פסטיבל הסטודנט המשותף בטכניון
פסטיבל הסטודנט המשותף בטכניון

בגלל פסטיבל הסטודנט: סכסוך בין האגודות של הטכניון והאוניברסיטה

מכירת הכרטיסים לפסטיבל הסטודנט המשותף לאגודות הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה והטכניון נעצרה לעת עתה על ידי אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה, ורק סטודנטים שנכנסים לקישור של הטכניון יכולים לרכוש כרטיסים לאירוע. גורם באגודה בטכניון: "סטודנט שלהם שייכנס לקישור ששלחו לו לא יוכל לקנות כרטיס"

פורסם בתאריך: 8.5.23 12:16

פסטיבל הסטודנט המשותף לאגודות הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה והטכניון ייערך בימים שלישי ורביעי בשבוע הבא, ומארגניו מכנים אותו "פסטיבל של פעם ב-100 שנים". ביום רביעי, 17 במאי, יופיעו אביב גפן והתעויוט, אגם בוחבוט, זהבה בן, נסרין קדרי, סטטיק ורביב כנר, וביום חמישי, 18 במאי, יופיעו גיא ויהל, הדג נחש, חנן בן ארי ונועה קירל.

מאחורי הקלעים של האירוע הולכות וגוברות המחלוקות בין שתי האגודות. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי מכירת הכרטיסים באמצעות קישור שניתן על ידי אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה נסגרה לעת עתה, בעוד שסטודנטים שנכנסים לקישור של הטכניון יכולים לרכוש כרטיסים לאירוע.

 

 

"האירוע מנוהל לפי החוק ולפי מגבלות רישוי", אומר גורם באגודת הסטודנטים טכניון, "עד עתה המכירה התנהלה באמצעות הטכניון שמכר כרטיסים גם לסטודנטים של האוניברסיטה, אבל באגודה של האוניברסיטה החליטו לעצור את המכירה בדרך הזאת ולמכור כרטיסים בעצמם. זה אירוע שהטכניון מפיק, ואם תהיה לסטודנט בעיה הוא לא יפנה לאגודה של האוניברסיטה אלא לאגודה של הטכניון. המשמעות של עצירת המכירה על ידי האגודה של האוניברסיטה היא שסטודנט שלהם ששילם דמי חבר וייכנס לקישור ששלחו לו לא יוכל לקנות כרטיס".

מאגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה לא נמסרה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אייל

    למה לממן את המשתמט משירות צבאי אביב גפן??
    אתם דורשים שיוויון בנטל נכון אז מה אתם מביאים דוגמא למישהו שבגלל עקמת קלה בגבו שאלפי חיילים משרתים איתה בעורף ובלחימה ניצל את קשריו והלך לקדם קריירת זמר במקום 3 שנות תרומה להגנת המדינה.
    מה צריכים לחשוב סטודנטים שעשו 4 שנים בצה"ל בסדיר וקצונה מול משתמט גפן???

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר