צילום:Ingimage
צילום:Ingimage

אתרי קמפינג מומלצים בצפון: המקומות ששווה להכיר

אם חשקה נפשכם בטיול קמפינג בטבע ובאוויר הפתוח, אז בזמן שאתם מסדרים ברכב את האוהל, הגזייה, התרמיל והמקל, אתם מוזמנים לבחור אתר קמפינג שווה מבין המקומות המומלצים שלנו - טיול נעים

פורסם בתאריך: 22.8.19 17:08

משק חפר

צפון הארץ ידוע כמקום המושלם לטייל בו ולעשות קמפינג, עם שלל מקומות קסומים בהם אפשר להרים אוהל ולהעביר את הלילה תוך שאנחנו אוגרים אנרגיה למסלול שתיכננו לנו למחר.
כמובן שבשביל שנאגור אנרגיה ונהפוך לפחית רדבול מהלכת שחורשת את המסלול בהצלחה אנחנו צריכים מחנה טוב, כזה שדואג לנו להכל והכי חשוב דואג לנו לחוויה הכי טובה שיש.

במצפה אבירים שממוקם בצפון הארץ, שוכן לו משק חפר, מקום אליו מגיעים אנשים מכל רחבי ישראל בשביל שלל החוויות שהוא מציע וביניהם גם הנופים ההיסטרים שאפשר למצוא מכל עבר.
טבע, יער, נחלים, טיולי ריינג'רים ותומקרים, רכיבה טיפולית על סוסים, גבינות עזים ויין בהכנה ביתית, ימי גיבוש וצימרים הם רק חלק מהאטרקציות האדירות שתוכלו למצוא במקום. אם אתם אנשים שאוהבים להוציא מרץ או אפילו כאלה שאוהבים להיות בצ'יל, משק חפר מציע כלכך הרבה חוויות שונות שאפשר להתבלבל ולחשוב לרגע שהגעתם לפארק השעשועים הטבעי הראשון בישראל.

למטיילים ההרפתקנים, אלה שמעדיפים לחזור לטבע ולהיות אחד עם העצים, לשמוע את רישרוש העלים ולהרגיש את הרוח הנעימה מלטפת את פניהם, ישנו מחנה קמפינג שנמצא ביער הקרוב שבחלקת משפחת חפר.
במקום להיסחב עם אוהלים, מזרונים, גזיה וכל שאר הציוד הנדרש ללילה בטבע תוכלו להגיע למקום שבו הכל כבר מוכן עבורכם וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להביא את התיק ולהכנס לאוהל שהוקם עבורכם מבעוד מועד.

"אנשים רוצים ליהנות בחופשה מראש שקט, לא לדאוג לכל הפרטים הקטנים", מספר אייל חפר, מקים המשק.
"במהלך השנים הוספנו עוד ועוד אטרקציות לשטח הקמפינג שלנו פה ביער והוא הפך עם הזמן למקום מושלם עבור הטיילנים הסקרנים של אזור הצפון שבאים לנשום קצת מהטבע הירוק שיש לאזור להציע. הכנו פה הכל בשביל האנשים, שירותים, מקלחות חמות, מטבחים ביער ומתקנים יעודיים למדורה, האוהלים פזורים ביער ומסומנים באמצעות שבילים מוארים המובילים אליהם כך שאפשר פשוט להגיע לכאן מבלי להעמיס את כל הבית לאוטו".

המקום מהווה נקודת יציאה מושלמת עבור כל מי שרוצה מגוון רחב של אטרקציות. המשק עצמו יושב מעל לגדה הצפונית של נחל כזיב שמלא במעיינות ומים לאורך כל השנה, גם בקיץ. ניתן למצוא לא מעט מקומות כיפים להגיע אליהם לטיולים קצרים, וביניהם מערת שרך,נחל שרך בצת, נחל עמוד, פסגת הר מירון, מערת קשת ואפילו חוף הים, הכל בטווח של 20 דקות עד חצי שעה נסיעה ובעל נוף עוצר נשימה.

צילום: אליאן דנקר

צילום: אליאן דנקר

על שיטת חפר כבר שמעתם?

אחד הדברים הכי מגניבים בקמפינג שבמשק חפר, נוסף על הנוף המדהים ועל היער הקסם שבו ממוקמים כל האוהלים, הוא שיטת התשלום המקורית שהמקום מעמיד עבור המטיילים.
בניגוד לשיטת התשלום הרגילה והישנה שבה אתם סוגרים מראש על סכום בהתאם לפעילות שבחרתם לעשות במקום, בשיטת חפר אתם אלה שבוחרים כמה לשלם.
נשמע מוזר? תתפלאו ודאי לשמוע שהשיטה מוכיחה עצמה פעם אחר פעם עם לקוחות הגונים ששמחים לשלם על החוויה שהם מקבלים ביד רחבה.

הרעיון מאחורי שיטת חפר פשוט מאוד, "אנשים יוצאים לחופשה ורק עסוקים בלהשוות בין המחיר שהם שילמו לתמורה שהם קיבלו. במקום להיסחף עם החופש ולתת לראש לנוח קצת הם פשוט עסוקים כל הזמן בלפענח האם העסקה והנופש משתלמים להם", מסביר אייל.

"אצלנו אנשים באים לחופשה ומתמסרים אליה עד הסוף, בלי מחשבות על זמן, כסף או כל דבר אחר, לכן אני מוצא שיותר נכון לאפשר לאנשים לשלם בהתאם לחוויה שהייתה להם וכך הראש שלהם פנוי להיות ברגע הנוכחי ולא במחשבות סרק. עד כה השיטה עבדה יפה מאוד לשמחתנו". מספר אייל עם חיוך.

הקיץ והסתיו (בעצם גם האביב) היא תקופה מעולה להגיע לצפון, להתחבר לטבע וליהנות מקצת נחת ללא כל הלחצים של חיי היום יום. משפחת חפר מזמינה אתכם להתמקם ביער המופלא שבשטחה, לעשות קמפינג רומנטי עם בן או בת הזוג, המשפחה או כמה חברים ולשכוח מכל הצרות, גם אם רק לכמה רגעים.

כתובת: אבירים, משק שפר
טלפון: 052-5832532
למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

צילום:אליאן דנקר

צילום:אליאן דנקר


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר