רובה החצים (צילום: דוברות המשטרה)
רובה החצים (צילום: דוברות המשטרה)

בגלל חוב של 600 שקל: חטפו צעיר באמצעות רובה חצים

קטין ושני בגירים נעצרו לאחר שאיימו על צעיר בן 18 באמצעות רובה חצים והעלו אותו בכוח לרכבם בגלל חוב כספי. השלושה שחררו את הקורבן רק לאחר שזה התקשר לאביו, אשר הגיע למקום ושילם 3,000 שקל על החוב של בנו

פורסם בתאריך: 4.6.23 11:19

קטין ושני בגירים תושבי חיפה חטפו צעיר בן 18, גם הוא תושב העיר, ואיימו עליו באמצעות רובה חצים על רקע חוב כספי: השלושה נעצרו והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

חקירת האירוע נפתחה אתמול (שבת) עם קבלת תלונה מהצעיר, ולפיה קטין ושני בגירים איימו עליו באמצעות רובה חצים והעלו אותו בכוח לרכבם. מחקירה ראשונית עולה כי בשל חוב כספי של 600 שקל יצר אחד מהחשודים קשר עם הקורבן וקבע להיפגש עמו. אל מקום המפגש הגיעו שלושת החשודים, כשהם מצוידים ברובה חצים, וכאשר הבחינו בקורבן הם רדפו אחריו. אחד מהם אחז ברובה ואיים על הצעיר, ואז הכניסו אותו החשודים לרכבם בכוח, ושחררו אותו רק לאחר שזה התקשר לאביו, שהגיע למקום ושילם 3,000 שקל על החוב של בנו.

שוטרי תחנת חיפה עצרו את החשודים במעשה – קטין בן 17 ושני בגירים בני 19 ו-20, כולם תושבי העיר. מעצרו של הקטין הוארך עד מחר, ובאשר לבגירים תבקש המשטרה היום מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר