"השנה היפה בחיי" (צילום: אילן בשור)
"השנה היפה בחיי" (צילום: אילן בשור)

בכורה בתיאטרון חיפה: "השנה היפה בחיי"

את המחזמר "השנה היפה בחיי" יצר אוהד חיטמן שרשום על הצלחת המחזמר "בילי שוורץ" וביים משה קפטן. מוביל אותו קאסט של כוכבים כמו לי בירן, רוני דלומי, מיקי קם ואורנה דץ. זהו מחזמר מקורי, מצחיק ומרגש שנוצר בשיתוף פעולה מסקרן בין תיאטרון חיפה לתיאטרון הלאומי הבימה

פורסם בתאריך: 13.9.22 09:47

שיתוף פעולה מסקרן בין תיאטרון חיפה והתיאטרון הלאומי הבימה הוליד את המחזמר "השנה היפה בחיי" בבימויו של משה קפטן, אשר יעלה בבכורה במוצאי שבת הקרובה באולם התיאטרון. זהו מחזמר ישראלי חדש, מקורי, מצחיק ומרגש, אשר בהמשך החודש יציג על הבמות בשני התיאטראות.

את "השנה היפה בחיי" יצר אוהד חיטמן שאחראי גם לשלאגר "בילי שוורץ", והוא עוסק בנושא המעבר מזוגיות להורות אשר נתפש כחוויה טבעית ומשמחת, אך טומן בחובו גם לא מעט קשיים עבור הזוגות הצעירים. כתיבתו השנונה של חיטמן חולקת עם הקהל את הסיפור של דנה ורוני – זוג צעיר, קרייריסטי ומצליח, שמתמודד עם המעבר מחיי נישואים רומנטיים, יציבים ורגועים לשגרה המאתגרת שבהורות לבנם אֶרִיק שזה עתה נולד, בליווי של אמא וחמות דעתניות אשר שונות בתכלית זו מזו.

את המחזמר מוביל קאסט של כוכבים, ובהם לי בירן, רוני דלומי, מיקי קם, אורנה דץ, נדיר אלדד, אילי עלמני, אליעד סודאי, בן יוסיפוביץ', יואב מילשטיין, ישראל ארנסט, שירה לוי, חנן שורצברג, גל שטרית, נעם גז, עדן גולדמן וגיא מאור.

 

 

"המחזמר הזה הוא התבוננות פנימית אישית שלי וסגירת מעגלים עם התקופה המשמעותית והמטלטלת ביותר בחיי", אומר חיטמן, "אלמלא זכיתי להפוך לאבא של אוה וברי לא יכולתי בכלל להגות וליצור אותו. הקולות ש'הפריעו' לי ליצור ולהיות המרכז בחיי בשנת ההורות הראשונה הם למעשה המוזה הגדולה שנתנה לי את ההשראה הגדולה. מבחינתי, 'השנה היפה בחיי' היא תמיד הזכות לבחור בזמן ובמקום הנוכחיים״.

מנכ"לית תיאטרון חיפה ניצה בן צבי ומנכ"ל תיאטרון הבימה נעם סמל מסרו: "שיתוף הפעולה המבורך של תיאטרון חיפה והתיאטרון הלאומי הבימה הוביל ליצירת מחזמר איכותי, מרגש ומהנה עם קאסט שחקנים מוצלח במיוחד. אנו בטוחים שהקהל ייהנה ממנו מאוד, לפחות ואף יותר מההנאה שלנו מתהליך ההפקה המשותף.  המחזמר שעולה בתקופת החגים פותח שנה של יצירות מקור איכותית בשני התיאטראות עם רפרטואר עשיר ומסקרן". 

"השנה היפה בחיי", יציג ב-19-17 בספטמבר בתיאטרון חיפה. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אילזבט

    תיאטרון הבימה בשיתוף תיאטרון חיפה העלו את המחזמר. ביצעתי הזמנה של השנה היפה בחיי כרטיסים מוזלים בהנחה. ממליצה!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר