הסדקים באספלט ברחוב שפרה
הסדקים באספלט ברחוב שפרה

עיריית חיפה תשפץ את הרחובות פועה ושפרה בהדר

בכוונת העירייה להחליף בשני הרחובות את האספלט הישן בחדש, אבל ייתכן שבשיפוץ ייכללו מרכיבים נוספים שטיבם יוחלט בפגישה עם נציגי הדיירים

פורסם בתאריך: 29.4.17 19:27

לאחר שיפוצם של הרחובות הלל וגאולה, ובזמן שהעבודות לשדרוג רחוב בן יהודה נמצאות בעיצומן, מקדמת עיריית חיפה פרויקט תשתיות נוסף בשכונת הדר, הפעם במערב השכונה – שיפוץ המרחב הציבורי ברחובות שפרה ופועה הצמודים זה לזה.

שני הרחובות כלולים ברשימת הרחובות שהעירייה כבר הודיעה לפני כחודש על כוונתה לרבדם השנה, אך לא מן הנמנע שמעבר להחלפת האספלט הישן באספלט חדש ייכללו העבודות בשני הרחובות מרכיבים נוספים, ועל כך יוחלט בסיום מפגש בין נציגי העירייה לנציגי התושבים בימים הקרובים.

מצבו הפיזי של המרחב הציבורי ברחובות שפרה ופועה בהחלט מצדיק מהלך לשיפור התשתיות הקיימות. ברחוב פועה נפערו בשנים האחרונות בורות בכביש עקב התיישנותו של האספלט, וברחוב שפרה שורשי עצים הנטועים לאורכו בקעו מתחת לאספלט הכביש והמדרכות והרימו אותם לגובה משמעותי.

מדוברות העירייה נמסר במענה לשאלות “כלבו” מה יכללו העבודות בשני הרחובות ומהם לוחות הזמנים לביצוען: “שיקום הרחובות פועה ושפרה נבחן במסגרת תוכנית העבודה העירונית לשנת 2017. נציגי העירייה יערכו במקום סיור וייפגשו עם נציגי התושבים, ולאחר מכן ייקבעו אופי העבודות הנדרשות במקום ומועד ביצוען”.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר