אוניברסיטת חיפה (צילום: מארק ניימן, לע"מ)
אוניברסיטת חיפה (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

האוניברסיטה הודיעה על כוונתה לפתוח לימודי רפואה

בהודעה שפרסמה המועצה להשכלה גבוהה נכתב כי אוניברסיטת רייכמן, מכון וייצמן ואוניברסיטת חיפה הודיעו על כוונתן לפתוח תוכניות בלימודי רפואה. ההחלטה על תנאי הסף לתוכנית תתקבל לראשונה על ידי ועדה אקדמית מקצועית שתורכב משבעה רופאים ומדענים בכירים

פורסם בתאריך: 30.11.23 12:17

אוניברסיטת חיפה הודיעה למועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) כי בכוונתה לפתוח תוכנית ללימודי לרפואה. בהודעה שפרסמה המל"ג היום (חמישי) נכתב כי "אוניברסיטת רייכמן, מכון וייצמן ואוניברסיטת חיפה הודיעו על כוונתן לפתוח תוכניות ברפואה".

בהודעה ציינה המל"ג כי לראשונה בישראל הוקמה ועדה אקדמית מקצועית שתדון בתנאי סף לתוכנית לימודים ברפואה (במתכונת ארבע שנתית ושש שנתית). הוועדה תורכב משבעה רופאים ומדענים בכירים המייצגים דיסציפלינות שונות ברפואה. "החלטת הוועדה בדבר תנאי הסף לתוכנית היא בעלת משמעות בין השאר עבור אוניברסיטת רייכמן, מכון וייצמן ואוניברסיטת חיפה", הוסיפה המל"ג.

בית הספר לרפואה היחיד בחיפה שוכן סמוך לקריה הרפואית רמב"ם. הפקולטה, על שמם של רות וברוך רפפורט, הוקמה בשנת 1969, ובשנת 1971 התמזגה עם הטכניון. הפקולטה נמנית עם פקולטות מעטות מסוגה ברחבי העולם אשר משולבות במכון טכנולוגי ולא באוניברסיטה כללית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר