אירוע הצגת אב הטיפוס (צילום: המכללה האקדמית גורדון לחינוך)
אירוע הצגת אב הטיפוס (צילום: המכללה האקדמית גורדון לחינוך)

"עושים עסקים" – שלב הצגת אב הטיפוס

200 בני נוער הגיעו השבוע למכללה האקדמית גורדון לחינוך כדי להציג אב טיפוס של מוצר חדשני, וזאת במסגרת התוכנית "עושים עסקים" של ארגון יזמים צעירים ישראל. אירוע הצגת אב הטיפוס הוא אחד מהשלבים המשמעותיים ביותר בתהליך, והוא מאפשר לתלמידים לקבל משוב וליישם אותו לקראת שלב הפיתוח

פורסם בתאריך: 28.3.23 12:28

200 בני נוער הגיעו השבוע למכללה האקדמית גורדון לחינוך כדי להציג אב טיפוס של מוצר חדשני ולקבל משוב. את הפעילות הפיק ארגון יזמים צעירים ישראל אזור חיפה.

במסגרת התוכנית "עושים עסקים" של ארגון יזמים צעירים הוקמו השנה 13 קבוצות של תלמידים מבתי ספר בחיפה, בנהריה, בקרית אתא, בקרית מוצקין ובאור עקיבא. לאורך שנת הלימודים התנסו התלמידים בתהליך של הקמת מיני חברה עסקית, אשר כולל בחירת בעלי תפקידים, גיוס הון, בחירת מוצר או שירות, פיתוח דגם אב טיפוס והשתתפות בתחרויות אזוריות, כאשר קבוצות מצטיינות מעפילות לתחרויות ארציות ובינלאומיות.

 

 

אירוע הצגת אב הטיפוס הוא אחד מהשלבים המשמעותיים ביותר בתהליך, והוא מאפשר לבני הנוער לקבל משוב וליישם אותו לקראת שלב הפיתוח. חבר יועצים קרא מראש את התוכניות העסקיות שהגישו התלמידים, צפה בפרזנטציות ובדגם, ונתן משוב שאותו יוכלו המשתתפים ליישם לקראת התחרות שתתקיים בחודש מאי. בצוות היועצים היו חברים ד"ר סמדר גלעד חי וד"ר מירית שרון כנציגות מרכז היזמות של האקדמית גורדון, ד"ר שרון איצקוביץ' טל – מרצה ליזמות שניהלה בעבר את המרכז ליזמות ברוניצה בטכניון, ומנהל המרכז הטכנולוגי ליזמות בחיפה ברוך בקלו.

מרכז היזמות של האקדמית גורדון מקנה לסטודנטים במכללה כלים ביזמות ובעיקר מלמד אותם כיצד יוכלו להכשיר את תלמידי המחר להיות יזמים. יזמים צעירים ישראל הוא חלק מארגון גג בינלאומי שמפעיל תוכניות ברחבי הארץ בקרב צעירים בני 17-14 ומכשיר ליזמות.

 

צוות היועצים (צילום: המכללה האקדמית גורדון לחינוך)

צוות היועצים (צילום: המכללה האקדמית גורדון לחינוך)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר