אטרקציות לילדים בחיפה והצפון. תמונה ממאגר Ingimage
אטרקציות לילדים בחיפה והצפון. תמונה ממאגר Ingimage

אטרקציות לילדים בחיפה והצפון שאתם חייבים להכיר

לפני שהילדים שוב נשאבים לפורטנייט, הכנו לכם רשימה של אטרקציות לילדים בחיפה והצפון שללא ספק תגרום להם (וגם לכם) לקום מהכורסא ולשכוח מהנייד לכמה שעות טובות

פורסם בתאריך: 16.1.19 12:13

עדכון אחרון: 10.7.19 00:06

פול באולינג קריון

על כביש דרך עכו המרכזי, סמוך לקריון, שוכן בבניין ביאליק סיטי, באולינג קריון – מקום שיגרום לכם לחוות את משחק הבאולינג ברמה אחרת.

כבר ממבט ראשון תעריכו את מתחם הבאולינג הענק והמרווח שמתפרס על פני 2000 מ"ר ומציע 16 מסלולי באולינג עם מסכי פלאזמה חדשניים מעל כל מסלול, מקלדת ובאמפרים אוטומטיים לילדים. על קירות הבאולינג מופיעים ציורים צבעוניים גדולים שנעשו בידי האמן החיפאי הידוע, גל אשיגא ברקט, ואשר תורמים לייחודיות המקום.

באולינג קריון נפתח בשנת 2000 על ידי הבעלים גבי פרי שחיפש לפתוח עסק של בידור ופנאי שמתאים למשפחות, במקום מרכזי ונגיש באזור חיפה והקריות. "בחרתי בביאליק סיטי מפני שהבניין נמצא במקום מרכזי, ליד הקריון ויש אליו גישה נוחה וקלה, המאפשרת לבני נוער להגיע מתי שירצו מבלי להיות תלויים בהורים", מסביר פרי.

מאז שנפתח הספיק באולינג קריון לארח אוכלוסיות שונות בכל הגילאים: משפחות עם ילדים, בני נוער, שחקני ליגות באולינג, פנסיונרים, חברות שארגנו משחקי גיבוש לעובדים, קייטנות וקבוצות נוספות. הלקוחות בוחרים לחזור לבאולינג קריון שוב ושוב, בין אם במטרה לחגוג ימי הולדת משפחתיים, לקיים ערבי גיבוש לעובדי חברה או בתור בילוי פרטי. הדבר מוכיח עד כמה חוויית הבילוי בבאולינג קריון היא עוצמתית ומהנה במיוחד.

פרי מציין שהסיבה בה קבוצות כה רבות בגילאים שונים בוחרות בבאולינג קריון בתור בילוי מרכזי היא היותו של הבאולינג ספורט תחרותי שמתאים לכולם ולכן כל אחד יכול להנות מהמשחק. "באולינג הוא ספורט שלא דורש הכנה פיזית ברמה של כדורגל, לדוגמא, ולכן כל אחד יכול להגיע ולשחק. כמו כן, המשחק תורם לגיבוש חברתי".

לפני כשנתיים, עבר באולינג קריון שיפוץ גדול שמהלכו שודרגו כל 16 המסלולים, הוחלפו מסכי המשחק והותקנה התוכנה המתקדמת ביותר שבמשחקי הבאולינג. גם כדורי הבאולינג מותאמים לגילאים השונים.

שחקני ליגה מקצועיים שמשחקים בבאולינג קריון מביעים בפני פרי מדי שנה הערכה כלפי המקום המרווח, הציוד החדשני והמתוחזק באופן קבוע והתוכנות המתקדמות.

בבאולינג קריון ניתן לערוך אירועים של עד 250 אנשים ולהפוך חגיגת יום הולדת לילדים לחוויה בלתי נשכחת. היתרון הגדול הוא שהדאגות לארגון היום הולדת נחסכות מההורים. המרחב הגדול מאפשר לילדים לרוץ בחופשיות, לצלול לתוך משחק הבאולינג וגם לשחק במתחם המשחקייה לילדים. במהלך יום ההולדת מצלם צוות הבאולינג  את הילדים החוגגים ותמונותיהם מופיעות על המסך בשילוב אנימציות שונות.

להשלמת חווית הבילוי בבאולינג, תוכלו ליהנות מהקפיטריה שבמתחם ולשבת באחד השולחנות והדלפקים שליד המסלולים. תפריט הקפיטריה כולל פיצות, צ'יפס, סלטים, טוסטים, המבורגר פסטות, תפריט משקאות עשיר ועוד.

במתחם חדר נוסף שבו נמצאים שולחנות ביליארד וסנוקר. לפול באולינג חניה מקורה ללא תשלום והמקום נגיש לנכים ולעגלות.

דרך עכו 194, קריון קרית ביאליק.

ימים א'-ה': 10:00 – 00:00, יום ו': 10:00 – 2:00, שבת: 10:00 – 1:00

טלפון: 04-8747111

קישור לדף הפייסבוק

קישור לאתר 

פול באולינג קריון. קרדיט: ניו פוסט

פול באולינג קריון. קרדיט: ניו פוסט


פארק באלגן

למרגלות הר הכרמל הירוק, בכניסה לקיבוץ יגור שוכן פארק באלגן המהווה ממלכת ילדים קסומה. עם כ-30 אטרקציות לגילאים שונים, המשתרעים על פני 8 דונם הפך באלגן לפארק השעשועים הגדול באזור הצפון.

ההיסטוריה של הקמת באלגן התחילה ב-1997, כאשר הוצבו במקום מתנפחים לילדים ועם השנים הפארק השתדרג למתקנים נוספים. היום הוא מהווה פתרון בילוי לכל המשפחה וחגיגה אחת גדולה שבה ילדים בכל הגילאים, משנה ועד 15 נהנים מהאטרקציות הרבות שבו.

האטרקציות המגוונות כוללות מתנפחים, אופנועים חשמליים, מכוניות קארטינג, קרוסלה, רכבת, סירות ומכוניות מתנגשות, זירת תותחי כדורי ספוג, גשר הימלאיה, מתחם בן שלוש קומות עם מגלשות, מנהרות זחילה ועוד. כמו כן, ישנה אטרקציה ייחודית ומקורית של צוות באלגן ששמה 'הקרב על הכוכב' המיועדת כמשחק בין קבוצות.

מכל מתקני הפארק ניתן להנות בכרטיס כניסה אחד בעלות של 76 שקלים לילד ו-36 שקלים למבוגר. הכרטיס מקנה שימוש בכל מתקני הפארק ללא הגבלה. במקום פועלים גם קפיטריה, מזנון וחנות צעצועים. הכרטיס מקנה כניסה גם לפינת החי של קיבוץ יגור, בה הילדים יכירו את החיות השונות, כמו ארנבים, סוסים וחמורים.

בבניית הפארק הושקעה מחשבה ולנוחיות ההורים הוא נבנה באופן מעגלי. שולחנות הישיבה נמצאים במרכז הפארק ומסביבם פזורות האטרקציות. הדבר מאפשר לילדים לרוץ ולנוע בחופשיות בכל שטח הפארק ללא פחד של ההורים שילכו לאיבוד כי כל הפארק מגודר.

פארק באלגן. צילום: עמית מרזל

פארק באלגן. צילום: עמית מרזל

למבקרים הקטנטנים מוקדשים חצר קטנטנים ומתחם שלם ובו שולחנות ישיבה, קפיטריה, ג'ימבורי, בריכת כדורים וחדרי לגו. במתחם נמצאים גם שולחנות כדורגל והוקי למשחק חופשי. הפארק אהוב על משפחות רבות שמגיעות אליו באופן קבוע במשך שנים לבילוי משפחתי לא רק מאזור הצפון, אלא גם ממרכז ומדרום הארץ.

לבאלגן מגיעות קבוצות מבתי ספר, הן לימי כיף והן למסיבות סיום, חברות המארגנות ימי כיף לעובדים ומשפחותיהן ועוד קבוצות שונות. יש יתרון עצום בחגיגת יום הולדת לא שגרתי בבאלגן. ההורים משאירים את כל הבלאגן של ארגון יום ההולדת בבית ומגיעים עם הילד וחבריהם לפארק, כאשר הכל נמצא לרשותם: כל האטרקציות, המזנון והקפיטריה. אפשר לאסוף את הילדים ברחבת השולחנות או לתת להם להתפזר ללא דאגה. יש פיקוח של אנשי צוות באטרקציות השונות. באלגן מעניק לילדים חווית בילוי שונה ותורם להתפתחותם. הוא מאפשר לחוות משחקים שלא דרך מסך מחשב או של מכשיר נייד. אטרקציות באלגן משלבות טיפוס וזחילה ולכן מאפשרות לילדים לזוז ולפעול. פעילות גופנית מעין זו תורמת לשיפור הכוח ברגליים.

המצאותו של באלגן למרגלות הר הכרמל מהווה יתרון כי גם במזג אוויר חם יש בו בריזה ומשב רוח. מכיוון שהמקום פתוח, הרעש מתפזר בחלק החיצוני ולא מתרכז במקום אחד. לפארק חנייה צמודה וגדולה.

הפארק מונגש ברובו לקהל עם מוגבלויות. לילדים עם מוגבלויות, אשר אין באפשרותם להמתין בתור, ניתנת מדבקה שמאפשרת את השתתפותם בחלק ממתקני הפארק, בנוחות המירבית (ללא המתנה בתור).

קיבוץ יגור, שעות וימי פתיחה משתנים בהתאם לעונה.
ניתן להתעדכן באתר באלגן
טלפון: 04-9848989
קבוצות וימי הולדת בתיאום במראש/

פארק באלגן. צילום: עמית מרזל

פארק באלגן. צילום: עמית מרזל


גן החיות הלימודי בחיפה – לחוות, לטפל ולאהוב 

שאלתם את עצמכם פעם מדוע אתם כל כך אוהבים בעלי חיים? אולי הם לפעמים מזכירים לכם את עצמכם, או שאולי כי כל מה שבא לכם כשאתם רואים אותם זה חיבוק. אז אם אתם מחפשים חוויה קצת אחרת שכוללת אוקיינוסים של חיבוקים ולמידה חווייתית דרך חיות, כדאי שתכירו את גן החיות הלימודי בחיפה –  מתחם טבע רחב ידיים, מול הנוף הפסטורלי של הרי הכרמל.

בין חיות הגן תוכלו למצוא קופים, זוחלים,עופות, חרקים וטורפים אשר מטופלים בהשקעה יומיומית של אנשי הצוות המסור במשך כל ימות השנה. ואם כל זה לא מספיק לכם, גולת הכותרת היא כמובן הביקור אצל הטיגריס הלבן – היחיד מסוגו בארץ אותו תוכלו להאכיל וכמובן להצטלם לצדו. דרך חוויה הכוללת ליטוף, למידה, טיפול והאכלת בעלי חיים, יעברו הילדים תהליך מעצים המספק תחושת משמעות, הנאה וסיפוק.

גן החיות. צילום: רמי שלוש

אריה ולביאה בגן החיות. צילום: רמי שלוש

פעילויות מיוחדות בגן

קבוצות ובתי ספר- מלבד הביקור הסטנדרטי שניתן לעשות בגן החיות בכל ימות השנה, תוכלו להגיע כקבוצה דרך בית הספר, לטייל בכל מתחמי החיות בגן, להאכיל ולקבל הדרכה צמודה מאחד המדריכים המנוסים.

"מטפל ליום אחד" – פעילות משגעת בה הילדים מקבלים הצצה ל"מאחורי הקלעים" של גן החיות. במשך ארבע שעות בלווי אחד המטפלים בגן, הילדים מתנסים בהאכלת החיות, ניקיון החדרים וטיפול בחצרות וחיות הגן.

יום הולדת בגן החיות – חגיגה של טבע עם כל החברים לכיתה. הפעילות עורכת שעתיים וכוללת הפעלה לימודית והאכלת בעלי החיים. דרך הסורגים הילדים מאכילים דובים וקופים, מלטפים נחשים וחיות נוספות כאשר תוך כדי הם מקבלים הסבר לימודי מלא כמובן.

ספארי לילה (בקיץ בלבד)- בשעות הלילה הטורפים הגדולים מתעוררים כדי לאכול ואתם הולכים לראות את זה בלייב. בין השעות  20:00-22:00 הילדים יקבלו הצצה מסתורית וחד פעמית אל חייהם של הטורפים הגדולים בגן- טיגריסים, דובים, אריות, צבועים שועלים וזאבים .הפעילות כוללת הדרכה מלאה ובלווי הורים.

קייטנות קיץ עשרה ימים של חוויות, כיף והמון טבע. הקייטנה כוללת סיורים בגן החיות ומחוצה לו, כאשר כל ילד מקבל חיה בה הוא מטפל במשך כל זמן השהייה בקייטנה.

אם הילדים רעבים, אין לכם מה לדאוג; בגן יש קפטריה מקומית בה ניתן למצוא כל מה שילדים אוהבים – חטיפים, שניצלים ונקניקיות בלחמניות. מול חוף הים של חיפה ובפה מלא, ניתן לצבור קצת אנרגיה ולהמשיך לכייף עם החיות.

כתובת: התשבי  124, חיפה

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

טלפון לכרטיסים: 9300*

אריות בגן החיות. צילום: רמי שלוש

דב בגן החיות. צילום: רמי שלוש


סיטי קווסט חיפה היחיד בצפון

סיטי קווסט הוא הדור הבא של חדרי הבריחה ולמעשה הוא חדר בריחה חיצוני, הוא המשחק שכבש את אירופה ועכשיו הגיע גם לישראל. השילוב המוצלח של החידות בחדר הבריחה, האקשן והריגוש של חיפוש המטמון והתחרות של המרוץ למיליון. לקחנו את העיר התחתית בחיפה והפכנו אותה למגרש משחקים אחד גדול.

במשחק הזה הכל יכול לקרות: החנויות, עמודי החשמל, ספסלים, שלטים, אנשים, פסלים, צינורות ואפילו לוחות המודעות – כל פריט ברחוב יכול להיות קשור למשחק. צריך רק לפתוח את העיניים ולצאת מהקופסה (וגם מהחדר…). חווית הסיטי קווסט מטשטשת את הגבול בין דמיון למציאות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ושלל אביזרים בהם נעשה שימוש במהלך המשחק, דבר שהופך את המשחק ליחיד מסוגו בכל הצפון!

חוויה מהנה ומאתגרת. סיטי קווסט

חוויה מהנה ומאתגרת. סיטי קווסט

איך המשחק עובד?
מגיעים לחדר האירוח הגדול שברחוב הבנקים 8 בעיר התחתית שבחיפה, מתחלקים לקבוצות של 3-6 אנשים, עוברים תדריך מסודר בחדר התדריכים המקצועי ולומדים כיצד משחקים, מה העלילה, מה המשימה, מה מותר ומה אסור וגבולות גזרה. לאחר מכן יוצאים החוצה לרחוב ומתחילים לשחק.

כל קבוצה מקבלת שני אמצעים שיעזרו לה לביצוע המשימה: מכשיר הסוכן – אייפד עם תוכנה משוכללת עם כל המשימות, מפה, מצב הניקוד, שעון, מיקום הקבוצות האחרות ואפילו כפתור עזרה ראשונה לקבלת רמזים מהמפקדה. ערכת הסוכן – תיק עם אביזרים, מסמכים וציוד שבו יש לעשות שימוש במהלך המשחק. הקבוצה שתנצח היא הקבוצה שתצבור את מירב הנקודות כמובן, אך השארנו גם ניקוד בונוס כהפתעה בסוף המשחק (לא נעשה יותר מדי ספוילרים…)

היכן ומתי הפעילות מתרחשת?
הפעילות מתרחשת ברחובות המתחדשים והציוריים של העיר התחתית בחיפה. בתי קפה, ציורי גרפיטי, מבנים היסטוריים, מסעדות וכיכרות שביניהם מחכות לכם המשימות בדרך לפתרון. האזור שטוח, נגיש ונוח להליכה. בימים מסוימים בשעות הערב חלק מהאזור נסגר והופך למדרחוב עם אמנים והמוני מבקרים וסועדים שממלאים את בתי הקפה ממש במהלך המסלול, דבר המוסיף לאותנטיות ולחוויה של המשחק.

ניתן להתחיל לשחק משמונה וחצי בבוקר ועד עשר וחצי בלילה.
משך הפעילות נטו – עד שעה וחצי.
משך הפעילות ברוטו, כולל תדריך וסיכום בסוף – עד שעתיים.
הערה חשובה – ניתן לשחק גם כקבוצה בודדת  או כמשפחה.

למי זה יכול להתאים ?
לכולם. במהלך שנת הפעילות הראשונה של סיטי קווסט חיפה הספיקו כבר לשחק וליהנות משפחות, כיתות בתי ספר, מסיבות ימי הולדת, זוגות רומנטיים, מסיבות רווקים ורווקות, צוותי מורים, חיילים וכמובן ימי כיף וגיבוש למקומות עבודה.

מה המוטו של סיטי קווסט חיפה ?
דדי חן, מארגן משחקי מחפשים את המטמון בחיפה מאז אמצע שנות התשעים של המאה הקודמת, והבעלים של האתר "מחפשים את המטמון בחיפה" העתיק את המוטו גם לסיטי קווסט חיפה – החותם האחרון : יגעת ומצאת – תאמין !

ערך מוסף
המשחק מבוסס על ההיסטוריה האמיתית של חיפה (אך אין צורך בשום ידע כללי מוקדם). במהלכו ובסופו של המשחק נחשפים לסיפורים ומידע מעניין ואמיתי על מה שהתרחש בעבר ממש באותו אזור שבו מתקיימת הפעילות. זו הזדמנות נהדרת להכיר את בירת הצפון מזווית אחרת לגמרי.

חדר בריחה שמתפרס על העיר עצמה. סיטי קווסט

חדר בריחה שמתפרס על העיר עצמה. סיטי קווסט

צ'ופר בסוף
יש אבל אנחנו לא מגלים כדי לא להרוס את ההפתעה.

ועוד משהו, בקטנה
זהו המשחק היחיד מסוגו בארץ שפעיל גם באנגלית. הוא מתאים לקבוצות של תגלית, לקרובי משפחה וחברים שמגיעים לביקור בארץ ולמקומות עבודה שמארחים כאן קולגות שלהם מחו"ל ורוצים להפתיע אותם בפעילות מקורית.

סיטי קווסט חיפה

כתובת: רחוב הבנקים 8, חיפה
טלפון: 052-7355888, 04-8558025
קישור לאתר
אימייל : [email protected]


משחקיית "בייבי ג'וי" – ההורים נחים, הילדים נהנים

הורים יקרים, תדמיינו עולם יפה שבו הילדים שלכם נהנים מכל רגע, בזמן שאתם נחים. תחשבו על אופוריה שבה אתם נרגעים במהלך החופש, במקום לבלות בחיפוש מתמשך אחר התעסוקה הבאה לילדכם. עד עכשיו זה נשמע לכם בטח כמו חלום מתוק שאיננו בר השגה, נכון? ובכן, לא עוד. הכירו את משחקיית "בייבי ג'וי".

משחקיית "בייבי ג'וי" היא מקום שבו כל המשפחה נהנית. תינוקות, קטנטנים ומבוגרים מבלים במתחם הנפלא הזה שעות על גבי שעות ונהנים מאינספור האפשרויות המגוונות שהמתחם מציע. וכן, קראתם נכון. גם ההורים נהנים ב"בייבי ג'וי". וכיצד זה ייתכן? מיד נגלה לכם.

"בייבי ג'וי". צילום: גסאן חוא

"בייבי ג'וי". צילום: גסאן חוא

במשחקיית "בייבי ג'וי", לא תצטרכו להניד עפעף. בזמן שהילדים משתוללים וקופצים, ההורים יכולים לשבת בפינה נוחה, לשתות קפה ואפילו לקנות משהו קטן לאכול. אתם בטח חושבים לעצמכם שזה לא הגיוני וכי ילדכם בטוח ירצה לעבור לפעילות אחרת בשלב מסוים. אולם, במקרה של משחקיית "בייבי ג'וי", אין לכם בכלל ממה לדאוג.

הילדים שמגיעים ל"בייבי ג'וי", פוגשים עולם קסום שבו אין גבול לאפשרויות הבילוי. המשחקייה מציעה מגוון עצום של פעילויות לגילאי 1-10: מתקן ג'ימבורי ענק, פינות יצירה, פינות נגרות, מטבחוני משחק, פאזלים, לגו ועוד המון. כמו כן, בקרוב תיפתח במקום פינת משחקי וידאו, המתאימה גם לבני נוער וכוללת פינות ישיבה נוחות, טלוויזיה גדולה וקונסולות משחק מתקדמות.

משחקיית "בייבי ג'וי" כוללת גם חדר אירועים נקי ומסודר לילדים, שם ניתן לחגוג ימי הולדת ועוד אינספור אירועים משמחים. במתחם היפהפה הזה, תוכלו לצפות יחד עם כל החברים וקרובי המשפחה שלכם בסרט אשר יוקרן על גבי מסך ענק, ליהנות ממשחקים מגוונים וכדו'.

משחקיית "בייבי ג'וי" ממוקמת באחד מהאזורים המרכזיים ביותר בחיפה- שדרות המגינים, בסמוך למושבה הגרמנית. הודות למיקום הנוח הזה, לקוחות רבים מהעיר חיפה בפרט ומאזור הצפון בכלל, יכולים להגיע במהירות למקום ולמצוא אותו בקלות יתרה, מבלי להסתבך יותר מידי.

"בייבי ג'וי" מציעה עבורכם את החוויה המשפחתית שתמיד חלמתם עליה. במשחקייה הנפלאה הזו, ילדכם לא יפסיקו ליהנות ואילו אתם תוכלו לשבת ברוגע, לשתות קפה, לדבר ולצחוק אחד עם השני ולצפות בקטנטנים שלכם משחקים באושר.

המשפחות הרבות שפוקדות את המקום מידי יום, כבר גילו את היתרונות הרבים שגלומים בביקור ב"בייבי ג'וי" ואף ממליצים על המקום לחבריהם ולקרוביהם. וכעת, לאחר שגיליתם את המקום, תוכלו גם אתם להפיק את המיטב מזמן האיכות המשפחתי שלכם.

משחקיית "בייבי ג'וי"

כתובת: שד' המגינים 53, חיפה

שעות פעילות: ימים א'-ו' 16:00-21:00, יום שבת 10:00-21:00

טלפונים: 052-3235544 | 052-4730295

קישור לפייסבוק

משחקיית "בייבי ג'וי". צילום: גסאן חוא

משחקיית "בייבי ג'וי". צילום: גסאן חוא


 

האי המשפחתי – בילוי משפחתי מגוון

כמה פעמים נגררתם עם הילדים בשבת לקניון עמוס בלית ברירה, לסרט בבית קולנוע שבו אתם מנסים להחזיק את העיניים פקוחות או לפארק שעשועים מלא בתורים מכאן ועד יוון? הכירו את "האי המשפחתי"- מתחם בילוי חדשני המערב אטרקציות מקוריות לכל המשפחה ומבטיח חוויה מיוחדת במינה.

מעטים מקומות הבילוי בצפון שמציעים יותר מאטרקציה אחת, ומרכז בילוי הזה מכיל בתוכו שלוש אטרקציות שונות ליום כיף משפחתי ומגבש. המתחם כולל חדרי בריחה מותאמים לילדים, חדרי בריחה למשפחות ואטרקציה ייחודית- "לייזר טאג" (ירי לייזרים), משחק ייחודי המערב טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך.

צוות המקום, מספר לנו על הייחודיות הקיימת בכל אטרקציה במתחם: "אנחנו הרשת היחידה בארץ אשר מספקת שישה חדרי בריחה מותאמים לילדים בגילאי 6-12. בנוסף, יש לנו עוד שלושה חדרי בריחה משפחתיים במתחם הכוללים גם חדר משפחתי גדול במיוחד, שמתאים לעד 16 משתתפים".

ה"לייזר טאג" הינו משחק לחימה המערב ציוד טכנולוגי מתקדם, שהגיע לישראל רק בשנים האחרונות. "מדובר באטרקציה חדשנית. היא מבטיחה חוויה מגבשת לכל המשפחה, ומתאימה לילדים ומבוגרים כאחד", מספר לנו צוות המקום.

נוסף על כך, בזכות גודלו של המתחם, הוא יכול להכיל מספר רב של אנשים: "אנחנו מארחים אצלנו חגיגות ימי הולדת עם המון משתתפים. מדובר במקום אידיאלי מהבחינה הזו, אנחנו יכולים לארח גם מאה איש". כמו כן, האפשרויות המגוונות שיש למתחם להציע יוצרות חווית בילוי מושלמת לכל הגילאים.

אז אם אתם רוצים לגוון קצת את השגרה שלכם ולבלות זמן איכות משפחתי במקום חדשני ומיוחד, "האי המשפחתי" הוא האטרקציה בשבילכם.

"לייזר טאג" במתחם "האי המשפחתי"

האי המשפחתי – רחוב יעקב מושלי 7, חיפה

טלפון: 04-8842222

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

לייזר טאג, האי המשפחתי. צילום באדיבות הלקוח

לייזר טאג, האי המשפחתי. צילום באדיבות הלקוח


 

מתחם המציאות מדומה "ויראליטי" – העתיד כבר כאן

משחקי מציאות מדומה הם פשוט נס טכנולוגי. מרכיבים משקפיים ונכנסים לעולם אחר, המקיף אותך ב360 מעלות. בעיני רבים, מדובר בפריצת דרך טכנולוגית בתחום משחקי המחשב. אז הגיע הזמן, שבישראל יהיה מתחם מקצועי אשר נותן לנו את ההזדמנות לחוות את התופעה הזו על כל גווניה.

"ויראליטי" הוא מתחם מציאות מדומה המעוצב בסגנון מודרני ומציע חוויה מקורית לכל המשפחה. אלכס (43), מנהל המקום, מציג לנו את התפיסה שלו לגבי עולם המציאות המדומה העתידי:

"אנו שואפים בראש ובראשונה להפוך את החוויה הזו לאורח חיים של ממש. מדובר בטכנולוגיה משנת חיים שיכולה לשמש אותנו גם בתקשורת הבין-אישית, במטלות היומיומיות ובעוד אינספור מובנים אחרים. אנחנו אף מעוניינים להנגיש את עולם המציאות המדומה בייחוד לילדים ובני נוער בישראל, על מנת שיוכלו להיות חוד החנית בפיתוח ובהובלה של טכנולוגיה זו בעולם, בזכות העובדה שהם נחשפים אליה לפני רבים אחרים".

ויראליטי. צילום: רמי שלוש

ויראליטי. צילום: רמי שלוש

כיף לכל המשפחה, ויראליטי. צילום: רמי שלוש

כיף לכל המשפחה, ויראליטי. צילום: רמי שלוש

במתחם קיימים מוצרי מציאות מדומה באיכות הגבוהה ביותר: "אנחנו משתמשים במכשירי 'הייצ'.טי.סי וייב' ו-'אוקולוס ריפט'. המוצרים הללו לא רק מספקים חוויה ב360 מעלות, אלא גם סנכרון מושלם בין תנועות השחקן למה שהוא רואה וכתוצאה מכך, חוויה מציאותית ויוצאת דופן".

אלכס מספר כי ההבדל העיקרי בין "ויראליטי" למתחמי מציאות מדומה אחרים הוא במקצועיות: "יש לנו במקום מגוון רחב של משחקים באיכות גבוהה ושמונה עמדות משחק ברמה המתקדמת ביותר. לכל העובדים שלנו יש הבנה טכנית רבה בתחום ואנחנו מקפידים להיות בקשר הדוק עם מפתחי משחקים ומוצרים בינלאומיים, במטרה להיות הכי מעודכנים שאפשר בחידושים הטכנולוגיים".

קהילת הגיימרים במקום לוקחת חלק בתחרויות רבות: "השתתפנו בטורניר בינלאומי, שבסופו הוכתרנו כאלופי העולם. הגיימריות בקבוצה שלנו הן הראשונות בארץ שקיבלו את התואר הזה. בחודש הבא, אנחנו גם פותחים ליגה ארצית מטעם העמותה לגיימינג ישראל. כמו כן, במקום קיים חוג למשחקי מציאות מדומה, הראשון מסוגו בעולם".

ב"ויראליטי" אוהבים לארח במיוחד משפחות ואורחים מאוכלוסיות מגוונות, לדוגמה: בני ישיבות, בנות אולפנה, נוער בסיכון ובעלי מוגבלויות ואף עורכים אירועים וימי הולדת לכל הגילאים, גם בבתים פרטיים. "כולם מוזמנים לחוות יקום נוסף מלבד המציאות שלנו, שבו לדמיון אין גבול".

העתיד כבר כאן. "ויראליטי". 

"ויראליטי" – דרך עכו 271, קריית מוצקין

טלפון: 048733448

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור למייל

מציאות מדומה. צילום: רמי שלוש

מציאות מדומה. צילום: רמי שלוש


אטרקציית "אירוע מוחי" – הדור הבא של חדרי הבריחה

החלטתם ללכת לחדר בריחה. אך לצערכם, זה לא יקרה כל כך מהר. אתם עוד צריכים לרתום לכך כמה חברים, להגיע אל המקום, לשלם מחיר מופרז ובסופו של דבר, לקוות שהחדר יהיה שווה את ההשקעה. אך מה אם יש אפשרות פשוטה ומהנה יותר, שלא תצריך אתכם אפילו לקום מהספה?

אטרקציית "אירוע מוחי" מהווה את המילה האחרונה בתחום חדרי הבריחה. מדובר במשחקי חשיבה ניידים, אשר מתאימים לכל המשפחה וניתנים להקמה בכל מקום ובכל זמן. בעלי המקצוע המנוסים של האטרקציה, יתאימו את חדר הבריחה הנייד לתנאי השטח וילוו אתכם לאורך כל החוויה.

עידו, מנהל החברה, מספר לנו כיצד עלה לו הרעיון לבנות אטרקציה ייחודית שכזו: "רציתי להעניק ללקוחותיי חוויה מאתגרת ויוצאת דופן, שלא ימצאו באף מקום אחר. ידעתי שחדרי בריחה הם הדבר החם בתחום האטרקציות בישראל, ומצאתי טוויסט מעניין בדמות משחקי חשיבה ניידים ומאתגרים".

חברת "אירוע מוחי" מספקת אביזרי אווירה וציוד מאתגר (תיבות, קופסאות, מנעולים, אביזרים מיוחדים ושלל פריטים נוספים), אשר נבנו על ידי עובדי החברה ומותאמים לכל אירוע באופן אישי. "החוויה מתאימה למבוגרים, ללקוחות עסקיים, לילדים ואפילו לבני גיל הזהב. אנו מנגישים את חדר הבריחה לקהל היעד, כך שיהווה אתגר מחשבתי למשתתפים הרלוונטיים. חשוב גם לציין שמספר המשתתפים בכל אירוע הוא גמיש. אנחנו מתכננים אירועים שמתאימים גם למאה אנשים".

קבוצת חברים במושב בדרום. אטרקציית "אירוע מוחי".

קבוצת חברים במושב בדרום. אטרקציית "אירוע מוחי".

אטרקציית "אירוע מוחי" מציעה גם חדרי בריחה בעלי ערך חינוכי מוסף. "אנו מאמינים שחדרי בריחה, הם גם הזדמנות ללמידה והעשרת ידע בתחומים רבים. לכן, אחת מהאפשרויות שאנו מציעים, הינה החדר 'גאווה ישראלית'. החידות בחדר זה, מספקות מידע על אירועים ונקודות ציון חשובות בהיסטוריה של ארץ ישראל, אשר מעשיר את הידע של המשתתפים ואף גורם להם לשמוח ולהתגאות במדינה שלנו".

הפעילות של "אירוע מוחי", מצריכה שיתוף פעולה בין המשתתפים, אשר תורם לגיבוש ביניהם. "הקבוצות שאנו עובדים איתם, יוצאות מגובשות ומחוברות יותר בסיום האירוע. זה מדהים לראות איך, לדוגמה, ילדים ומבוגרים עובדים יחד, על מנת לפתור חידות".

מי שלא מעוניין באירוע בסביבת מגוריו או עבודתו, מוזמן לקיים את הפעילות באחד מהיקבים, אשר משתפים פעולה עם האטרקציה. "אנחנו מתאימים את עצמנו לצרכי האירוע וזוהי גם הסיבה שפונים אלינו לקוחות שונים ומגוונים. אנו בטוחים שכל אחד יוכל ליהנות מהחוויה המאתגרת של 'אירוע מוחי'".

אטרקציית "אירוע מוחי"

טלפון: 058-7561570

קישור לאתר

קישור למייל

חדר "גאווה ישראלית". אטרקציית "אירוע מוחי".

חדר "גאווה ישראלית". אטרקציית "אירוע מוחי".



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. עדי

    שחכתם להזכיר את האטרקציה הכי חזקה בזמן האחרון שיכולה להיות בכל מקום בארץ – לייזר טאג . זה כמו פיינטבול רק ללא מכות כחולות ומתאים לכל הגילאים כולל נשים .

    יש אתר טוב שמציע את החוויה הזאת – מומלץ! http://www.laser-tagclub.com

  2. אבא מבואס

    יש לנו חודשיים לקחת את הילדים לכל אטרקציה אפשרית ולהישאר עם חורים בכיסים

  3. עוד פעם חופש גדול

    IJUMP מדהים, גם ויריאליטי מאוד נהנינו, היינו עם הילדים שרפנו כמה שעות טובות גם בIJUMP וגם בויריאלטי

  4. ורדינה

    שרון טסלר ממליצה על עצמה בחום..ממטירה על עצמה סופרלטיבים..חבל שהפעילות שלה מאכזבת. פשוט מביך מה שרצה על עצמה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר