מקעקעים בחיפה והקריות. אילוסטרציה ממאגר Ingimage
מקעקעים בחיפה והקריות. אילוסטרציה ממאגר Ingimage

מקעקעים בחיפה והקריות שאתם חייבים להכיר

אם החלטתם שאתם עושים את הצעד הגורלי והולכים להתקעקע, כדאי שתבחנו את השטח טוב טוב לפני. אז איפה כדאי לעשות קעקוע בחיפה? קבלו את רשימת מכוני הקעקועים השווים ביותר באזור חיפה

פורסם בתאריך: 29.11.18 19:56

עדכון אחרון: 5.11.20 13:00

סטודיו OD – קעקועים, אבל לא רק

סטודיו OD הוא הוותיק שבמכוני הקעקועים והפירסינג בעיר התחתית בחיפה. המכון של אורי ליבנה ידוע כסטודיו בוטיק עם צוות קטן ואיכותי, בו ערכים של מקצועיות, שירות אישי והקפדה על סטריליות ברמה הגבוהה ביותר – הם הבסיס של העבודה.

היכנסו ותמכו בפרויקט ההדסטארט שלנו ועל הדרך תהנו ממגוון הטבות לבחירה, שווה לכם! זה הקישור לפרוייקט ההדסטארט שלנו: https://headstart.co.il/project/61033

אמנות הקעקוע
להיות מקעקע זו אמנות, על כך יכול להעיד כל מי שאי פעם הגשים חלום וכיבד את גופו בקעקוע אחד, או יותר. במהלך שנות עבודתו בסטודיו שלו, צבר אורי ניסיון ומוניטין רב וצירף לסטודיו שתי מקעקעות נוספות, מתלמדים שלומדים ממנו את רזי המקצוע ופירסרית מקצועית.

אמנות הקעקוע. צילום: נעם שיינברג

אמנות הקעקוע. צילום: נעם שיינברג

פרפרי קעקוע
ההחלטה איזה קעקוע לעשות היא משמעותית וחשובה, שהרי התוצאה תתנוסס על גופנו לשנים ארוכות. כדאי להשקיע בבחירה זו מחשבה, לפני שמגיעים לסטודיו ומבקשים פרפר צבעוני או ורד קוצני. אורי מסביר שישנן שתי דרכים להתביית על האובייקט שיקועקע:

אסכולת ה- walk-ins- מתקעקעים מזדמנים – אם זה בגלל שהם קמו בבוקר וחשקה נפשם בשינוי מרענן, או בגלל שעברו ליד וראו כי טוב, לקוחות אלה מחליטים בספונטניות לעטר את גופם בקעקוע חדש. הם נכנסים לסטודיו, בוחרים בו במקום את האיור אליו הם מתחברים ומפקידים את עצמם בידי  המקעקע/ת.

קעקועי קאסטום – מאפיינים לקוחות עם רעיונות מורכבים לקעקועים בגודל בינוני ומעלה. לקוח כזה מגיע לפגישת ייעוץ בה מפתחים ומתכננים את הרעיון. בתום הפגישה המקעקע מכין סקיצה ובפגישה הבאה היא מיושמת כקעקוע על הגוף.

פרפרי קעקוע. צילום: נעם שיינברג

פרפרי קעקוע. צילום: נעם שיינברג

זה לא רק עגיל
בסטודיו OD מתייחסים ברצינות רבה לא רק לקעקועים, וגם הפירסרים במקום רואים את המקצוע שלהם כאמנות המצריכה מקצועיות וידע. רבים בחיפה והאזור יודעים כי כשרוצים עבודת פירסינג מעולה, סטודיו OD זה המקום. לנועזים במיוחד, קיימת אופציה לניקוב עגילים במקומות אינטימיים במיוחד, שמסתבר שנמצאו כמבוקשים מאוד בקרב גברים ובקרב נשים רבות.

קורסים מקצועיים
אחרי שרכש ניסיון רב שנים ומוניטין שיצאו למרחקים, הגיע אורי להחלטה כי הוא מעוניין להכשיר דור חדש של אמני קעקוע ופירסינג וכיום הוא מציע בסטודיו שלו קורסים מקצועיים בתחומים אלה. הלימוד בשני המסלולים נעשה במתכונת של אחד על אחד; התלמיד, שוליה, מתמחה אצל המנטור, הן מן ההיבט התיאורטי, והן בפרקטיקה.

בתחילת הדרך מתאמנים המקעקעים המתלמדים על יריעות סיליקון ייעודיות, ובשלב הבא, אחרי שרכשו את הניסיון והידע הנדרשים, הם קופצים למים הקרים ומקעקעים לקוחות. הקורס מבטיח לכל אורך הדרך, ליווי אישי וצמוד של המורה. את אמנות הקעקועים מלמד אורי בעצמו. כדי ללמוד את המקצוע, רצוי רקע וגישה לציור ואמנות, ומודעות להיבט ההגייני של העבודה. הקורס אורך כשלושה חודשים, אך משכו עשוי להשתנות בהתאם ליכולת ולהתקדמות של התלמיד.

כאן הכל קורה. צילום עצמי

כאן הכל קורה. צילום עצמי

שיעורי הפירסינג מועברים גם הם אחד על אחד על ידי איריס ליבנה, פירסרית הבית ובעלת ותק וניסיון של שמונה שנים. איריס מדגישה שכדי להיות פירסר צריך עמידות ואי רתיעה ממחטים או ממראה של טיפת דם.

הבית למקעקעים
בנוסף לצוות הקטן והאינטימי בסטודיו, המקום משמש גם כבית למקעקעים עצמאיים. כרגע מקעקעות במקום שתי אומניות מנוסות שבהחלט מהוות חלק מהמשפחה של צוות O.D. כחלק מתפיסת הקעקוע כאמנות, סטודיו OD תומך באמנים מקומיים ומציע במקום יצירות מתחום האמנות הפלסטית כגון חולצות ופסלים, ולוקח חלק במיזמים אמנותיים שונים.

כנסו ותתמכו בפרויקט ההדסטארט שלנו ועל הדרך תהנו ממגוון הטבות לבחירה שווה לכם!

לפרויקט ההדסטארט

כתובת: דרך העצמאות 82, עיר תחתית, חיפה
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם
קישור למייל
טלפון: 050-8920783
שעות הפעילות:
א'-ה': 11:00-19:00
שישי: 09:00-16:00

אמנות זה שם המשחק. צילום עצמי

אמנות זה שם המשחק. צילום עצמי


לייט האוס קעקועים

קעקועים הם ללא ספק אחד הדברים האומנותיים והייחודים שאנשים יכולים להוסיף לגופם. יש שיחשבו שמדובר בעיטורים ללא כל הסבר אך רוב המקעקעים רואים בקעקוע אומנות ודרך ביטוי.
מכון ״לייט האוס״ הינו אחד ממכוני הקעקועים עם הצוות האומנותי ויצירתי ביותר בחיפה. ״לייט האוס״ הוקם בשנת 2017 על ידי אלכס מיסיורה, צייר ואמן קעקועים בעל שנות ניסיון רבות. החזון שלו היה להקים מכון קעקועים שיהיה בית ומשפחה לאנשים שבאים אליו.
הסטודיו מעוצב בטוב טעם ומציע מכונת קעקועים חדשנית, פירסינג רגיל ותת עורי, אווירה מגניבה, מוזיקה טובה, תמונות קיר מרגשות אותן צייר אלכס, וצוות מקצועי של אמנים שישמחו לתת מענה לכל רעיון.

מה הסגנון שלך?
"הסגנון שלי הוא אבסטרקטי, מופשט, אך אני מתמחה בעוד סגנונות נוספים. מעבר לכך, כל אמן קעקועים בסטודיו שלי מתמחה בסגנון שונה: גיאומטרי, טרייבל, אולד סקול, קוביסטי, יפני, ריאליסטי ועוד, כך שלכל לקוח שמגיע אלינו עם קו מחשבה מסוים, אנו עוזרים לפתח את הרעיון, לוקחים השראה ובכך יוצרים קעקוע ייחודי רק לו".

הקעקועים של לייט האוס

הקעקועים של לייט האוס

מה המשמעות של קעקוע בעיניך?
״יש לי משהו רוחני עם קעקועים. אם אני מבצע קעקוע מסוים שמסמל משהו, בדרך כלל זה יהיה משהו שאני עובר כרגע בחיי הפרטיים. כלומר, כשאני מקעקע לקוח אני מביא את כל הרגשות שלי ואת עצמי בתוך התהליך של עשיית הקעקוע. לכן, אם אני מקעקע דבר חיובי אני אכן מרגיש חיובי באותו היום״.

מה חשוב לבדוק לפני שמתקעקעים?
״את הסטריליות של המקום, פרטיות, אווירה חיובית, סבלנות המקעקע והמקצועיות שלו. בנוסף צריך שפה משותפת עם המקעקע, מומלץ לבחון ולהסתכל על הסגנון שלו״.

מהו הקעקוע הראשון שביצעת?
המשפט "קרפה דיים" בלטינית שזה ״נצל את היום״.

מהו הקעקוע הכי מטורף שביצעת?
״כל הקעקועים שעשיתי היו מטורפים בעייני. אני אוהב את קווי המחשבה של האנשים שמגיעים אלי, אוהב להיכנס לרבדים ולעולם של מישהו אחר. בנוסף אני מאמין שבכל קעקוע יש משמעות, שזה גורם לי להתרגש מכל קעקוע שאני יוצר.

אותנטי ומרשים

אותנטי ומרשים

האם קיים קעקוע שלא תסכים לעשות לעולם?
״אין קעקוע שאני מסרב לעשות, הכי חשוב לי שזה יהיה דבר שאאמין בו״.

מהי הדרך הטובה ביותר לשמור על קעקוע לאורך זמן?
״בהתחלה להימנע מכניסה למקומות מזוהמים כמו ים, בריכה וג'קוזי. בהמשך להימנע מחשיפה לשמש באזור הקעקוע מפני שזה גורם לפירוק הדיו בגוף, וכמובן לשים קרם הגנה״.

אז אם אתם מחפשים מכון קעקועים משפחתי עם צוות מקצועי שופע רעיונות ורצון ליצור ולעזור – ״לייט האוס״ הוא המקום המושלם בשבילכם.

לינק לאתר

לינק לאינסטגרם

טלפון: 052-772-1116

כתובת: שדרות הנשיא 124, חיפה


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. א.א.א.

    התורה הקדושה אוסרת קעקועים לחלוטין.קעקוע=הפיכת האדם לצלם של עבודה זרה בכך שהוא מקעקע את צלם הא-לוקים שבו הוא נברא.ובמיוחד כאשר מדובר בקעקועי הסיטרא אחרא למיניהם.עתידים העוסקים במלאכה הבזויה הלזו לשלם ע"כ מחיר יקר בעתיד.וטוב יעשו באם ישנו את משלח ידם במהרה.

  2. אמיר

    עשיתי קעקוע אצל האחד והיחיד עמי איילון ברחוב הרצל בהדר ממש כיף עם המון שירות ואפילו הזמין אותי לחומוס.מס 1 ללא ספק

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר