יואב כץ. התקפל? (צילום: צלמוס)
יואב כץ. התקפל? (צילום: צלמוס)

שחקני הפועל וכץ מתקרבים לסיכום

הישג גדול לשחקני הפועל חיפה: היציאה לחל"ת ירדה מסדר היום וההסכם בינם לבין יואב כץ לא יותנה בסיכומים של הבעלים עם מס ההכנסה ועם המוסד לביטוח לאומי. בתמורה יוותרו השחקנים על 50 אחוז משכרם בחודשים מרץ, אפריל ומאי. מהפועל נמסר: "אנחנו קרובים לסיכום"

פורסם בתאריך: 9.4.20 08:28

לפני כניסתו של חג הפסח חלה התקדמות בניסיון לפתור את המשבר בין שחקני הפועל חיפה לבעלים יואב כץ, והשחקנים רשמו הישג מבחינתם כאשר הצליחו להוריד מסדר היום את יציאתם לחל"ת – סלע המחלוקת העיקרי בין הצדדים.

דרישה מרכזית נוספת של השחקנים התקבלה, והיא שההסכם בינם לבין הבעלים לא יותנה בסיכומים של כץ עם מס ההכנסה ועם המוסד לביטוח לאומי ובכספים שאמור המועדון לקבל ממינהלת ליגת העל. השחקנים מצדם ויתרו על 50 אחוז משכרם בחודשים שנותרו עד לתום העונה – מרץ, אפריל ומאי.

 

 

כעת נותרה מחלוקת אחת בין הצדדים, והיא דרישתם של השחקנים לקבל בחזרה את שכרם אם הליגה תחודש. "למרות המחלוקת הזו, אנחנו מתקרבים להסדר", אמר שחקן בהפועל ל"כלבו – חיפה והקריות".

מהפועל נמסר: "בעקבות מאמץ משותף של כל הנוגעים בדבר, אנחנו קרובים לסיכום על מתווה תיקון שכר השחקנים בעקבות הנסיבות. החתימה על ההסכם מתעכבת בגלל שנוסח הטיוטה שהציעו עורכי הדין של ארגון השחקנים אינו עולה בקנה אחד עם המתווה שסוכם, ואנו מקווים שהיא תתוקן בהקדם. מומלץ לכולם להתאזר בסבלנות, להתמקד במשא ומתן ולא לנסות להפעיל לחצים באמצעות התקשורת".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר