המזוזה מרוחה בצואה (צילום: הגרעין התורני הדר להדר)
המזוזה מרוחה בצואה (צילום: הגרעין התורני הדר להדר)

מי מרח צואת כלבים על מזוזה של חברת הגרעין התורני בהדר?

אחת מחברות הגרעין התורני הדר להדר גילתה כי אלמונים השחיתו את מזוזת דלתה ומרחו עליה צואת כלבים. המקרה מעורר סערה בקהילה

פורסם בתאריך: 22.5.19 13:35

היום (רביעי) בצהריים גילתה אחת מחברות הגרעין התורני בהדר כי אלמונים השחיתו את מזוזת דלתה ומרחו עליה צואת כלבים. המקרה מעורר סערה בקהילה, ובעקבותיו הוגשה תלונה במשטרה.

הגרעין התורני "הדר להדר" הוקם לפני כעשר שנים בשכונה, והוא עוסק בתחומים כמו קהילה יוצאי ברית המועצות לשעבר, הרווחה והחייאת בתי הכנסת בשכונה, וחברות בו כ-30 משפחות.

הרב שמואל ששון, ראש הגרעין התורני בהדר: "אנחנו חיים ביחסים טובים עם השכנים ועם הקהילות. אנחנו מרגישים שנחצה פה קו אדום. קראנו למשטרה, והשוטרים הגיעו ואמרו שזו פגיעה ברכוש, למרות שלטענתנו מדובר בעלבון ובפגיעה בסמל דת. דרשנו שייקחו תביעות אצבע, והם סירבו. אנחנו כואבים את מה שקרה ורוצים שמי שעשה את זה יבוא על עונשו. במקרה של עלבון דת, החוק קוביע עונש של עד לשלוש שנים בכלא. אם לא תהיה פה התערבות של מפקד תחנת משטרת חיפה, מקרה כזה עלול לחזור על עצמו".

 

 

מהמשטרה נמסר בתגובה כי היא חוקרת חשד לפגיעה ברגשי דת באמצעות השחתת מזוזות: "המשטרה חוקרת ארבע תלונות שהתקבלו לאחרונה בדבר חשד להשחתת מזוזות בפתח בתים פרטיים באחת מהשכונות בחיפה. בתוך כך, חוקרי הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל דגמו מהזירות את הממצאים שנמצאו על המשקופים על מנת להפיק ראיות שיוכלו לסייע באיתור מבצע העבירה, לצד איסוף ממצאים נוספים באזור. המשטרה רואה בחומרה את העבירה. כל כיווני החקירה נבדקים, ולפיכך מפעילה המשטרה את כל האמצעים הנדרשים על מנת לחשוף את מבצע העבירה עד למעצרו לשם מיצוי מלוא חומרת הדין".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אברי

    אני שמח שהמשטרה עובדת באופן נחוש ונלחמת בפשיעה נגד מזוזות בהדר. מהאנשים אכפת הרבה פחות. בעצם בכלל לא

  2. מתניה

    אני מקוה שהמשטרה תתן דעתה יותר לפשעי הצוארון הכחול מאשר מריחת צואה על מזוזות. את המזוזות והמשקופים ניתן לנקות!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר