ניקוי ספות ושטיחים בחיפה. תמונה ממאגר shutterstcok, צילום: Andrey_Popov
ניקוי ספות ושטיחים בחיפה. תמונה ממאגר shutterstcok, צילום: Andrey_Popov

ניקוי ספות ושטיחים בחיפה: להפוך את הישן לחדש ולחסוך בגדול

תגידו ביי ביי לרהיטים הישנים ושלום לרהי.. סליחה, אל תגידו שלום לרהיטים הישנים, במקום זאת תהפכו אותם לחדשים. אלו הן החברות שיעזרו לכם לחדש את הרהיטים ועל הדרך לחסוך אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 4.9.19 17:08

מכבסת "צח קלין" – הרבה מעבר לאנשי עבודה מסורים

בשביל להצליח מבחינה עסקית, חייבים לעשות סוויץ' בראש ולהבטיח לעצמכם שמעכשיו אתם שואפים להיות המקצועיים ביותר בתחום. אתם צריכים לבצע כל עבודה שלכם ביסודיות ובמסירות, מבלי לעגל פינות. זהו אחד מהצעדים המשמעותיים ביותר בדרך לפסגה. אך בחיים כמו בחיים, צריך לפעול ביותר מדרך אחת בשביל להגיע אל היעד הנכסף.

לפני שמגיעים לפרקטיקה, חשוב קודם כל לבחון את עצמכם באמצעות שאלה אחת: האם הידע המקצועי שלי הוא מספיק רחב? אחרי הכול, בשביל להגיע לרמה גבוהה, צריך לצבור מידע נרחב בנוגע לכל אספקט במקצוע. זה אומר שעבודה קשה היא לא המרכיב היחידי שיעזור לכם ולעתים תצטרכו דווקא לשבת וללמוד.

ההבדלים ברורים לעין. צילום עצמי

ההבדלים ברורים לעין. צילום עצמי

במכבסת "צח קלין" אשר עוסקת בניקוי ספות ווילונות, ניקוי ותיקון שטיחים, ניקוי יבש, כביסה וניקוי ריפודי רכב, הבינו שצבירת ידע הינה תוצאה של שתי פעולות עיקריות: אפקט הזמן ולמידה יסודית של רזי המקצוע. ולאור העובדה שמרכיב הזמן אינו נמצא בשליטתם, עובדי העסק החליטו להתמקד בתהליך הלמידה וביצעו הכשרות רבות בארה"ב, איטליה, אנגליה וישראל.

למזלם של עובדי המקום, גם מרכיב הזמן פועל כיום לטובתם. המכבסה הוקמה בשנת 1983 ועל כן, מחזיקה בעשרות שנות ניסיון בתחומי ניקיון רבים. זאת, לצד העבודה הקשה והיסודית והידע הרב שצברו עובדי העסק, מוכיחים כי מדובר במכבסה מקצועית באמת ובתמים.

מכבסת "צח קלין" פועלת בכל איזור הצפון ללא יוצא מן הכלל. בין היישובים להם מספק המקום שירות, ניתן למצוא את רמת ישי, מגדל העמק, חיפה, טבעון, נצרת עילית, עמק בית שאן, יוקנעם ועוד קיבוצים ומושבים רבים הפרושים ברחבי כל איזור הצפון.

כפי שכבר ניתן להסיק, לא בכדי לקוחות רבים חוזרים אל המכבסה באופן קבוע. אולם השירות המקצועי הוא איננו הגורם היחידי להצלחה הזו, ולצידו בולט גם המרכיב האנושי. המקום מכניס את כל לקוחותיו הקבועים באופן אוטומטי למשפחת "צח קלין", אשר מלבד הלקוחות, מונה גם את העובדים האדיבים שנמצאים בעסק מזה שנים רבות.

מכבסת "צח קלין" שואפת בסופו של יום להוציא מכם דבר פשוט אחד: חיוך. זהו חיוך שנובע משירותי הניקיון האיכותיים שתקבלו, מהאווירה המשפחתית והחמה ששוררת בין כלל עובדי המקום ומהמחיר הכספי ההוגן. לאורך השנים, צברה המכבסה אינספור חיוכים כאלה והיא יותר מתשמח לקבל אחד כזה גם מכם.

מכבסת "צח קלין"

כתובת: מיכאל 2, חיפה

טלפון עסקי: 04-8667212

טלפון נייד: 050-5363619

קישור לאתר

קישור למייל

ניקיון בשיטה מנצחת. צילום עצמי

ניקיון בשיטה מנצחת. צילום עצמי


קינג קלין

כולנו רוצים לגור בבית יפה ומזמין, כזה שנעים לארח בו ונעים להעביר בו את הזמן. אנחנו משקיעים ממיטב כספנו וזמננו בשביל לרהט את הבית במיטב הרהיטים כך שיבטאו את הטעם שלנו ויתאימו לסגנון שבבית, אך ככל שהזמן עובר כך גם הרהיטים שלנו מתחילים לצבור אבק, כתמים ולכלוכים, ומאבדים את המראה המקורי שעשה אותם כלכך מיוחדים.

במקום לבזבז אלפי שקלים על ריהוט חדש בכל כמה שנים, שגם הוא הרי יתלכלך וישתנה עם הזמן, ניתן כיום להזמין חברת ניקוי מקצועית שתעלים כל כתם וכל ליכלוך כלא היו.

"קינג קלין" הינה חברה לניקוי ספות, שטיחים, מזרונים או כל רהיט שתבקשו להחזיר בחזרה לימיו הזוהרים והיפים. החברה מציעה שירותי ניקיון והסרת כתמים, ליכלוכים, ריחות לא נעימים ואפילו דואגת לחיטוי של הרהיטים מפני מזיקים או מטרדים אחרים.

לפני. צילום: קינג קלין

לפני. צילום: קינג קלין

אחרי. צילום: קינג קלין

אחרי. צילום: קינג קלין

צוות הניקוי של "קינג קלין" מגיע עד אליכם הביתה יחד עם מכשור חזק ומתקדם שיודע להילחם גם בלכלוכים ובכתמים העקשנים ביותר. בין אם מדובר בספה, כורסא, שטיח או מזרון, הצוות המקצועי יודע לנקות ולשחזר כל רהיט כך שיראה כאילו ממש הרגע הגיע מהחנות.

"אנחנו מגיעים לבית של הלקוח ובתוך כשעתיים עד שלוש שעות אנחנו מספיקים לעבור על כל הריהוט ולצחצח אותו עד שלא נשארת עליו טיפה של לכלוך", מספר גולן הבעלים של החברה. "בעזרת כלי הניקוי המתקדמים בהם אנחנו משתמשים, אנו מצליחים להיפטר מריחות רעים ולהוריד כתמים מכל סוג, וביניהם שמנים, רטבים, כתמי שתן של תינוקות וילדים קטנים, יין אדום, שערות כלבים, או כל לכלוך שנפל על הספה והחליט שהוא לא רוצה לעזוב".

חידוש רהיטים ברמה הגבוהה ביותר. צילום: קינג קלין

חידוש רהיטים ברמה הגבוהה ביותר. צילום: קינג קלין

"מהיום אפשר להגיד ביי ביי לכתמים ולליכלוך שלא יוצא", זה המוטו של החברה ואכן היא עומדת מאחוריו ומספקת את הסחורה.
רהיטים ישנים שנראה כאילו אין שום דרך להציל אותם חוזרים פתאום לחיים לאחר שצוות הניקיון של "קינג קלין" מגיע ומנקה אותם.
במקום להוציא אלפי שקלים וזמן יקר על חיפוש ריהוט חדש, ניתן להזמין כיום חברת ניקוי מקצועית שתדע להחזיר אחורה בזמן את הרהיטים ולחדש אותם בצורה מושלמת שתגרום לכם לשפשף את העיניים בתדהמה למראה הריהוט המבריק והמצוחצח שיגלה אל מול עיניכם.

אם נמאס לכם מהליכלוך והכתמים שהרהיטים שלכם צברו במהלך השנים, ואתם לא רוצים להיכנס להוצאות מיותרות של אלפי שקלים, תוכלו להזמין את "קינג קלין" שבתוך שעות ספורות יחדשו לכם את כל הריהוט ויכניסו לביתכם תחושה נעימה ורעננה והכי חשוב – נקיה.

אזור פעילות: שפרעם והצפון
טלפון: 052-7063070

שעות פעילות:
א-ו': 17:30-09:00

למעבר לפייסבוק

חיסכון של אלפי שקלים. צילום: קינג קלין

חיסכון של אלפי שקלים. צילום: קינג קלין


"מוזס ניקוי": אין עבודות חוזרות

רוב בתי העסק בישראל ובעולם שואפים לקבל פניות חוזרות ונשנות מצד לקוחות. במילים אחרות, הם רוצים להפוך אתכם ללקוחות קבועים. המטרה העיקרית היא שבתום הביקור הראשון שלכם או בסיום העבודה הראשונה שביצעתם אצל החברה, תזכרו אותה לטובה ועל כן, תרצו לחזור ולשכור את שירותיה בשנית, בשלישית וברביעית.

אולם לאחרונה, הכרתי בית עסק מזן אחר. משה פרץ, מנהל חברת "מוזס ניקוי" המעניקה שירותי ניקוי שטיחים, מזרונים וספות, לא מעוניין כלל וכלל בלקוחות קבועים. נשמע לכם מוזר נכון? ניהלנו שיחה קצרה עם משה על מנת להבין מה מסתתר מאחורי השאיפה האבסורדית הזו.

משה מאמין כי עבודת ניקיון מקצועית היא כזו שלא מצריכה את הלקוח לבצע ניקוי נוסף בעתיד הנראה לעין, זאת כמובן במידה והלקוח לא יחשוף את הפריט למזהמים כמו אוכל או משקאות באופן ישיר. לכן עומד לנגד עיניו של משה עיקרון מנחה אחד: יסודיות. משה משקיע בכל עבודה ועבודה כאילו זו הפעם הראשונה שהוא מבצע אותה, על מנת שלקוחותיו יקבלו את השירות הטוב ביותר.

ניקוי יסודי ברמה הגבוהה ביותר. צילום: אוראל עלוש

ניקוי יסודי ברמה הגבוהה ביותר. צילום: אוראל עלוש

ברור לחלוטין שרצון זה לא ממש תורם לפרנסתו, אך עבור משה השיקול הכלכלי הוא איננו פקטור. בסופו של יום, משה מאמין כי הלקוח צריך לקבל את השירות המקצועי והמסור ביותר, וכי במקרה של עבודת ניקיון עדיף שתיהנו מהתוצאה ולא תזדקקו לשירותי החברה בעתיד הקרוב.

בקיצור, משה הוא אדם ישר כסרגל ומתוך התכונה החשובה הזו, אותה כולנו מחפשים בנרות אצל כל בעל מקצוע המספק לנו שירותים חיוניים, התפתחה בקרבו גם הכמיהה לשלמות. משה מבצע את עבודותיו באופן יסודי ולא מוכן שיישאר על פריט הריהוט אף לא כתם אחד.

משה משתמש בעבודותיו במכונה ייחודית המזריקה אל הפריט הרלוונטי חומר ניקוי ממיס כתמים ובו בזמן שואבת את הלכלוך המסתתר בו. אולם, זהו לא המכשיר שגורם לספה או למזרון שלכם להיראות נקי ומצוחצח, אלא האדם שמחזיק אותו. האפקטיביות של המכונה באה לידי ביטוי אך רק כאשר היא מופקדת בידיו של אדם מקצועי ויסודי, בדיוק כמו משה.

חברת "מוזס ניקוי" פועלת בכל אזור הצפון החל מחיפה, טבריה ואפילו קריית שמונה. זאת למרות העובדה שמשה גר באזור הנמצא בטווח של 100 ק"מ מחיפה. זוהי לא הפתעה, שכן כפי שכבר ככל הנראה הבנתם, משה מוכן לעשות הרבה עבור לקוחותיו.

נוסף על עבודות הניקיון שמשה מבצע עבור ספות, ראשי מיטה מבד, שטיחים ומזרונים, החברה גם עוסקת בשטיפה חיצונית ויסודית של מבנים באמצעות גרניק. אז לפני שאתם שומרים את הטלפון של משה, כדאי לזכור שממילא תצטרכו לפנות אליו רק פעם אחת. כל עוד זה תלוי במשה, עבודת ניקיון בודדת תשמור על פריט הריהוט שלכם מבריק לעוד זמן רב.

"מוזס ניקוי"

טלפון: 052-8030777

מצאו את ההבדלים. צילום: אוראל עלוש

מצאו את ההבדלים. צילום: אוראל עלוש


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממליץ בחום על קינג קלין איכות ושירות באמת מהטובים שחוויתי

  2. כפיר כהן

    כתבה מעניינת, תודה על המידע, מצתרף להמלצות, ממליץ על מאסטר קלין, שירות מעולה ואמין!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר