קניון שער הצפון (צילום: ליאור לייבוביץ')
קניון שער הצפון (צילום: ליאור לייבוביץ')

שבוע האישה בקניון שער הצפון

חוגגים את שבוע האישה עם העיתונאיות המובילות: גאיה קורן, אורלי וילנאי, לינוי בר גפן שמגיעות להרצאות - ללא תשלום

פורסם בתאריך: 26.2.19 12:59

אנחנו רגילים לראות אותן על המסך הקטן או לקרוא את מדוריהן מעל דפי העיתון. אחרי שהדס שטייף פתחה את מועדון הנשים החדש של קניון שער הצפון, יגיעו לקראת יום האישה שלוש מהעיתונאיות המובילות בישראל – אורלי וילנאי, גאיה קורן ולינוי בר גפן – לשבוע של הרצאות ללא תשלום בקניון בקריית אתא

יום האישה הוא הזדמנות מצוינת לחגוג את הכוח הנשי, כשעולם העיתונות הוא אחד המקומות בהם נשים מובילות ודעתניות נמצאות בקדמת הבמה. קניון שער הצפון בקריית אתא חוגג את יום האישה בשבוע של הרצאות עם שלוש מהעיתונאיות המובילות בישראל פלוס הרצאה של מנחת סדנאות העצמה נשית שיפתחו את מועדון הנשים החדש של הקניון – והכל ללא תשלום.

השבוע יתחיל ביום ראשון ה-3 במרץ עם הרצאה של פרח מזרחי, מטפלת גוף-נפש-תת מודע ליציאה ממשברים אישיים, נטורופתית ומנחת סדנאות העצמה נשית, בשם "החיים שאני רוצה לעצמי". הסדנה עוסקת בשאלה שכל אישה מתחבטת עם עצמה במהלך חייה – כמה אני חיה את החיים שאני רוצה לעצמי באמת ותסביר כיצד ניתן להתעלות מעל פחדים ולגלות את העוצמה בטמונה בתוכך.

למחרת תגיע   גאיה קורן, עיתונאית ידיעות אחרונות והסופרת שהוציאה את רב המכר "אני מלכה".  קורן תסביר כיצד עושים את השינוי בדרך להצלחה האישית בחיים ותסביר  שאפשר לקטר כל היום על הזוגיות, הכסף, המשקל, להגיד שיום אחד אעשה שינוי או לקום ולעשות את השינוי!.

יום לאחר מכן (5 במרץ) תגיע העיתונאית המוערכת אורלי וילנאי, כלת פרס "אומץ"  ומגישת התכנית "אורלי וגיא" לצד בעלה גיא מרוז. וילנאי היא הקול החשוב ביותר היום בכל מה שקשור למאבקים חברתיים. בהרצאה שלה היא מביאה את סיפור אחורי הקלעים של התקשורת הלוחמת והחברתית, וכן את סיפורם של מאבקים חברתיים גדולים אותם ניהלה בשנים האחרונות.

שבוע האישה יסתיים עם הרצאה של אשת התקשורת לינוי בר גפן, ביום רביעי ה-6 במרץ. בר גפן עובדת בתחום התקשורת מזה 16 שנים, ועבדה בטלוויזיה, ברדיו, באתרי אינטרנט, בעיתונות הכתובה וכן מלמדת תקשורת ועמידה מול מצלמה וקהל. ההרצאה שלה "נשים וגברים בתקשורת" מחוללת שינוי תודעתי ומסייעת להבנה וצריכה נכונה של התקשורת. היא מדגימה מה המטרה האמיתית של אמצעי התקשורת, באילו טכניקות הם משתמשים ולמה גם האינטליגנטים והרגישים שבינינו עשויים לאמץ את המסרים התקשורתיים אפילו בלי להרגיש.

כניסה חופשית

ההרשמה להרצאות מראש. לפני מועד הרצאה יעלה דף הרשמה ייעודי בעמוד הפייסבוק ובאתר של קניון שער הצפון

קניון שער הצפון-קריית אתא

מועדי ההרצאות

פרח מזרחי – יום ראשון ה-3/3 בשעה 19:30

גאיה קורן – יום שני ה- 4/3 בשעה 19:00

אורלי וילנאי – יום שלישי ה- 5/3 בשעה 19:30

לינוי בר גפן – יום רביעי ה- 6/3 בשעה 19:30

לינוי בר גפן, צלם דוד סכורי| גאיה קורן, צלם רון קדמי |ענת לב אדלר, צלם גל חרמוני| ארלי וילנאי, צלם ליאור נורדמן

לינוי בר גפן, צלם דוד סכורי| גאיה קורן, צלם רון קדמי |
ענת לב אדלר, צלם גל חרמוני| ארלי וילנאי, צלם ליאור נורדמן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר