שר החינוך יואב גלנט בקרית אתא (צילום: דוברות העירייה)
שר החינוך יואב גלנט בקרית אתא (צילום: דוברות העירייה)

השר גלנט פתח את שנת הלימודים המחודשת בחטיבות הביניים

שר החינוך ביקר בקרית אתא, נפגש עם צוותי ההוראה ושוחח עם תלמידים. לדבריו, 76 אחוז מצוותי החינוך בארץ כבר מחזיקים בתו הירוק

פורסם בתאריך: 7.3.21 23:26

שר החינוך יואב גלנט פתח הבוקר (ראשון) את שנת הלימודים המחודשת של תלמידי חטיבות הביניים בבית הספר רוגוזין חטיבה ב' בקרית אתא. את השר וצוות המשרד ליוו ראש העירייה יעקב פרץ וחברי הנהלת בית הספר. בהתאם להנחיות, הלימודים בחטיבות עבור תלמידי כיתות ז'-י' יתקיימו בקבוצות של עד 20 תלמידים, לפחות יומיים בשבוע, וביתר הימים תתקיים למידה מרחוק.

השר גלנט שוחח עם התלמידים על חזרתם לבית הספר ועל הקשיים, עימם הם מתמודדים בתקופה מאתגרת זו. השר התרשם מהעשייה החינוכית הענפה בבית הספר, הן מבחינת ההיערכות ללימודים והן מבחינת ההישגים.

גלנט: ״שמחתי להגיע לקרית אתא ולשוחח עם תלמידי חטיבות הביניים שחזרו הבוקר לבית הספר, לאחר למידה ממושכת מרחוק. התרשמתי לטובה מהאופן שבו צוותי ההוראה הכינו את הכיתות וקיבלו את פני התלמידים. במהלך התקופה הקרובה ועד לסיום שנת הלימודים, צוותי ההוראה ירכזו מאמץ ללימוד החומרים במקצועות הליבה כמו מתמטיקה ושפה. פרט לצמצום פערים פדגוגיים, אני רואה חשיבות עליונה בהיבטים החברתיים והרגשיים. משרד החינוך ידאג בחודשים הקרובים לחיזוק תחושת החוסן בקרב כלל התלמידים״.

 

 

באשר להיקף ההתחסנות בקרב צוותי ההוראה אמר השר: "מערכת החינוך מובילה בהתחסנות בישראל – 76 אחוז מצוותי החינוך מחזיקים בתו הירוק, לאחר שהשלימו את החיסון השני או שהחלימו. כ-15 אחוז מצויים לאחר החיסון הראשון. ‏עד פסח יוענק התו הירוק לרוב המורים, הגננות ועובדי ההוראה בארץ״.

פרץ: " פתחנו את מסגרות החינוך, תוך שמירה על קבוצות הלימוד בבתי הספר ואנו נכונים להפעיל כל יוזמה חינוכית שתאושר. קיימת חשיבות עליונה בקיום המשך שגרת החינוך, כאשר התגייסות כל הגורמים היא המפתח להצלחתה. אנו נפעל ככל הניתן כדי להבטיח את המשך יציאת ההורים לעבודה, בריאות התלמידים והמשך הקניית חינוך לילדי העיר".

השר גלנט נפגש עוד עם ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי, ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור וראש עיריית נשר רועי לוי.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר