הדיירים ב"אחוזת בני ברית" נהנים מכל רגע (צילום: צוות "אחוזת בני ברית")
הדיירים ב"אחוזת בני ברית" נהנים מכל רגע (צילום: צוות "אחוזת בני ברית")

אחוזת בני ברית: הבית להורים שאוהבים

האם חשבתם אי פעם איך לבחור נכון בית הורים? על מה מומלץ לשים דגש, או ממה כדאי להימנע? המלצה: לכו עם נטיית הלב ובחרו במקום שבו תרגישו שאתם באמת בבית

פורסם בתאריך: 2.7.21 13:09

הבחירה בבית הורים אינה קלה, ישנם שיקולים רבים שצריך לקחת בחשבון, לצד חששות, והפחד מפני נטישת המוכר והידוע. תהליך זה אינו פשוט בכל גיל. לכן, ב"אחוזת בני ברית" אספו עבורכם 10 טיפים מנצחים לבחירה נכונה. אז רגע לפני קבלת אחת ההחלטות החשובות בחיים, אתם מוזמנים לעצור ולרשום לעצמכם מה באמת חשוב. ואיך תדעו שבחרתם נכון? לכו עם נטיית הלב למקום שתרגישו בו בית.

מיקום – גמלאים רוצים היום לחיות במרכז העשייה, במרכזי הערים. בדקו, האם בית ההורים בו בחרתם נמצא במקום מרכזי? מיקום מרכזי נותן שקט נפשי לילדים ולנכדים, כך יוכלו להגיע בקלות לבקר את היקרים להם וגם הדיירים יוכלו באותה הקלות להמשיך את חייהם בקהילה.

"אחוזת בני ברית" נמצאת במרכז אחוזה, חיפה, מול מרכז חורב, בקרבת כל מה שהאדם זקוק לו. כך הדיירים, המכרים ובני המשפחה נהנים מתחבורה ציבורית זמינה, בתי קפה, בתי עסק ומוסדות רפואיים במרחק הליכה.

אירועים בגינה המרווחת. "אחוזת בני ברית" (צילום: צוות "אחוזת בני ברית")

אירועים בגינה המרווחת. "אחוזת בני ברית" (צילום: צוות "אחוזת בני ברית")

נוחות – השירות המלונאי מהווה אחד מאבני הבוחן המרכזיות לבית המתאים. "אחוזת בני ברית" היא מבנה קטן ומטופח, מוקף דשאים וירק, גינה מוקפדת עם מגרש חניה פרטי. כסאות פזורים בדשא ודיירים שתופסים שמש ואווירה נעימה. שלווה פסטורלית אמיתית בלב הכרמל.

סוגי הדירות – מטרתן של דירות המגורים להעניק פרטיות מוחלטת לדייר. עליכם לבחון את איכות הדירה המוצעת. ב"אחוזת בני ברית" כל דייר יכול לבחור בין יחידת דיור של חדר משופצת לדירת שני חדרים מרווחות. הדירות כוללות מטבחון, שירותים צמודים, ארונות קיר, מיזוג אוויר ואביזרי נוחות יוקרתיים.

תנאי המגורים – יש לבחון את סל השירותים הכלול בתשלום ואת השירות המחייב תוספת מחיר. ב"אחוזת בני ברית" הבית וסביבתו מאובטחים 24 שעות ביממה, כל דייר מקבל מים וחשמל, חימום וקירור ללא הגבלה, ניקיון לדירה, תיקוני אחזקה, שירותי רפואה, לחצן מצוקה והסעדה. כמו כן, מוצעת פעילות תרבותית וחברתית ענפה.

פעילות – על הבית לספק קשת של פעילויות לשעות הפנאי, שתעניק לדייר חיים מעניינים, משמעותיים וגאים. ב"אחוזת בני ברית" חדר אוכל, קפיטריה, מועדון תרבות, מספרה, ספרייה עשירה, בית כנסת, שטחים ציבוריים וגינה פורחת. מידי יום מתקיימות פעילויות בהן חוג הציור שהמשתתפות בו מציגות מידי פעם תערוכה ומידי ערב מתקיימות הרצאות בנושאים שונים, קונצרטים או ערבי שירה עם צמד זמרים. אחת לתקופה הדיירים נהנים מטיולים מסודרים.

המזון – טיב המזון ואיכות השירות משפיעים על מצב רוחו של הדייר ובריאותו. ב"אחוזת בני ברית" מגישים שלוש ארוחות כשרות ומגוונות בכל יום ומי שזקוק לכך מקבל מזון דיאטטי. בשעות הצהריים מוגשים קפה ועוגה. בחגים ובאירועים מוגשות ארוחות חגיגיות בליווי תוכנית אומנותית.

טיפול רפואי – יש לבחון היטב את שירותי המרפאה והרפואה. ב"אחוזת בני ברית" השגחה רפואית מתמדת של צוות רפואי מוסמך, סיוע של עובדת סוציאלית, מעקב לחץ דם ומשקל, בדיקות רפואיות כלליות ולמי שזקוק לכך סיוע בנטילת תרופות. כמו כן, רצף טיפולי הכולל עזרה סיעודית לדיירים בחדרם וכן אשפוז זמני או קבוע במחלקה סיעודית ותיקה ומנוסה.

אנשי הצוות – מספר גבוה של עובדים, מתנדבים וועד דיירים מצביע על מדיניות של שותפות מצד ההנהלה. ב"אחוזת בני ברית" ההנהלה מורכבת ממתנדבי ארגון "בני ברית", הצוות מנוסה ומיומן, דלתו של המנהל תמיד פתוחה וישנו שיתוף פעולה עקבי עם ועד הדיירים.

שייכות ציבורית – לבתי הורים של גופים ציבוריים יש יתרון רב. אחוזת "בני ברית" היא בית ההורים של ארגון "בני ברית", שהוא ארגון יהודי עולמי התנדבותי. כך שהבית מנוהל על ידי גוף ציבורי המבטיח יציבות, יעילות ואוזן קשבת.

מחירים – בדקו את מסלולי הכניסה והתאימו אותם לכיסכם. ב"אחוזת בני ברית" ישנם מספר מסלולי כניסה, לכל מסלול יתרונותיו. ניתן לקבל ייעוץ מקצועי והתאמת המסלול לתקציבכם.

מטבח מפנק בדירה מרווחת (צילום: צוות "אחוזת בני ברית")

מטבח מפנק בדירה מרווחת (צילום: צוות "אחוזת בני ברית")

הדיירים באחוזת בני ברית נראים שמחים ומאושרים. כולם מציינים את החברה הטובה, האווירה הרגועה והמיקום המרכזי שבו הם נמצאים. "זה כמו מלון עם אנשים וחוגים, אהבות וקנאות. נשים שמתלבשות כמו בתצוגת אופנה. חברות טובות וחדר פרטי. אני לא צריכה יותר מזה", אמרה אחת הדיירות.
מוזמנים להצטרף לקהילה התוססת של "אחוזת בני ברית" – הבית להורים שאוהבים וליהנות מתחושת ביטחון, נוחות מרבית ותחושה של בית.

ליצירת קשר: "אחוזת בני ברית", חורב 20 חיפה, 04-8246669 ובאתר >>>


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר