זירת הרצח (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

הצהרת תובע נגד ג'וסיה דניאל לייטל החשוד ברצח אשתו דריה

בתום חקירת משטרה הוגשה הצהרת תובע נגד ג'וסיה דניאל לייטל בחשד שרצח את אשתו דריה. מעצרו של לייטל הוארך מעת לעת, והבוקר, בתום ביצוע פעולות חקירה מגוונות, הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגדו. בימים הקרובים יוגש כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים

פורסם בתאריך: 30.3.23 12:30

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד ג'וסיה דניאל לייטל, 35, אשר חשוד ברצח אשתו דריה.

כזכור, ביום שישי, 17 במרץ, התקבל במשטרה דיווח מלייטר על כך שרצח את אשתו. כוחות משטרה ומד"א שהגיעו לדירה ברחוב דרך הים, והבחינו בדריה, בת 31, כשהיא שרועה על הרצפה בסלון הבית. גורמי הרפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. לייטל, החשוד ברצח, ושלוש בנותיהן הקטנות של בני הזוג שהו בבית בעת הגעת השוטרים, והוא נעצר במקום.

 

 

מחומר החקירה שנאסף בתיק עולה כי בין בני הזוג התגלע ויכוח, שבמהלכו החשוד חנק את הקורבן בחוזקה ולאחר מכן הכה בראשה כמה פעמים באמצעות פטיש. הפטיש נתפס על ידי השוטרים כשהוא מונח סמוך לקורבן.

מפקד מרחב כרמל נצ"מ אלי מגן הטיל את חקירת האירוע על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של המרחב. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והבוקר כאמור, בתום ביצוע פעולות חקירה שכללו גביית עדויות רבות, איסוף ממצאים פורנזיים מהזירה ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשוד, ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר