דירה באוונגרד.צילום: יניב ניסנוב
דירה באוונגרד

דיור מוגן בחיפה – אוונגרד רזידנס

פורסם בתאריך: 24.12.18 16:55

על רקע העלייה בתוחלת החיים בישראל התרחב מגוון השירותים המספקים מענה לאוכלוסיית הגיל השלישי. במטרה לשמור על איכות חיים גבוהה מוצעים לאוכלוסייה המבוגרת מגוון פתרונות יצירתיים כשהשניים העיקריים שבהם: דיור מוגן ובית אבות.

בעוד שלאנשים רבים נשמעים שני הפתרונות דומים במקצת, ההבדלים בפועל גדולים לאין שיעור וכך גם רמת ואיכות החיים שכל פתרון מציע לדייריו. ההבדל הניכר ביותר הוא ברמת העצמאות של הדייר – בעוד שבבית אבות מכתיבים לדיירים את סדר יומו, כמו זמני הארוחות, ההתעמלות, השינה וכו', בדיור מוגן הדייר עצמאי לחלוטין, אך עדיין נהנה מכלל השירותים של הדיור המוגן העומד לרשותו בכל אימת שיצטרך. הבדל מרכזי נוסף הוא בסגנון הדירות. בעוד בבית אבות קיימים חדרים בהם לעיתים יש שניים בחדר בדיור מוגן אלו הן דירות כמו שאנו מכירים בשוק הפרטי.

פרוייקט אוונגרד רזידנס החדשני מרגיש יותר כמו חופשה בבית מלון יוקרתי מאשר דיור מוגן. מרכז המגורים הבוטיקי נמצא במרכז הכרמל, כמרחק הליכה מכל מקומות הבילוי, התרבות, תיאטרון, בנקים, דואר, חנויות, פארקים ושרותי בריאות. המיזם מציע 90 דירות ברמת גימור גבוהה ויוצר מעין קהילה עבור אוכלוסיית הגיל השלישי, בה יכולים הדיירים להמשיך בחייהם בעצמאות מלאה עם רשת ביטחון חברתית, אישית ורפואית.

חדר שינה באוונגרד רזידנס. צילום: יניב ניסנוב

חדר שינה באוונגרד רזידנס צילום: יניב ניסנוב

פרויקט אוונגרד רזידנס

פרויקט אוונגרד רזידנס. צילום: יניב ניסנוב

הדירות הן יחידות חכמות ומאובזרות במפרט עשיר הכולל בין השאר גם מטבח מאובזר, שירותים ומקלחת כפולים, חימום תת רצפתי, מיזוג אוויר ולחצני מצוקה. כמו כן, כל הדיירים השוכנים בדיור המוגן שבחיפה נהנים משירותי רפואה, לוגיסטיקה ואחזקה, טיפולי טיפוח, ספא, בריכה וקפיטריה, תוכניות תרבות ופנאי, מתקני ספורט ועוד.

השאיפה היא לאפשר לדיירים כמה שיותר עצמאות בחייהם אך עדיין לעמוד לרשותם בכל שיצטרכו ובכך להוריד מהם את העול שבטיפול בנושאים יום-יומיים כמו תשלום חשבונות, תחזוקה של הדירה, נקיון ועוד.

כמרבית הדיורים המוגנים, גם אוונגרד רזידנס מציע ליווי למרבית המצבים התפקודיים ועושה זאת בעזרת צוות מקצועי ומיומן העומד לרשות הדיירים 24/7. כך יכולים הדיירים ליהנות מחיים ללא דאגות בידיעה שישנו צוות רב מקצועי שידאג לכל צרכיהם, בין אם מדובר בתיקונים המחייבים אינסטלטור או חשמלאי, ניקיון של הדירה ואפילו אם מדובר בתלייה של תמונה.

המקום מציע סביבה חברתית איכותית המורכבת מאוכלוסיית הגיל השלישי הצעירה יותר (+65) המעוניינת בשימור רמת החיים שלה יחד עם עצמאות מלאה. זהו פרוייקט ייחודי בישראל השואף לסטנדרט חדש שפחות מוכר כיום בתחום ומקבל תשבוחות רבות בעבור הגישה החדשנית ורמת השירותים המוצעים בו.

הפרוייקט עתיד להיפתח בחודשים הקרובים והוא פתוח להתרשמות עבור כל אדם או זוג השואפים להקל על חייהם ולעבור לסביבה מרכזית ומלאת חיים. לפרטים נוספים ניתן להתקשר עוד היום ולקבוע תיאום לביקור.

מספר טלפון: 04-8107000

כתובת: כיכר היינריך היינה 23

שעות פעילות א-ה': 17:00-08:00

 

פרויקט אוונגרד רזידנס. צילום: יניב ניסנוב

פרויקט אוונגרד רזידנס. צילום: יניב ניסנוב


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר