מתחם קרית חיים. ליקויים חמורים
מתחם קרית חיים. ליקויים חמורים

רישיון העסק למתחם קרית חיים פג מזמן, אך בהפועל ממשיכים להתאמן בו

תוקפו של רישיון העסק שנתן משרד הכלכלה למתחם האימונים פג כבר ב־1 באוגוסט, אך למרות זאת ממשיכות חלק מקבוצות מחלקת הנוער של הפועל חיפה להתאמן במקום

פורסם בתאריך: 28.11.19 16:51

הפועל חיפה ממשיכה לקיים פעילות במתחם בקרית חיים למרות שאין לו רישיון עסק כבר ארבעה חודשים. תוקפו של רישיון העסק פג ב־1 באוגוסט, וגורם בכיר במשרד הכלכלה אמר ל”כלבו”: “רישיון העסק שנתנו היה בתוקף עד 31 ביולי. אנחנו לא יודעים מה עושים במתחם מאז ועד היום, אבל איש לא מורשה לשחק ולהתאמן בו. אם מתקיימים במקום אימונים זו עבירה על החוק, ומי שאמורה לאכוף את זה זו המשטרה. אם מישהו ייפגע שם, המועדון יהיה בבעיה חמורה”.

בתחילת השבוע נבדק המתחם על ידי בודק מוסמך של משרד הכלכלה שמצא ליקויים חמורים במקום. יצוין כי חלק מקבוצות מחלקת הנוער של הפועל מתאמנות במתחם, אך אין באפשרותן לקיים בו משחקים, ובסוף השבוע שעבר בוטל משחק של קבוצת נערים ב’ מול מכבי קרית אתא לאחר שאנשי המחלקה לא מצאו מגרש חלופי.

 

 

מהפועל נמסר בתגובה: “איצטדיון קרית חיים הוא מתחם ישן, וכפועל יוצא מכך, מדי שנה מגלה ביקורת התמ”ת ליקויים כאלה ואחרים, כאשר עלות התיקונים מסתכמת במאות אלפי שקלים מדי שנה. הקיץ נגנבה אחת מהגדרות ההיקפיות, והדבר גרם לעיכוב בהשלמת עבודות התיקון. המועדון פועל במרץ לתיקון הליקויים, ולשמחתנו, לאחר ביקורת נוספת שנערכה השבוע נותרו ליקויים קלים ואנו פועלים לתקנם בהקדם”.

עוד נמסר כי "במקביל לתיקון הליקויים פועל המועדון לשיפור התחזוקה השוטפת. המגרש המרכזי יעבור בקרוב שזרוע, וקודם לכן עבר המגרש הצדדי שזרוע. נוסף על כך, תאורת המגרשים שופרה, הפארקים שמסביב לשני המגרשים עברו מתיחת פנים ומועדון הנוער שודרג. נדגיש כי במקביל מקבלות כל קבוצות המחלקה יחידות אימון במתחם קרית הספורט ליד בית נגלר".

בעניין אחר, זרקו קוראץ', חלוצה לשעבר של הפועל, הגיע לישראל בניסיון לחפש קבוצה בליגת העל. קוראץ’ זכה במלכות השערים של הפרמייר ליג במלזיה (הליגה השנייה) עם 15 שערים ב־20 משחקים וסייע לקבוצתו UITM FC להעפיל לראשונה בתולדותיה לסופר ליג (הליגה הראשונה).

 

זרקו קוראץ'. נעל הזהב

זרקו קוראץ'. נעל הזהב

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר