ראשונים להתארח ב"מדברים גורדון". אופיר אקוניס וזהבה גלאון (צילומים: באדיבות האקדמית גורדון)
ראשונים להתארח ב"מדברים גורדון". אופיר אקוניס וזהבה גלאון (צילומים: באדיבות האקדמית גורדון)

"מדברים גורדון": עונה חדשה לתוכנית האקטואליה של האקדמית גורדון לקראת הבחירות

התוכנית, שתשודר מדי שישי בבוקר בדף הפייסבוק של האקדמית גורדון, תעסוק בפוליטיקה, חינוך ואקטואליה. העיתונאי רועי כ"ץ יראיין מדי שבוע דמויות פוליטיות בכירות שיידרשו לתשובות על אתגרי מערכת החינוך

פורסם בתאריך: 6.9.22 19:08

התקופה המאתגרת העוברת על מערכת החינוך, לצד ימי הבחירות הסוערים, הובילו להשקת עונה חדשה של התוכנית "מדברים גורדון".

האקדמית גורדון, כמכללה מובילה לחינוך בישראל, מבקשת להעלות את נושא החינוך לראש סדר העדיפות של הפוליטיקאים הבכירים, במיוחד רגע לפני הבחירות לכנסת. מדי יום שישי, בין השעות 08:00-7:00 יראיין העיתונאי רועי כ"ץ שני שרים, ראשי מפלגות או פוליטיקאים על נושאי חינוך. בכל שמונה התוכניות יתארחו אורחים מכל הקשת הפוליטית בארץ. בין הנושאים, בהם תעסוק התוכנית: משבר מערכת החינוך, שחיקה של המורים, שיטות ההוראה ועוד. כמובן, תינתן במה גם לנושאים אחרים.

הקהל הרחב (מורים, הורים, תלמידים ועוד) מוזמן להעביר שאלות מראש דרך הקישור המצורף. התוכנית תשודר בעמוד הפייסבוק של המכללה.

כ"ץ: "אני שמח להעלות על סדר היום הציבורי את נושאי הליבה הכואבים ביותר בתחום החינוך בישראל. מאז שנות הקורונה ובמיוחד בתקופה האחרונה, התעצמו מאוד אתגרי מערכת החינוך, לכן חשוב להעלות נושאים אלו לראש סולם העדיפויות של מקבלי ההחלטות על מנת שיקדמו את העשייה ויובילו לשינוי אמיתי לאחר הבחירות הקרובות".

 

 

פרופ' יחזקאל טלר, נשיא האקדמית גורדון: "לפי נתוני דו"ח Education At A Glance לשנת 2022, אשר מתייחס ל-38 מערכות חינוך במדינות החברות ב-OECD התלמיד הישראלי לומד יותר, אך משיג פחות. בתי הספר מתאפיינים בכיתות צפופות, שכר המורים נמוך ושעות הלמידה מרובות. כל אלה לא מכינים את התלמיד לאתגרי עולם העבודה של המחר והצורך בשינוי בולט. האקדמית גורדון, כמכללה מובילה לחינוך בישראל, מבקשת להעלות על סדר היום הציבורי נושאים אשר יסייעו למערכת החינוך להפוך למיטבית ולמובילה על מנת לפעול לקידומם".

"מדברים גורדון" בהנחיית רועי כ"ץ, ימי שישי, 08:00-07:00 בעמוד הפייסבוק של האקדמית גורדון ובשיתוף רדיו תל אביב ורדיו חיפה.

ביום שישי הקרוב (9 בספטמבר) יתארחו ח"כ אופיר אקוניס מהליכוד ויו"ר מרצ זהבה גלאון. 

הקהל מוזמן להעביר שאלות מראש בקישור >>>  

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר