מעשה מגונה בקטין (צילום: photographee.eu/depositphotos.com)
מעשה מגונה בקטין (צילום: photographee.eu/depositphotos.com)

כתב אישום נגד הפסיכולוג מרדכי גיני בגין מעשים מגונים במטופלים קטינים

הותר לפרסום: הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מרדכי גיני, תושב חיפה בן 60, ששימש במשך שנים רבות פסיכולוג. לפי כתב האישום, במסגרת עבודתו טיפל גיני בקטינים ובמטופלים על הרצף האוטיסטי וביצע עבירות מין בארבעה מהם - ילד בן 12 ושלושה מטופלים על הספקטרום

פורסם בתאריך: 31.5.23 13:04

הותר לפרסום: פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מרדכי גיני, תושב חיפה בן 60, ששימש במשך שנים רבות פסיכולוג, ובמסגרת עבודתו טיפל בקטינים ובמטופלים המצויים על הרצף האוטיסטי. לפי כתב האישום שהגישה עו"ד אורלי רוזנטל נעמן, לנאשם מיוחס ביצוע עבירות מין בארבעה מטופלים.

המעשים כלפי המתלונן הראשון אירעו לפני שנים רבות כאשר המתלונן היה בן 12 והגיע לטיפול אצל גיני. במהלך הקשר הטיפולי ביצע גיני עבירות מין במתלונן במשך כמה חודשים, עד שבאחד מהמקרים הוציא המתלונן אולר מכיסו, אמר לגיני להפסיק וברח מהקליניקה. זמן מה לאחר המפגש הזה הגיע הנאשם לביתו של המתלונן וביקש ממנו שלא יספר לאף אחד על מה שקרה ביניהם בקליניקה.

 

 

משנת 2016 ועד 2021, במספר רב של הזדמנויות, ביצע גיני מעשים מגונים בשלושה מתלוננים נוספים שהיו בטיפולו ואשר נמצאים על הספקטרום האוטיסטי. מתלוננים אלה הגיעו אליו בעודם קטינים על מנת שיעניק להם טיפול פסיכולוגי, אך גיני ניצל את הקשר הטיפולי ובמהלכו פגע בהם מינית שוב ושוב. לפי כתב האישום, גיני ניצל את מצבם של המתלוננים בהיותם חסרי ישע כשהוא אחראי עליהם. המעשים המגונים שהוא ביצע במתלוננים כללו ליטוף גופם של המתלוננים ובחלק מהמקרים אף ליטוף של איבריהם האינטימיים מעל ומתחת לבגדים.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להגביל את הנאשם מעיסוק הקשור בעבירה עד לסיום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר