אוהדי הפועל חיפה. חלקם שמחו על התבוסה (צילום: צלמוס)
אוהדי הפועל חיפה. חלקם שמחו על התבוסה (צילום: צלמוס)

לאוהדי הפועל נמאס מכץ: יחרימו את המשחקים

אוהדי הפועל חיפה זועמים על הבעלים יואב כץ שהורה לא קיים טקס לזכרו של רובי שפירא לפני התבוסה לבית”ר ירושלים. בעלי מנויים הודיעו על כוונתם לא להגיע עוד למשחקים

פורסם בתאריך: 5.1.20 07:28

מחאת אוהדי הפועל חיפה נגד הבעלים יואב כץ, בעקבות החלטתו שלא לקיים טקס זיכרון לבעלים הקודם רובי שפירא במלאת 18 שנה לפטירתו, הולכת ומתעצמת, וכעת הודיעו בעלי מנויים רבים על כוונתם להחרים את משחקי הקבוצה. המחאה של האוהדים היא בעיקר נגד כץ, אבל אצבע מאשימה מופנית גם לעברו של המנכ”ל אורן שטרלינג בטענה שהוא לא הצליח לשכנע את כץ לקיים את הטקס.

לטענתם של האוהדים הובטח להם שיתקיים טקס לזכרו של שפירא לפני המשחק מול בית”ר ירושלים, אך הטקס לא התקיים והאוהדים אף לא הורשו להכניס ליציע את תמונתו של שפירא. למרות התבוסה 4:1, חלק מאוהדי הקבוצה יצאו מהמשחק בתחושות שמחה בשל התנהלותו של כץ.

 

 

מחווה מרגשת לשפירא ערך מאמן הפועל חיפה בכדורסל אלעד חסין, שבדקה ה־18 למשחק מול א.ס רמת השרון (80:93) לקח פסק זמן, ובסיוע של הכרוז התכנסו השחקנים לדקה של מחיאות כפיים. מ.ס רובי שפירא חיפה תקיים היום (שישי) טקס לזכרו של שפירא בנוכחותם של בני משפחתו.

ואם לא די בצרות המקצועיות ובמחאת האוהדים, הפועל ספגה קנס של 7,500 שקל בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה במשחק הגביע מול בני לוד (1:5), לאחר שבדוח המשקיף צוין כי חלקם השתוללו במהלך המשחק.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר