מתנות מיוחדות לחג בקניון סינמול (צילום : שירי וייצנר)
מתנות מיוחדות לחג בקניון סינמול (צילום : שירי וייצנר)

לקראת החגים: רעיונות למתנות שאוהבים

כל השנה כאשר החגים מתקרבים, הראש מתחיל לקדוח בשאלה: מה נקנה לאנשים האהובים? ביקור קצר בקניון יוכיח שאנו סתם מתקשים. יש מגוון גדול של אפשרויות שמחכות לנו מבעד לחלונות הראווה ועל מדפי המוצרים

פורסם בתאריך: 17.8.18 14:48

קניית מתנות בחגים הפכה להיות מנהג פופולרי שכמעט ולא פוסחים עליו באף בית, בין אם עבור בני המשפחה הקרובים ובין אם עבור המארחים שאליהם הוזמנו לחגוג את החג. גם אם אתם מרגישים שאין לכם רעיונות למתנות, אנו ממליצים לכם להגיע לקניון הקרוב. סיבוב בין כל החנויות יציג מגוון רחב של אפשרויות מהן תוכלו לבחור. כדי לחסוך לכם זמן יקר והתרוצצויות הרשינו לעצמנו להמליץ לכם על מתנות שוות שכדאי לכם לשקול.

מוצרי טיפוח
מוצרי טיפוח הגוף והעור הם תמיד מתנה מושלמת, בעיקר לבנות המין הנשי, אך גם לילדות, נערות ולגברים מודרניים שאוהבים להקפיד על שגרת טיפוח יומיומית. אחת החנויות שמושלמת עבור מציאת מתנה שכזאת היא "ללין". בחנות ישנו מגוון עצום של קרמים, מוצרי בישום ואווירה, מוצרים לאמבט ולרחצה, מוצרי טיפוח הפנים, מוצרי לייף סטייל, מוצרים לנערות, ילדות ותינוקות ואין ספור אריזות חג מעוצבות מהן תוכלו לבחור.

מוצרים לבית
אף פעם אין מספיק מגבות מטבח, סטים של כוסות או כלי אירוח מעוצבים. כל מארח ומארחת ישמחו לקבל כלי בית יפים כמו שמוכרים בחנויות הנבחרות בתחום, ביניהן "גולף אד קו". לקראת החגים הביקור באחד מסניפי הרשת הוא ממש מתבקש ותהיו בטוחים שתוך כדי הסיבוב תמצאו גם לעצמכם כלי בית שאתם אוהבים. אם אינכם בטוחים לגבי נושאים כמו טעם, סגנון או העדפות אישיות תמיד תוכלו לרכוש שובר מתנה בחנות.

פרחים
פרחים לחג תמיד נמצאים בראש סדר העדיפויות וכאשר לא יודעים מה לקנות או שרוצים להותיר רושם אך מבלי לשבור את הכיס, פרחים יהיו בחירה ממש כיפית וססגונית. בחנות "OLIVE TREE" תוכלו לשזור זר פרחים מיוחד, רענן, טרי וססגוני בהתאם לטעמכם, סגנונכם והעדפתכם. זרי הפרחים של החנות מתאימים לכל אירוע ומהווים את המתנה המושלמת עבור חגים.

מתנה מהסרטים
אם ברצונכם להעניק לאהובים עליכם מתנה באמת מיוחדת ומקורית יש לנו שתי מילים עבורכם: "יס פלאנט". ביס פלאנט תוכלו לרכוש כרטיס מתנה לקולנוע לחוויית צפייה מרגשת ואיכותית. לרשותכם עומדות כמה וכמה אפשרויות בחירה, החל במתנת סרט בבית קולנוע רגל, דרך חוויית צפייה ברמת VIP ועד מנוי לקולנוע עבור בני משפחה וחברים שסרטים מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם.

מתנות לחובבי טיולים
אחד הטריקים לרכישת מתנה מנצחת טמון ביכולת להתאים בין המתנה לבין האדם שמקבל אותה. אם יש לכם חברים או בני משפחה שפשוט אוהבים טיולים, בקניון תוכלו למצוא חנויות המיועדות לפלח זה של השוק, כמו למשל "המטייל". בחנות הנמצאת בקניון תוכלו למצוא את כל המוצרים המיועדים לטיילים בארץ ובחו"ל, כגון: הנעלה, ביגוד, תיקים, ציוד, ספרים ואפילו הרצאות בתחום.

מוצרי אלקטרוניקה
כמובן שאנו לא מצפים שתרכשו למארחים שלכם תנור או מקרר. תחום האלקטרוניקה הוא רחב וכיום אנשים רבים מגלים עניין בכל מיני חידושים מעניינים, גאדג'טים לבית או למשרד ושלל מתנות מיוחדות ומרעננות ביותר. באפשרותכם אף להיכנס לאחת מחנויות הסלולר שנמצאות בקניון כמו למשל "בסט מובייל". שם תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות מלבד מכשירים סלולריים כמו אוזניות BLUETOOTH, אביזרים תומכים לסלולר וגאדג'טים לרוב.

החגים בפתח ובקניון סינמול לב המפרץ בחיפה מחכים לכם עם מגוון רחב של רעיונות למתנות ממיטב חנויות המותג!

מאמר זה מובא לכם בחסות קניון הסינמול

 

מתנות מיוחדות לחג בקניון סינמול (צילום : שירי וייצנר)

מתנות מיוחדות לחג בקניון סינמול (צילום : שירי וייצנר)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דנה

    האמת שנמאס מכל המתנות האלו שאין מה לעשות איתם אחכ וסתם יושבות ומעלות אבק, אין כמו לקבל גיפט כארד שווה, במיוחד אלו של BUYME שיש להם מלא אפשרויות בחירה ואז פשוט בוחרים את מה שהכי צריכים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר