-->
ד"ר בני רביב
ד"ר בני רביב

ד"ר בני רביב מונה למנהל המחלקה הפנימית והמיון הקהילתי בזבולון

ד"ר בני רביב סיים את לימודי הרפואה בטכניון, את ההתמחות הפנימית ואת התמחות העל ברפואה דחופה הוא ביצע ברמב"ם, ואת התואר השני בניהול מערכת בריאות הוא עשה באוניברסיטת חיפה. ד"ר רביב: "מקצוע הרפואה הדחופה מעניק לך הכשרה במגוון תחומים ומכשיר אותך להתמודד עם מצבים רבים"

פורסם בתאריך: 3.6.24 17:12

ד"ר בני רביב (48) מונה למנהל המחלקה הפנימית ומיון הקהילתי במרכז הרפואי זבולון של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי. ד"ר רביב, שמתגורר בנופית, ביצע מספר תפקידים בכירים במערכת הבריאות, ובהם רופא בכיר בקריה הרפואית רמב"ם, מנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי לגליל, שם הקים תכנית התמחות ייחודית ברפואה דחופה, ובתפקידו האחרון שימש סגן מנהל המרכז הרפואי כרמל.

את לימודי הרפואה סיים ד"ר רביב בבית הספר לרפואה בטכניון, את ההתמחות הפנימית ואת התמחות העל ברפואה דחופה הוא ביצע ברמב"ם, ואת התואר השני בניהול מערכת בריאות הוא עשה באוניברסיטת חיפה.

"בחרתי בתחום הרפואה מפני שאני חושב שזהו מקצוע מעניין ודינמי, מתחדש באופן תדיר", אומר ד"ר רביב, "המקצוע מאפשר לך לעבוד עם ומול אנשים ולסייע להם להרגיש טוב יותר. מקצוע הרפואה הדחופה הוא תחום רחב מאוד, המעניק לך הכשרה במגוון תחומים ומכשיר אותך להתמודד עם מצבים רבים".

המיון הקהילתי במרכז הרפואי זבולון נמצא בבניין 1, קומה 1, ופועל בו צוות מיומן עם אמצעי בירור וטיפול מתקדמים – עמדות השהיה למעקב, בדיקות, עירויים, בדיקות הדמיה, מעבדה דחופה ואף בית מרקחת. החל בשעה 19:00, באותו מתחם שבו פועל המיון הקהילתי, ישנו שירות לרפואה דחופה עד לשעה 23:00 מדי יום, כולל בסופי שבוע ובחגים.

 

 

הצוות הרפואי מורכב ממומחים בתחומי רפואת משפחה, ילדים, פנימית וטראומה, ונותן מענה רחב ללקוחות כללית, כולל צילומי רנטגן, אק"ג, שירותי מעבדה נרחבים, תפירות וגבס. השירות קרוב לבית ולמטופל, והוא חוסך את הזמן הרב שיש בהמתנה בחדר מיון בבית חולים. השירות ניתן מדי יום, כולל שישי וערב חג, מ-19:00 (בשישי מ-12:00) עד 23:00, ובשבתות ובחגים מ-12:00 עד 23:00. הביקור לאחר השעה 19:00 ובסופי שבוע כרוך בהשתתפות עצמית.

ד"ר רביב רואה חשיבות רבה בשילוב רפואה דחופה בקהילה: "שילוב כזה הוא נפלא ומרתק כרופא ומדהים ויעיל למטופלים. הוא חוסך פניות למיונים בבתי החולים, מקל על רופאי המשפחה ומאפשר לך לעשות רפואה טובה עם התמיכה של כל המחלקות סביבך. למעשה, זה מה שמניע אותי, אני נהנה מאוד מהעשייה פה".

מנהל המרכז הרפואי זבולון ד"ר אסף הלפרין: "אני מברך את ד"ר רביב על מינויו לתפקיד ובטוח בהצלחתו. לד"ר רביב יש ניסיון ניהולי עשיר וידע נרחב בתחומי הרפואה הפנימית והרפואה הדחופה, ואין לי ספק שהוא יקדם את השירות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. למיון בזבולון יתרון גדול בכך שהוא חולק קורת גג אחת עם כל תחומי הרפואה היועצת ומאפשר גישה רב תחומית שמציבה את המטופל/ת במרכז, בשילוב ידיים עם רופא/ת המשפחה, ותוך שמירה על הרצף הטיפולי. בשנה הקרובה נחליף את מכשיר הרנטגן במיון במכשיר דיגיטלי חדש ונחל בתהליך הרחבת המחלקה שצפויה להכפיל את שטחה. נמשיך להעניק שירות איכותי ומקצועי בכל המחלקות במרכז לצד שיפור והתחדשות במבנה למען מטופלי כללית בקריות ובגליל המערבי כולו".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר