קוסטיצה מבשר לבן (צילום מתוך דף הפייסבוק של מעיין הבירה)
קוסטיצה מבשר לבן (צילום מתוך דף הפייסבוק של מעיין הבירה)

לראשונה מאז היווסדה: מעיין הבירה עושה משלוחים

מעיין הבירה, שנוסדה בשנת 1962, נכנעה למצב והחלה לעשות משלוחים וטייק אוויי. הבעלים ראובן מאיר: "אנחנו עושים ניסיון. אם זה ילך טוב, נמשיך. אני לא רציתי להיכנס לזה בכלל, אבל בסגר הקודם ישבנו חודשיים וחצי בבית בגלל הקורונה, והפעם הילדים החליטו שממשיכים לעבוד"

פורסם בתאריך: 20.7.20 13:53

לראשונה מאז שנפתחה בשנת 1962, מסעדת מעיין הבירה החלה לעשות משלוחים וטייק אוויי. לפני יותר מ-60 שנה הקים נחום מאיר בית חרושת לנקניקים ואטליז ברחוב נתנזון בעיר התחתית בחיפה. מאוחר יותר הוא הפך אותה למסעדת פועלים ולבית מרזח עם 29 ברזי בירה שמוגשת בטמפרטורה הנכונה לצד מנות מהמטבח האשכנזי, ובהן מנת הדגל קוסטיצה מעושנת, קבב רומני נוטף שום, נקניקיות פטריצ'אן, כבד קצוץ, איקרה, קרעפלך, מרק זנב שור ופסטרמות מעושנות.

עם פטירתו של נחום מאיר בשנת 1997 עבר הניהול לידיו של בנו ראובן מאיר, שבימיו התרחבה המסעדה אך שמרה על צביונה. כיום עובדים בה שלושה מארבעת ילדיו של ראובן – שלומי הוא הטבח, שון היא האחראית על המלצרים ושירן היא האחראית על הכספים.

 

קבב רומני (צילום מתוך דף הפייסבוק של מעיין הבירה)

קבב רומני (צילום מתוך דף הפייסבוק של מעיין הבירה)

 

 

"אנחנו עושים ניסיון", הוא אומר, "אם זה ילך טוב, נמשיך. אני לא רציתי להיכנס לזה בכלל, אבל הדור השלישי – הילדים שלי – הכריע והקים מערך של משלוחים. בסגר הקודם ישבנו חודשיים וחצי בבית בגלל הקורונה, והפעם הילדים החליטו שממשיכים לעבוד".

אז נכון, זה לא אותו הדבר כמו לאכול במקום עם חצי בירה וצ'ייסר לפתיחה, אך זו הזדמנות נהדרת למי שאוהב את האוכל של המעיין. התפריט מציע מרקים (35 שקל), מנות ראשונות וסלטים לפי משקל, מנות בשריות כמו קבב, טחול ממולא, נקניקיות חריפות, חזה עוף ועוד (70-50 שקל), מוח מטוגן (120 שקל), סטייקים מבשר לבן או בקר (140-90 שקל), בשרים מעושנים (80 שקל), דגים ופירות ים (100-80 שקל), מנות מבושלות כמו קישקע, לשון בקר עם שעועית, ובימי שישי גולאש או חמין (80-40 שקל).

המשלוחים מתבצעים בימים ראשון-שישי בשעות 17:00-10:00. להזמנות: 04-8623193

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חנית ג'אגר

    אין על מעיין הבירה ראובן המקסים לאה מהממת שלומי החליף שון שמרית ושירן מכירה אותם עוד כשהייתי בת 15 מאחלת הצלחה מכל הלב שלומי החתיך

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר