זירת האירוע ברחוב הגליל (צילום: דוברות מד"א)
זירת האירוע ברחוב הגליל (צילום: דוברות מד"א)

טרגדיה בנוה שאנן: בת 73 ובנה בן 51 נמצאו מתים

כוחות של שירותי הכבאות וההצלה, המשטרה ומד"א הוזעקו לדירה ברחוב הגליל בנוה שאנן ומצאו במקום אשה בת 73 וגבר בן 51 ללא סימני חיים. השניים הם אם ובנה, וההערכה היא שהם הלכו לעולמם כבר לפני ימים אחדים. חובש בכיר ג'יריס עספור: "בדירה ראינו גבר ואשה מחוסרי הכרה, ולאחר בדיקות נקבע מותם"

פורסם בתאריך: 14.11.22 13:47

טרגדיה ברחוב הגליל בנוה שאנן. מדוברות מד"א נמסר כי הבוקר (שני) בשעה 10:00 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב כרמל על גבר ואשה מחוסרי הכרה בדירה בנוה שאנן. חובשים ופראמדיקים של הארגון שהגיעו למקום דיווחו על אשה בת 73 ועל גבר בן 51 שנמצאו ללא סימני חיים וקבעו את מותם.

השניים הם אם ובנה, והחשד הוא שהם הלכו לעולמם כבר לפני ימים אחדים. בתחילה נדמה היה שמדובר ברצח והתאבדות, אך ההערכה כעת היא שהשניים הלכו לעולמם מסיבות רפואיות. לאחר שהבן נפטר, לא היה מי שיטפל באמו, וגם היא הלכה לעולמה.

חובש בכיר במד"א ג'יריס עספור: "כשהגענו לבניין, כוחות הכיבוי והמשטרה חברו אלינו ופרצו את דלת הכניסה של הבית. בתוך הדירה ראינו את הגבר והאשה שהיו מחוסרי הכרה, ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותם".

 

 

מעיריית חיפה נמסר: "למנוחה הוענקו שירותי סיעוד על ידי חברה פרטית מתוקף חוק הסיעוד הממלכתי. מיד עם היוודע לשירותי הרווחה העירוניים ביום ראשון בערב על חוסר מענה בביתה של המנוחה, יצאו מיד נציגי העירייה למקום. בשל העובדה כי בדיווחים שהגיעו לידי העירייה לא היתה כל אינדיקציה שהעלתה חשש ובמקום עצמו לא היו ממצאים מדאיגים כלשהם, הוחלט לחזור למקום למחרת בבוקר על מנת לבחון שוב את הנושא. לאחר שגם הבוקר נתקלו נציגי העירייה שנכחו במקום בחוסר מענה, הם הזעיקו את המשטרה למקום".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל, נווה שאנן

    חיפה עיר קשה. הרבה הזנחה, עליבות חיים, אומללות בכל פינה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר