נפלאות עולם הים צילום: סטס קורולוב
נפלאות עולם הים צילום: סטס קורולוב

קייטנות הקיץ של מוזיאוני חיפה – הגיע הזמן למשהו חדש

סוף סוף מצאנו לכם קייטנות קיץ לילדים עם עורך מוסף אמיתי

פורסם בתאריך: 17.6.19 09:59

תדמיינו את הרגע הבא- אתם יושבים לכם בסלון, כשלפתע ילדכם חוזר מקייטנת הקיץ שלו. חיוך רחב נמרח על פניו, והוא נראה מרוגש ומלא באדרנלין. הוא מספר לכם על הפעילויות המרתקות שחווה, על החברים החדשים שהכיר ולבסוף, הוא מציין כי אינו יכול לחכות למחר. ואתם, ההורים, פשוט מרוצים מכך שילדכם ניהנה ומפיק את המיטב מהחופש הגדול.

נשמע לכם רחוק מן המציאות? חכו שתרשמו את ילדכם לאחת מקייטנות הקיץ של מוזיאוני חיפה. כל אחת מפעילויות הקיץ של מוזיאוני חיפה, עוסקת בנושא אחר, אך בכולם קיים מאפיין משותף אחד- האמנות. דרך האמנות, ניתן להכיר עולמות חדשים ומרתקים בדרך יצירתית ועל כן, בקייטנות הללו, ילדכם יצטרכו להפעיל את הדמיון ולחשוב מחוץ לקופסה.

בדיוק כפי שילדכם יאתגרו את עצמם מבחינה יצירתית, כך גם מארגני הקייטנות פעלו לאורך כל תהליך בניית הפעילויות. השאיפה העיקרית שלהן הייתה ליצור חוויה מסעירה לילדים שלא רק תגרום להם ליהנות ולהשתולל, אלא גם תפתח אותם לנקודות מבט ולדרכי חשיבה שונות. וכיצד הדבר בא לידי ביטוי? במגוון דרכים: פעילויות יצירה למיניהם, הדרכה בתערוכות, פעילויות למידה ייחודיות ועוד המון.

אז בלי להכביר במילים, הנה לכם מידע קצר על כל אחת מקייטנות הקיץ הייחודיות של מוזיאוני חיפה:

קייטנת אמנות וחיות אחרות במרכז לאמנויות

על הקייטנה: ברוכים הבאים לעולם האמנות, אשר מהווה הוא כר פורה לרעיונות, רגשות, אתגרים, חקר וגילויים חדשים. בקייטנת המרכז לאמנויות, תלמדו את שפת האמנות דרך אינספור פעילויות חברתיות וסדנאות, ועל הדרך, גם תפתחו את המחשבה, תלמדו לעבוד בשיתוף פעולה ואף תביאו את עצמכם לידי ביטוי. בין הפעילויות שתעברו: הדרכה ופעילות בתערוכת "פרא אדם וחיות אחרות" העוסקת ביחסי האדם עם הטבע ובעלי החיים, סיור אמנות רחוב בוואדי ניסנאס, סדנאות מקצועיות של המרכז בהם תעשו שימוש במגוון חומרים וטכניקות ועוד.

מיקום הקייטנה: המרכז לאמנויות- רחוב שבתאי לוי 24, חיפה.

שעות פעילות: 8:00-16:00

קייטנה במרכז אמנויות. צילום: יעל גרוסמן ארזואן

קייטנה במרכז אמנויות. צילום: יעל גרוסמן ארזואן

מחנה האמנות הנודד

על הקייטנה: בא לכם לטעום קצת מכל העולמות? הכירו את מחנה האמנות הנודד! כל יום תבקרו במוזיאון אחר ותיחשפו לסוגי אמנות שונים. תתכוננו לשבוע יצירתי במיוחד, שבמהלכו תעברו סדנאות ציור, פיסול, גרפיטי, הדפס, צילום ועוד, תבקרו בתערוכות המוזיאונים, תציירו את העיר מנקודת מבט מרהיבה אל המפרץ ועוד.

שעות פעילות: 8:00-16:00

הרפתקאות בארץ השמש העולה- קייטנת "מוזיאון טיקוטין"

על הקייטנה: יפן- ארץ השמש העולה… זוהי מדינה מגוונת וצבעונית שמעוררת את כוח הדמיון. בקייטנה הזו, תלמדו על התרבות היפנית המרתקת באמצעות ביקור בתערוכות המוזיאון, ביקור חווייתי ומעשיר בחדר היפני המסורתי, טעימות והכנת מאכלים יפניים, למידה על מנהגים יפנים שונים ועוד.

מיקום הקייטנה: "מוזיאון טיקוטין"- שדרות הנשיא 89, חיפה.

שעות : 8:00-16:00

קייטנה במרכז אמנויות. צילום יעל גרוסמן ארזואן

קייטנה במרכז אמנויות. צילום יעל גרוסמן ארזואן

נפלאות עולם הים- קייטנת "המוזיאון הימי"

על הקייטנה: מוכנים להכיר עולמות עתיקים ורחוקים, תרבויות קדומות ומיתולוגיות מרתקות, שהמכנה המשותף להן הוא הזיקה לים? הכירו את קייטנת "המוזיאון הימי". בקייטנה נבקר בתערוכות השונות, נשחק בגלריה, נפתור כתבי חידה, ניצור בסדנאות היצירה במגוון חומרים וטכניקות ובעקבות פעילויות שיעסקו בתרבויות הימיות העתיקות לאורך הדורות, נלמד גם מהי המשמעות של חיים בקרבת הים בימינו.

מיקום הקייטנה: "המוזיאון הימי הלאומי"- אלנבי 198, חיפה.

שעות : 8:00-16:00

כתובת מייל: [email protected]

לפרטים ולהרשמה: 04-8534774

הרפתקה בארץ השמש העולה קרדיט צילום: סטס קורולוב

הרפתקה בארץ השמש העולה קרדיט צילום: סטס קורולוב

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר