפרו עשוי הבעלים יואב כץ לפטר את המאמן חיים סילבס. שחקן בקבוצה: “ספק רב אם עוד ניתן לתקן את השבר”

פורסם בתאריך: 13.10.19 09:21

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס איבד את חדר ההלבשה, ואם התוצאות לא ישתפרו הוא עלול לסיים את תפקידו – כך אומרים גורמים במועדון. בהפועל טוענים למערכת יחסים קשה בין סילבס לבין רבים משחקניה בכירים של הקבוצה, ולא רק עדן בן בסט.

“בתחילת העונה כשניצחנו הכל נראה טוב על פני השטח”, אמר שחקן בקבוצה ל”כלבו – חיפה והצפון”, “אבל עכשיו, כשהתוצאות הן רעות, הכל יוצא החוצה, וספק רב אם עוד ניתן לתקן את השבר בין המאמן לשחקנים”.

 

 

סילבס מתעלם מבן בסט לנוכח התקרית במחצית המשחק מול הפועל חדרה, אך גם מאלמוג בוזגלו ומגל אראל. בין השחקנים הממורמרים נמצא גם גילי ורמוט, שלפי שחקנים בקבוצה לא מקבל מסילבס את הקרדיט שאותו הוא מצפה לקבל.

בינתיים זוכה סילבס לגיבוי מהבעלים יואב כץ, אבל בהפועל טוענים כי זהו גיבוי על תנאי. הסיבה לכך היא שכץ נענה לרבות מדרישותיו של סילבס, בניגוד לדרישותיהם של רוב המאמנים שעבדו תחת הבעלים בעבר. לדבריהם של אנשי הפועל, סילבס קיבל כמעט כל שחקן שבו הוא רצה, במסגרת המגבלות התקציביות כמובן, ולכן הדשדוש בפתיחת העונה מיוחס רק אליו ולא אל כץ כבעבר. בקבוצה כבר נשמעים קולות על כך שקובי רפואה ויובל נעים מועמדים להתמנות אם סילבס יפוטר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר