מתחם קרית חיים. מתי הסאגה הזאת כבר תסתיים? (צילום: קובי פאר)
מתחם קרית חיים. מתי הסאגה הזאת כבר תסתיים? (צילום: קובי פאר)

“הפועל מסכנת את ילדינו במתקן ללא רישיון עסק”

סערה בהפועל חיפה בעקבות הפרסום ב”כלבו - חיפה והצפון” על כך שקבוצות מחלקת הנוער מתאמנות במתחם קרית חיים למרות שרישיון העסק שלו פג לפני ארבעה חודשים. וגם: שת"פ היסטורי בין הפועל למ.ס רובי חיפה

פורסם בתאריך: 6.12.19 09:44

הפרסום הבלעדי ב”כלבו – חיפה והצפון” על כך שמחלקת הנוער של הפועל חיפה ממשיכה לקיים פעילות במתחם האימונים בקרית חיים למרות שתוקפו של רישיון העסק למתחם פג כבר לפני יותר מארבעה חודשים, עורר סערה בהפועל, ובעיקר בקרב הורים לשחקנים במחלקה. אחד מהם אמר ל”כלבו – חיפה והצפון”: “המועדון מסכן את ילדינו שמתאמנים במתקן ללא רישיון עסק”.

בהפועל פעלו בשבוע בניסיון לרתום גופים שיסכימו לתקן את הליקויים ללא עלות או במחיר נמוך, ולחילופין לגייס כספים על מנת לממן את התיקונים, והכל כדי להספיק ולתקן את הליקויים לפני בדיקה נוספת של משרד הכלכלה במקום ובדיקות עתידיות של עיריית חיפה והמשטרה.

כזכור, משחקה של קבוצת נערים ב’ מול מכבי קרית אתא נדחה בגלל שלא נמצא מגרש חלופי לאירוח המשחק, ובית הדין של ההתאחדות אמנם אפשר לקיים את המשחק במועד אחר אך הטיל על הפועל קנס של 750 שקל.

קבוצת נערים א’ של הפועל הובסה על ידי עירוני ראשון לציון בתוצאה 0:3, וזאת לאחר שבין הקורות עמד שחקן שדה אחרי שהשוער הורחק. הקבוצה התייצבה למשחק עם שוער אחד בלבד לאחר ששני שוערים אחרים שנמנו עם שורותיה שוחררו. אגב, אחרי תשעה מחזורים ניצבת הקבוצה במקום האחרון בטבלה עם אפס נקודות.

 

 

בעניין אחר, שיתוף פעולה היסטורי נרשם בין הפועל למ.ס רובי חיפה. לראשונה מאז היווסדה של מ.ס רובי ולמרות הדם הרע שזורם בינה לבין הפועל, נרשם השבוע שיתוף פעולה בין שני המועדונים עם צירופה של קבוצת הוותיקים של הפועל אל ליגת הוותיקים. בין שני המועדונים סוכם כי הקבוצה תיקרא הפועל מ.ס רובי וכי הפועל וכי הפועל תעביר לה סט של תלבושות ותארגן לה הסעות למשחקי החוץ.

הרישום לליגת הוותיקים לא התאפשר תחת שמה של הפועל מכיוון שבקבוצת הוותיקים התעקשו לכלול בשמה את שמו של שפירא, בעוד שקבוצת הנוער של הפועל נקראת על שמו. בעקבות זאת נרשמה הקבוצה לליגה תחת שמה של מ.ס רובי חיפה.

 

תומר פריאל, יועד גידרון, אורן שטרלינג ואהרון מילרד. שמו את המחלוקות בצד (צילום: ותיקי הפועל מ.ס רובי)

תומר פריאל, יועד גידרון, אורן שטרלינג ואהרון מילרד. שמו את המחלוקות בצד (צילום: ותיקי הפועל מ.ס רובי)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר