המחאה של תושבי הדר נגד ראש העיר (צילום: רביד שמולביץ)
המחאה של תושבי הדר נגד ראש העיר (צילום: רביד שמולביץ)

הדר: המחאה נגד ראש העיר מתרחבת

תושבים ופעילים בשכונת הדר מוחים נגד ראש העיר עינת קליש רותם בשל החלטתה של עיריית חיפה להעביר את הפעילות של קהילת הדר למתנ"ס רמות. כעת, לאחר המיצג ברחבת העירייה, עברו התושבים למחאת מרפסות, ואחרי שההקלות בסגר ייכנסו לתוקפן הם שוקלים לקיים הפגנה

פורסם בתאריך: 16.10.20 08:02

המחאה של תושבים ופעילים בשכונת הדר נגד ראש העיר עינת קליש רותם מתרחבת. אתמול (חמישי) החלו פעילים לתלות על החלונות ועל המרפסות בבתיהם שלטים עם הכיתוב "כולנו קהילת הדר" ו"קליש, דברי איתנו". התושבים והפעילים מוחים על העברת פעילותו של התאגיד העירוני קהילת הדר למתנ"ס רמות.

כזכור, לפני כעשרה ימים יצרו התושבים והפעילים, ביוזמתה של מועצת הדר, מיצג מחאה ברחבת בניין העירייה, שבו הם קבלו על כך שהעירייה העבירה את הפעילות של קהילת הדר ללא הידברות עמם ובלי לשתף אותם. כעת, בשל ההתעלמות מצדה של ראש העיר והסירוב לשנות את ההחלטה, הרחיבו המוחים את פעילותם.

 

המחאה של תושבי הדר נגד ראש העיר (צילום: נגה לב)

המחאה של תושבי הדר נגד ראש העיר (צילום: נגה לב)

 

 

עופר פיקס ממועצת הדר אומר כי צעדי המחאה יורחבו וכי לנוכח החלטת הממשלה להקל במגבלות הסגר ולאשר קיום של הפגנות מתוכננת הפגנה ברחבת בניין העירייה: "אנחנו ממשיכים בצעדי המחאה וייתכן שאף נחריף אותה מכיוון שראש העיר נחושה לקיים את ההחלטה להעביר מכאן את הפעילות של קהילת הדר. זו החלטה הרסנית, פוגענית ומעליבה. לשכונה בסדר גודל של עיר מגיעה מינהלת עירונית שתקדיש לה את כל תשומת הלב. בינתיים המחאה שלנו לא הובילה לשינוי ההחלטה. עד היום הגבלות הקורונה לא אפשרו הפגנות בקנה מידה משמעותי, אך כאשר יוסרו המגבלות נעבור לצעדים דרסטיים יותר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

25 תגובות
  1. אילנה

    קהילת הדר, אתם באמת חושבים שאדריכלית העיר הזו יודעת שבעיר יש גם בני אדם ולא רק ניירת עם סרטוטים?

  2. סיגל צ.

    המסקנה היא ברורה: העבריינית המורשעת שעומדת בראש העיריה פשוט שונאת את התושבים.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא רוצים דיבורים
    רוצים ועדה קרואה שתעשה סדר בעירייה ותפסיק את גזילת המיסים שלנו על אגפי סרק למאות משרות של קרובים חמולות ונפוזים

  4. "מחאה"...טוב שלא כתבתם מהפכה:)

    40,000 תושבים חיים בהדר,רובם קשיי יום שבקושי שמעו בחיים שלהם את השם קליש ואם שמעו כבר הספיקו בטח לשכוח.
    על מישהו בחלון שהניח שלט לכתוב מחאה מתרחבת:)
    נדמה שנמצאה מתרחבת בעיקר בחוגי העיתונאים המקומיים.
    יש בחירות,יש סדר,וזה לא אפריקה פה שיחליפו מנהיגים או שלטון מקומי בהפגנה כזו או אחרת ובמיוחד שהתושבים כבר הבינו שהתקשורת המקומית לא מחבבים(בלשון המעטה)את קאליש ויש סיקור עוין לגביה

  5. מחאה עלק

    סיקור עוין היה כבר ברדיו חיפה טרם נבחרה.
    המשיכי כך הגב קאליש. עשי סדר.

  6. טראגי

    לא פחות מטראגי. האישה הורסת את כל מה שהיה בחיפה, כולל היפה והטוב. לא ברור מה ישאר כאן כשתלך. עינת קליש מותירה אחריה אדמה חרוכה ונזקים גדולים לעיר שהבאים אחריה יצטרכו לעמול קשה כדי לשקם ולבנות מחדש. חיפה של קליש היא עיר מלוכלכת, מסוכסכת, מוזנחת ופגועה. עיר מוכה. תושבי חיפה מכים על חטא שבחרו באישה אטומה לוחמנית ובועטת עם חגורה שחורה. קליש לכי הביתה! קצנו בך! את לא מתאימה לחיפה.

  7. לכל המגיבים נגד כל הזמן

    הפסקתי להתיחס לכל מה שהתקשורת מציגה, במקומון זה ובמקומון השני. רק דרמות. ככה מוכרים את הפרסומות לתושב. מתי יבינו זאת כל הקוראים. גם רשתות הטלוויזיה בונות על דרמות כדי להכניס כסף מפרסומות. תפעילו את הראש לפני שאתם קוראים משהו… אני מניח שיהיו הסעות למתנ״ס רמות, כי זה אכן רחוק, אבל אפשר לפתור את הבעיה. אל תשכחו שבהדר יש הרבה משפחות לא כל כך צעירות ולכן היה השיקול לרכז הכל במתנ״ס רמות. זו לא שליפה מהמותן כפי מציגה זאת הכתבת. האם היא עשתה סקר כמה ילדים יש בהדר והאם כדאי לתחזק מתנ״ס ? יתכן שלמבנה בהדר יהיה יעוד שימושי יותר לשכונה . למה ללכלך , למה ?

  8. ככה גם עם נתניהו

    רוב התקשורת נגדו,מציגה אותו אשם בכל חולי כאילו אין מגיפה שכולם סובלים ממנה בעולם,מתדלקת את ההפגנות,מסקרת בדרך אגב את הישגיו ואת התמיכה(עדיין)של רוב הציבור בשלטונו.
    במקרה של קליש זה לא שהיא ראשת עיר מעולה,העיר עדיין מלוכלכת,כמות העובדים אדירה ביחס לתושבים,הארנונה מטורפת במיוחד באיזורי א',ההגירה לא מפסיקה להיות שלילית כמעט מדי שנה,תושבים בבניינים עלובים(במיחד בשכונות החוף) עם חוזים חתומים ליזמים מחכים לפינוי בינוי כבר 20 שנה מיואשים מהבטחות,כבישים משובשים..אבל בואו נודה האם בתקופת הקודמים לפניה המצב היה יותר טוב?
    חיפה תמיד התברכה בראשי ערים בינוניים.
    הפגנות ומחאות זה נחמד להפגת השעמום אבל בסוף רק בקלפי נקבעים מנהיגים בדמוקרטיה

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני רוצה קודם כול להגיב לזה שאמר הגזמתם עוד מעד תגידו גם מהפכה קליש תמשיכי כך זאת התגובה שלך אדון מחאה קודם כל אתה חצוף מדרגה הכי נמוכה אתה עלוב כמוך כמו קליש רוצים בהרס העיר אני גרה בהדר ואני לצערי לא בחרתי בקלישי מהמילה קיש וכיא אתה וכל כל תומכי קליש יגייע סופכם אמן כל ראשי המועצהוראשי הערים למיניהם רוצים ועןשים למען רווחת התושבים ורק קליש עושה לרעתם של התושבים מי את שתתיעלמי מהתושבים תאמיני לי סופך כרוב מעזרת השם את הרס לעיר מקוללת את ו צאשה תמך בך פושעת רעה ועבריינית וטיפשה אני מאחלת לך שתחיי ותיסבלי אפו אתה יונה יהב כואב הלב העיר ניהתה עצובה וכואבת ומדממת בלעדך העיג השלישית בגולדה איך אתם מפקירים אותנו כך בידי חולת נפש הרסנית

  10. אחד שמכיר

    את הארוע שנקרא עינת קליש נוכל להבין רק עוד כמה שנים שהיא כבר לא תהיה ראש עיר. אין ספק שהדרך שלה לא נעימה, לא נחמדה ובקושי עוברת מסך. אין ספק ששכחה שקשר בין אישי עם התושבים והעובדים הוא בסיס להצלחה, הרי ככה היא נבחרה.
    אין ספק שהיא חסרת בטחון, פרנואידית וחסרת יכולת לנהל. אך היא חדורת מוטיבציה מטורפת לעשות שינוי איך שנראה לה, במחיר של להרוס את הקיים הטוב והרע יחדיו. הורסת אורוות והורגת את הסוסים יחדיו. ללא רחמים וחמלה, (כי הם לא חזירים).
    היכולות שלה לניתוק רגשי הוא גבוה מאוד- מעטים האנשים שיקחו את ילדיהם בגיל הגן , ינתקו אותם מאביהם ויטוסו לארץ זרה למשך שנה, על מנת להגשים את הרצון האישי לעשות דוקטורט.
    רק בכוחה של מועצת העיר לשנות את המעוות. ואם לא הם….אנחנו בבחירות. נקווה שתעשה כמה שפחות נזקים מעבר למה שכבר עשתה

  11. תושב שלא מתעניין באקטיביזם אלא רוצה רחוב נקי, בלי מזרקים

    אפשר לחשוב שכל הנרקומנים, הרוסים, הערבים בהדר מבינים מה זאת קהילת הדר וצריכים אותה. אולי ייצא יותר טוב אם חלק מהמליונים יושקעו במצלמות ושיטור עירוני בשכונה? בטיפול של הרווחה בנוער בסיכון ודרי רחוב? ולא בהבאה של קהילות "נאורות ומודרניות" מרמת אביב ג?
    נכון לכרגע זה פשוט כר פורה לאנשים לשחק באקטיבים. פאקינג 22 מליון שקל בשנה.

  12. תושבת הדר

    כל הכבוד לקליש שהיא עושה סדר. קיימים דו"חות על ניהול לא תקין של קהילת הדר. ניקוי אורוות.

  13. גדי אמסלם

    מתי קליש מסיימת להיות ראש העיר
    היא הראש עיר הגרועה ביותר שהיה בחיפה לא עושה כלום למען העיר
    מזלזלת בכולם.

  14. מאיר לוי

    מתי קליש מסיימת להיות ראש העיר
    היא הראש עיר הגרועה ביותר שהיה בחיפה לא עושה כלום למען העיר
    מזלזלת בכולם.

  15. קריית שמואל חיפה

    ככל שהתקשורת תיהיה נגדה ככה אנחנו התושבים ניהיה יותר ויותר בעדה …!! קליש המשיכי בעבודתך החשובה והמדהימה תדעי שכל מי שהצביע בעדך ניהיה יותר מעריץ שלך אנחנו יודעים שלא בנו את רומא ביום אחד יש לנו סבלנות כי אנחנו בטוחים שאת עובדת ללא הפסקה למען העיר חיפה

  16. יוסי

    קליש עושה הרבה שום דבר לעיר ,העיר מוזנחת חזירים חוגגים בשכונות ,חתולים בפחים חיפה הפכה לחי פארק ,תשתיות מוזנחות שנים,לא נסללו כבישים שכבר מחוררים ומסוכנים לנהיגה ,גם הפרוייקטים כמו נמל תעופה בתי זיקוק מפעלים מזהמים הכל עומד במקום ,?איפה ראשת העיר ??? הדר זה פצע מדמם בעיר הזאת ,בת גלים רחוב החשמל הכל מוזנח כל ההבטחות לפני שנבחרה התבדו ,השינוי שבגינו נבחרה והבטיחה התאדה …עד הבחירות !!

  17. א.א.חיפה

    מעניין משהי כתבה מקרית שמואל תגובה מאוד מחמיאה.כל התגובות נגד עינב קליש והיא היחידה בעד קליש. אז מסקנה למה. כי עינב תמכה בדתיים בנווה שאנן יבנו המון דירות לאוכלוסיה החרדית. .האסור בנווההדאנן הולך ונהפך לאזור חרדי.מאין לי בעיה עם החרדים מקומ בכל מקום. אבן הבעיה של החרדים הם מתלבשים על אזורים.מובמיוחד אזור חיחוהים ואז כוםים עליהם לא לנסוע בכבישים. בערב שעשי ושבת סמים מחסומים שלא יסעו. כך גם בין קרית חיים לקרית שמואל היו מריבות ולבסוף הרףגענו לפשרה נאנחנו לא נכנסים לישוב שלהם. לא צםריעים לנם והם לא מתערבים מה קורה אצלינו. מהתחלה להציב גבולות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר