תערוכת הקסמים במדעטק (צילום: מושון תמיר)
תערוכת הקסמים במדעטק (צילום: מושון תמיר)

"FOOL ME": מדע פוגש קסם בתערוכה הראשונה מסוגה בעולם במדעטק

איך מעלימים חפצים ומה מסתיר כובע הקסמים? "FOOL ME" - תערוכה ראשונה מסוגה בעולם - תיפתח במדעטק ותיקח את המבקרים למסע גילוי חווייתי של המדע שעומד בבסיסם של הקסמים המסקרנים ביותר. בתערוכה מוצגת סדרת סרטונים שמלווים בהסברים על סודותיה המדעיים מפי אמן החושים נמרוד הראל

פורסם בתאריך: 10.7.23 08:37

"FOOL ME", התערוכה הראשונה מסוגה בעולם נפתחת הקיץ במדעטק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל, לוקחת את המבקרים למסע גילוי חווייתי של המדע שעומד בבסיסם של הקסמים המסקרנים ביותר, ונותנת טעימה גם לקסם שבמדע. 

אמנות התעתועים מוצגת בסדרת סרטונים בלעדיים לתערוכה, אשר מלווים בהסברים על סודותיה המדעיים מפי אמן החושים נמרוד הראל וצוות ההדרכה של מדעטק, לצד עמדות אינטראקטיביות שמזמינות להתנסות ביישום מדעי של עקרונות כמו זריזות ידיים, פיזיולוגיה וקשר עין-יד, וכמו כן מגלים איך עובד המוח וכיצד ניתן להערים עליו. כחלק מהתערוכה יתקיים מתחם מקורות הקסם שנותן משמעות מדעית חדשה לקסמים בידוריים שנראים כסותרים לכאורה את חוקי הטבע, והפעלתם מנגישה את מורכבות המדע שמאחורי האשליות.  

 

 

לרשות המבקרים במוזיאון יעמדו גם מרכז החדשנות האינטראקטיבי ובו הקרנה רב חושית בתערוכת מערכת הדם, התנסות בתכנון עיר העתיד והכרת המצאות מתקופת הגלגל ועד לימינו. כמו כן ייהנו המבקרים מעשרות תערוכות קבע ותערוכות בינלאומיות משתנות, ממאות מוצגים אינטראקטיביים להפעלה עצמית במגוון של נושאים מדעיים, מפארק מדע פתוח, ממבוך חדש ומאתגר, מחדר בנייה בלגו וממתחם התנסות לגיל הרך המשלב משחקים וחוויית הבנה מדעית-טכנולוגית.  

תערוכת "FOOL ME" – מדע פוגש קסם תיפתח לקהל הרחב ביום שבת, 15 ביולי. רחוב שמריהו לוין 25. על שעות הפעילויות ועל שעות הפתיחה יש להתעדכן באתר המוזיאון

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר