אוניברסיטת חיפה והטכניון (צילומים: Magiorestock/depositphotos.com)
אוניברסיטת חיפה והטכניון (צילומים: Magiorestock/depositphotos.com)

ור"ה: גביית שכר הלימוד תידחה

בעקבות המלחמה הודיע ועד ראשי האוניברסיטאות כי גביית שכר הלימוד של חודש נובמבר תידחה למועד מאוחר יותר וכי לא ייגבה שכר דירה לחודש אוקטובר מסטודנטים שמתגוררים במעונות וגויסו לשירות מילואים

פורסם בתאריך: 17.10.23 12:04

ועד ראשי האוניברסיטאות (ור"ה) הודיע היום (שלישי) כי גביית שכר הלימוד של חודש נובמבר תידחה למועד מאוחר יותר. כמו כן, לא ייגבה שכר דירה לחודש אוקטובר מסטודנטים שמתגוררים במעונות וגויסו לשירות מילואים.

מור"ה נמסר: "החל משבת, 7 באוקטובר, התגייסנו כולנו בחברה הישראלית למאמץ המלחמתי לטובת ישראל והדרום ונגד החמאס. רבים מהמגויסים הם סטודנטים בכל התארים ותלמידי מחקר באוניברסיטאות בישראל. כפי שכבר הודענו, פתיחת שנת הלימודים נדחית, נכון לעכשיו, ל-5 בנובמבר. מועד זה ייבחן שוב בהתחשב בהתפתחויות, במספר המגויסים לשירות מילואים ומתוך דאגה להם".

עוד נמסר כי "במטרה להקל עד כמה שניתן על אוכלוסיית הסטודנטים בכלל ואלה המגויסים בפרט החליט ור"ה כי בכל האוניברסיטאות תידחה גביית פעימת שכר הלימוד של חודש נובמבר למועדים מאוחרים יותר בהמשך השנה. נוסף על כך הוחלט גם כי לא ייגבה שכר דירה לחודש אוקטובר מהמתגוררים במעונות גויסו לשירות מילואים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר