צלמים בחיפה. תמונה ממאגר Ingimage
צלמים בחיפה. תמונה ממאגר Ingimage

צלמים בחיפה | האנשים שכדאי לכם להכיר לאירוע הבא שלכם

מחפשים אחר הצלם המושלם לאירוע שלכם? יצאנו להכיר צלמים בחיפה שהצילום הפך אצלם מתחביב למקצוע התשוקה להשגת התמונה המושלמת בוערת בהם כמו ביום הראשון שהחלו לצלם

פורסם בתאריך: 12.3.19 09:00

גל יאסנקוב- גלושא צלמים

כבר 10 שנים שגל יאסנקוב מצליח לשבור את השבלונה בתחום שנדמה שכבר ראינו בו הכל- צילומי חתונות. הזוגות שמגיעים לגל יודעים שבמקרה שלו, הצילומים ביום המרגש ביותר בחייהם יעשו בשדות פתוחים, עם הרבה טבע, תאורה זהובה ומלטפת, ואווירה שמשלבת את האהבה הגדולה של הצלם לאנשים ולמצלמה. צילומים בטבע מעניקים לכל זוג תמונות שלא יראו באף מקום אחר, כי הרקעים והצבעים שהטבע מעניק הם אינסופיים, ולעולם לא יראו אותו הדבר.

גל התחיל את הדרך כצלם בלימודי תקשורת חזותית וצילום לפרסום בתלתן, אבל די מהר התברר לו שצילומים בסטודיו, בין ארבעה קירות, עם תאורה מלאכותית ולא ספונטנית פחות עובדים לדעתו. הוא החליט לשלב בין שתי אהבותיו הגדולות-  אנשים וספונטניות, ולהתמחות בצילומי חוץ לחתונות.

צילום:גל יאסנקוב- גלושא צלמים

צילום:גל יאסנקוב- גלושא צלמים

צילומי חוץ ביום החתונה יכולים להיות אופרציה די מורכבת, והצלם צריך להיות הרבה יותר מצלם, "אני יודע להתאים את עצמי לשינויים בלו"ז של היום הדחוס הזה, להיות קצת פסיכולוג כשצריך, מטאורולוג, כי מזג האוויר משחק תפקיד חשוב בצילומים, ואפילו  חקלאי שיודע מתי שדה החמניות פורח, ומתי דווקא שדה הכותנה מוכן להיות תפאורה לבנה מושלמת לשמלת הכלה", אומר גל.

בפגישה הראשונה גל לומד את הזוג, ומוצא את המשותף עם כל אחד מהם. האהבה הגדולה שלו לספונטניות ויציאה מהשבלונה, מקלה עליו להתחבר לחלומות ולבקשות שלהם. צילומי הכלה נעשים באווירה קלילה, כדי לשבור את הקרח, להפיג קצת את המתח שמתלווה תמיד ליום החתונה, ולעזור לה להתרגל למצלמה.

כשמגיעים לצילומי חוץ, גל ובני הזוג כבר מכירים, מרגישים משוחררים יותר, ומשתלבים באווירה הטבע הנינוחה.

רגע לפני- צילומי זוגות

זוגות רבים רוצים מזכרת נפרדת מיום החתונה, ומבקשים יום בו יצטלמו כזוג "רגיל", רגע לפני שהם הופכים נשואים רשמית. בשביל גל, יום כזה הוא חגיגה. כאן אפשר לעשות משהו לגמרי מחוץ לקופסה, כמו צילומי לילה בלוקיישנים הכי דרמטיים בארץ, עם המון ספונטניות ורוגע שקצת קשה להשיג ביום החתונה. "יום צילומי הזוגות גורם לזוג להבין מה הם הכי אוהבים, להכיר את המצלמה ולהרגיש בנוח עם הנוכחות שלה, וגם עם הנוכחות שלי, וכמובן זו מזכרת לכל החיים", מסביר גל.

צילומי חוץ תלויים כמובן בתאורה הטבעית של הטבע, לכן תקבלו מגל המלצות מפורטות לגבי מתי כדאי להצטלם. אם אתם רוצים לזכות בתאורה הטובה ביותר בעולם למשל, זה קורה תמיד שעה לפני השקיעה. בקיץ דווקא שעות אחר הצהריים יעניקו לתמונות שלכם מראה זהוב וקסום, רקע מושלם ליום החשוב בחייכם.  

גל יאסנקוב- גלושא צלמים
מעבר לאתר
יגור שביל 2 \ביתן 7
054-7216033

צילום:גל יאסנקוב- גלושא צלמים

צילום:גל יאסנקוב- גלושא צלמים


"וניל צלמים"

"וניל צלמים" הינה חברה הפועלת כבר למעלה מעשור ומעניקה שירותי צילום מקצועי עבור חתונות ואירועים רבים אחרים. ב"וניל צלמים", לא תצטרכו לבזבז את הזמן בעמידה מול המצלמה. צלמי החברה שואפים להטמיע את עצמם בסביבת האורחים כבלתי נראים ולצלם את הרגעים החשובים והמרגשים ביותר שלכם באירוע, מבלי שבכלל תשימו לב לכך.

בזמן שכל שאר הילדים בכיתתו של אסף פטוקה, אשר כיום משמש כצלם הראשי, המייסד והבעלים של חברת "וניל צלמים", עסקו בתחביבים סטנדרטיים לחלוטין כמו נגינה, ציור או ספורט, אסף פיתח את הפילם (סרט הצילום) של תמונותיו: "זוהי תשוקה שלי מגיל מאוד צעיר. עד היום אני חש חיבור חזק לתחום הזה ומרגיש בר מזל על כל רגע שבו אני עוסק בצילום באופן מקצועי".

אסף מספר לנו על פעילותה העיקרית של החברה: "מאז שהקמתי את החברה לפני כעשור, אנו עוסקים בעיקר בצילום חתונות. לחברה שלנו יש שני צוותי צילום מקצועיים, אשר כל אחד מהם מונה שני צלמי סטילס וצלם וידאו אחד. כמו כן, אנו מחזיקים בציוד צילום איכותי ומתקדם".

קרדיט צילום: וניל צלמים

קרדיט צילום: וניל צלמים

"אורחים יקרים, תיהנו ואל תתייחסו אלינו".

לצוות הצלמים המיומן של "וניל צלמים" יש אך ורק מטרה אחת- שפשוט תיהנו באירוע. הם לא רוצים שתתעסקו בשום דבר מלבד האורחים שלכם, ועל כן, הם מאמינים בצילום טבעי ונטול בימוי. אסף מספר: "אני מבקש מהאורחים באופן מפורש לא להתייחס אלינו. אחרי הכל, מה עדיף- שתרקדו ותשמחו או שתתעסקו בפוזה שאתם דופקים למצלמה?".

אך אל תתנו לסגנון הצילום הטבעי של "וניל צלמים" לגרום לכם לחשוב שהתמונות לא יהיו ייחודיות ואינן יבטאו תפיסה אמנותית מעניינת. צלמי החברה הם אמנים בעלי וותק של שנים רבות בתחום, אשר יודעים כיצד להעניק לכם מזכרות יפהפיות ומרהיבות לצפייה, תוך התחשבות רבה בבקשות ובהעדפות האישיות שתציינו בפגישה הראשונית עמם.

בסופו של דבר, ספונטניות היא שם המשחק בצילום חתונות. הצלמים המקצועיים שמצלמים ב"וניל צלמים", יודעים כיצד לתפוס את הרגעים החשובים ביותר באירוע מהזווית המחמיאה והיפה ביותר. אך למרות המקצועיות הרבה שמאפיינת כלל צלמי החברה, משימת בימוי האנשים בתמונות מוטלת אך ורק עליכם, מארגני האירוע, ונמצאת בידכם הבחירה האם להיעזר בצלמי האירוע עבור המלאכה. אחרי הכל, אף אחד לא צריך לנהל את האירוע החשוב בחייכם, מלבדכם.

"וניל צלמים"

כתובת: יצחק אלחנן 3, חיפה.

טלפון: 1700-555-955
קישור לאתר:
קישור לפייסבוק
קישור למייל
קישור לאינסטגרם

"אורחים יקרים, תיהנו ואל תתייחסו אלינו". קרדיט צילום: וניל צלמים

"אורחים יקרים, תיהנו ואל תתייחסו אלינו". קרדיט צילום: וניל צלמים

"ספונטניות היא שם המשחק" קרדיט צילום: וניל צלמים

"ספונטניות היא שם המשחק" קרדיט צילום: וניל צלמים

 

הגלריה סטודיו לצילום

צלמי חתונות נמצאים איתכם ביום המרגש בחייכם. הם מתעדים את הרגעים האינטימיים, המרגשים והרומנטיים ביותר שיש, ומנציחים עבורכם את הרגעים הללו לנצח. על כן, בחירת צלם חתונות אינו עניין של מה בכך ויש לבחור בצלם מקצועי, איכותי ומנוסה, שיידע להביא את האירוע לידי ביטוי בארסנל של זוויות, ולשמר אותו גם עבור הדורות הבאים.

אבנר אדרי הוא אחד הצלמים המובילים והמבטיחים בחיפה והצפון. הוא עוסק בתחום הצילום מזה 14 שנה, כצלם חתונות מקצועי ומנוסה אשר צבר לעצמו מוניטין ושם דבר בתחום. אבנר הוא הבעלים של הגלריה – סטודיו לצילום, ומלבד צילומי חתונות ואירועים הוא מומחה בצילומי אופנה וסטודיו.

"אני משלב בין העולמות ונותן לכל פריים בחתונה טאץ' אופנתי, אשר עוטף אותו בגלאם ובסטייל יוצאי דופן". הוא אומר.

הגלריה סטודיו לצילום

הגלריה סטודיו לצילום

מהי הזווית הייחודית שלך שאתה מספק בצילום האירוע?

"לאחר הפקות אופנה רבות ואירועים משמעותיים בהם לקחתי חלק, צברתי ניסיון רב בתחום ובלכידת התמונות והצילומים הטובים ביותר באירוע, תוך התאמת התאורה הנכונה לכל צילום, התפאורה, ובימוי אותנטי שימחיש את ההתרגשות והאהבה.

את הפריימים הטובים ביותר אעלה על אלבום החתונה, שיעוצב בצורה ייחודית עם הרבה כיף ויצירתיות. מצילומי הווידיאו אכין גם סרט חתונה מלא וגם קליפ קצר, שלא תפסיקו לצפות בהם. את היום נעביר יחד בתחושה קלילה ונעימה, כשלכם תמיד תהיה האפשרות להפגין את האהבה שלכם אל מול המצלמה". הוא מוסיף.

טכניקת הצילום של אבנר ייחודית ואותנטית. הוא מייצר את השילוב החכם והנכון בין רגעים אמיתיים ופשוטים ובין אומנות הצילום. הוא מצליח לחבר בדיוק וברגש אוסף שלם של רגעים קסומים שתמיד ירגשו, והוא נוכח בכל רגע ורגע באירוע, ואינו מפספס דבר. בסיום האירוע, אבנר יגיש לזוג שנישא אוסף צילומים פנטסטי שלא יישכח לכל ימי חייהם.

כתובת הגלריה: רחוב נתן קיידרמן 3, העיר התחתית, חיפה.
טלפון: 052-3643437
פרסומים
מעבר לדף הפייסבוק

 

"הגלריה סטודיו לצילום".

הגלריה סטודיו לצילום


רביד פרי- צילום סטילס דוקומנטרי לחתונות

רביד פרי מאמין שמה שהופך את תמונות החתונה שלו לבלתי נשכחות, הוא הסיפור האישי של הזוגות המשתקף בהן. כאיש קולנוע דוקומנטרי בעברו, רביד יודע שהמציאות היא הדבר המרגש ביותר שאפשר לצלם, והגישה הזו הפכה אותו לצלם חתונות מבוקש בארץ וגם בחו"ל.

הזוגות שפונים אליו רוצים להדגיש בצילומים את הפן האישי והאומנותי, כך שאלבום החתונה שלהם יהיה ייחודי ומרגש. הניסיון של רביד גורם לזוגות להתייעץ איתו לפני החתונה, למשל בעניין סדר היום, ומרגישים נפלא כשהם מגלים שיום החתונה הוא יום כייף וקליל כאשר הוא מתוכנן ומבוצע כראוי.

הקו המנחה בעבודתו הוא החיבור האישי והרגשי עם הזוג, "הדבר הראשון זה להכיר את הזוג, ליצור חיבור ברמה האישית כדי שירגישו שהם נמצאים מול אדם שמקשיב להם, לחבר את הצילום למקומות שהם מחוברים אליהם", אומר רביד. אחרי שהוא שומע את הסיפור האישי של הזוג, רביד מתאים להם את הצילומים הכי נכונים. דוגמה אחת היא זוג שרצה להצטלם במקום בו הכירו, בר- מסעדה ביפו. "הכלה הייתה מלצרית והוא היה בליין. הגענו למקום, וקיבלנו את המסעדה לרשותנו. מהרגע שהם נכנסו צילמתי את כל האינטראקציה ביניהם. הרגעים הכי אותנטיים היו אלה שהם לא מודעים למצלמה. הצחוק הקטן של מבוכה, המבטים וההתרגשות".

צילום: רביד פרי

צילום: רביד פרי

חיבור גם למנטליות אחרת

הפן השונה שרביד מביא לצילומי החתונה, חיבר אותו גם לזוגות ישראלים ומעורבים שמתחתנים מעבר לים. עבודתו כמדריך צילום בארה"ב, שידרגה את היכולת שלו להתחבר ולתקשר גם עם קהל עם מנטליות שונה מאוד מזו הישראלית. התוצאות של צילומים באתרים שונים באירופה הם לא פחות ממרהיבים. דוגמה אחת היא צילומי חתונה של זוג ישראלי שהתחתן בעיירת סקי ביוון, "מהרגע שהגענו ועד שעזבנו ירד שלג, זכינו לחוויה מדהימה של עננים נמוכים שממש נגעו בקרקע ויצרו אווירה של סיפור אגדה. תפאורה מושלמת לשמלה הלבנה של הכלה. הכלה מצידה זרמה עם הסיטואציה, נתנה את כל כולה בצילומים, והתוצאה הייתה צילומים מדהימים", מספר רביד.

אם נסכם את הגישה של רביד במשפט אחד, אפשר להגיד שהמציאות היא הסיפור המעניין ביותר שאפשר לספר, והוא מעדיף לתת לה לקרות מעצמה. " כאשר הזוג צופה בתמונות, מופיעים הרגעים המשמעותיים שהם הרגישו שהיו שמורים בינם לבין עצמם", מסכם רביד, "פתאום הם מגלים שיש מזכרת מהם, בעלי ערך רגשי גדול, ובכך מתבטאת העבודה התיעודית שלי".

רביד פרי
טלפון: 0546698258
מעבר לדף הפייסבוק
אינסטגרם

צילום: רביד פרי

צילום: רביד פרי


גלעד הר-שלג – הר-שלג צילום

כשאנחנו מדברים על צילום תמונות עבור החתונה אנחנו חושבים לרוב על איזשהו צלם שמסתובב לנו בין הרגליים ופשוט מתעד כל רגע וכל התרחשות במהלך החתונה, אבל האמת שהתפקיד של הצלם הוא הרבה הרבה יותר מזה.
למצוא לוקיישנים שיתחברו עם אופי הזוג, לגרום להם להרגיש בנוח אל מול המצלמה, לתפוס את הרגע המושלם והאותנטי ביותר ואפילו למקם אותם מבחינת הפוזיציה והבעות הפנים (תרפו קצת הגוף, זה רק מצלמה לא טי-רקס), כל אלה רק חלק מהדברים שצלם מקצועי עושה כדי להבטיח שצילומי החתונה שלכם יהיו כאלה שכיף לשלוף גם בעוד 50 שנה, כדי להראות לנכדים.

סטודיו "הרשלג צילום" הוקם לאחר שהבעלים, גלעד הרשלג, גילה בצעירותו את אהבה לתחום הצילום ופתח בקריירה מקצועית לפני כ13 שנים. מאז, ועד היום, מציע גלעד את שירותיו לאירועים ולכל מי שרוצה להכניס את היום המאושר בחייו אל בין דפי האלבום.

תופס את הרגעים הרומנטים ביותר. צילום: גלעד הר-שלג

תופס את הרגעים הרומנטים ביותר. צילום: גלעד הר-שלג

"עבור זוגות רבים זהו היום המשמעותי ביותר בחייהם המשותפים, יש הרבה ציפיות שהכל ילך כמו שצריך ויעבור בשלום. לכן, אני מכין הכל מראש ומגיע לצילומים כדי להנות ביחד עם הזוג ובעיקר לשמח אותם.
"אחרי שאנחנו כבר מכירים ומרגישים בנוח, הצילומים פשוט זורמים וכל התהליך הופך להיות סופר כיף. אני חייב לומר שברגע שהזוג מתחיל להנות גם אני נהנה ואז הכל הופך פשוט ליום כיף ושוכחים שבכלל מדובר בצילומים 'רציניים' לחתונה". מסביר גלעד עם חיוך.

לצד כל הכיף, כמובן שגלעד והצוות דואגים להכין הכל עבור הצילומים ועבור החתונה. כל פרמטר נבחן בקפידה, בין אם מדובר בהיערכות מראש עם לוקיישנים מקוריים שנבחרו במיוחד עבור הזוג; חתונת חורף לבנה, בה צריך לדאוג להיערך במקרה של גשם; חתונת קיץ שבה יש צורך לוודא שהחתן והכלה מאווררים ויבשים, או כל דבר כזה או אחר שמצריך דאגה ותשומת לב מצד צוות הצילום.

מוציא את הכיף מכל זוג. צילום: גל הר-שלג

מוציא את הכיף מכל זוג. צילום: גל הר-שלג

בזמן החתונה ישנו צוות של שלושה צלמים: שני צלמי סטילס וצלם וידיאו אחד שמסתובבים בין האורחים של החתונה ותופסים את כל הרגעי הכיף והטירוף.
לבסוף, לאחר החתונה, מכין ועורך הסטודיו את כל התמונות לתוך אלבום חתונה יפייפה שאותו מקבל הזוג.

לסיכום, היכולת להביא את הזוג בצורה אלגנטית לעמוד מול המצלמה, וכן המקצועיות והניסיון הרב שיש ל"סטודיו הר-שלג" (גם בצילום של תחומים אחרים), מעניקים לו יתרון משמעותי והופכים את העבודה מול הסטודיו, הצוות וגלעד בפרט לחוויה מדהימה ועוצמתית והכי חשוב מהנה.

כתובת: דוכיפת 5, נשר

משרד: 04-8244999
גלעד: 052-6911652

שעות פעילות:
א-ה': 21:00-09:00
ו': 14:00-09:00

פייסבוק
אתר
וימאו
אינסטגרם

שחור לבן הופך את הכל להרבה יותר מגניב. צילום: גלעד הר-שלג

שחור לבן הופך את הכל להרבה יותר מגניב. צילום: גלעד הר-שלג



כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר