פרויקט "שוטטות" (איור: אמיר גורפינקל)
פרויקט "שוטטות" (איור: אמיר גורפינקל)

החיפאית מציעה: סיור אוזניות בתיאטרון הריק

החיפאית - להקת השחקנים הצעירה של תיאטרון חיפה - מציעה את פרויקט "שוטטות", שבמסגרתו ייצאו עשרה צופים לסיור אוזניות ברחבי התיאטרון בעקבות היצירה "אפרים" של הסופר יואל הופמן

פורסם בתאריך: 13.9.20 08:07

החיפאית – להקת השחקנים הצעירה של תיאטרון חיפה – יוצאת בפרויקט חדש, "שוטטות" שמו, בעקבות היצירה "אפרים" של הסופר יואל הופמן. במסגרת הפרויקט ייצאו חברי החיפאית לסיורי אוזניות ביחד עם עשרה צופים בלבד במרחבי התיאטרון הריק, כאשר הסיור הראשון יתקיים הערב (ראשון) בשעה 17:30, וכך בכל יום עד יום רביעי. מחיר ההשתתפות הוא 40 שקל.

בתיאטרון מציינים כי על הפרויקט עבדו רק חברי החיפאית, ללא כוחות עזר, והם אחראים על העיצוב, העיבוד, הסאונד, הכוריאוגרפיה, התאורה והווידאו. משתתפי הפרויקט הם איתי דורון, אבימור מאמא, ארנון רוזנטל, דניאל אדוררדסון, מאיה אומיה קיש, ענבר קובי ואמיר גורפינקל.

 

 

מהתיאטרון נמסר: "מגיפת הקורונה מאפשרת לנו לשוטט ברחבי התיאטרון הריק – עולם נסתר שמורכב מפינות נעלמות וחשוכות של מסכים, חבלים, סולמות, אביזרים, מראות, שולחנות איפור, כניסות לבמה ועוד. השוטטות מאפשרת התבוננות בתדר שונה של המציאות. בסיור זה נרכיב אוזניות ונצא לשוטטות בעקבות אפרים ויוספה ובעקבות בריאת העולם המיוחדת והמרחיבה של הופמן בספריו".

 

חברי החיפאית (צילום: יח"צ)

חברי החיפאית (צילום: יח"צ)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר