אמה סמית' (צילום: Monika S Jakubowska)
אמה סמית' (צילום: Monika S Jakubowska)

ג'אז, בלוז וקאנטרי בפתיחת העונה של "ג'אז חם"

הזמרת אמה סמית' מבריטניה מגיעה למופע פתיחת העונה של סדרת "ג'אז חם" בבית אבא חושי למרות הכל. המופע יפגיש לקהל סגנונות שונים מהמוזיקה של דרום ארצות הברית ובעיקר שילובים של בלוז נוגה, סול שמגיע מהלב וסווינג מקפיץ

פורסם בתאריך: 10.1.24 09:03

הזמרת הבריטית אמה סמית' וחבריה הם אוהבי ישראל שהגיעו בימים קשים אלה להופעות בארץ. הנגנים הבינלאומיים יפגישו את הקהל של סדרת "ג'אז חם" עם סגנונות שונים מהמוזיקה של דרום ארצות הברית ובעיקר שילובים של בלוז נוגה, סול שמגיע מהלב וסווינג מקפיץ.

לסמית' יש מוניטין אדיר כאמנית רבת עוצמה ואקספרסיבית בג'אז. היא בעלת ניסיון עשיר בהופעה במועדוני הג'אז המובילים של לונדון וניו יורק ובאולמות כמו Wigmore Hall ו-Royal Festival Hal. היא הופיעה והקליטה עם אמנים מהשורה הראשונה כמו בובי מקפרין, רובי וויליאמס, ג'ורג'י פיים וסיל, וגם סיירה בעולם עם האייקון ההוליוודי ג'ף גולדבלום במופע משלהם. באחרונה היא הוציאה אלבום סולו חדש בשם "Meshuga Baby". 

 

 

סמית' היתה חלק משלישיית הזמרות הוותיקה The Puppini Sisters, חברת להקת Ronnie Scotts All Stars ומובילה בעצמה ביג בנד של מוזיקאיות. היא היתה פיינליסטית בתחרות הווקאלית של פסטיבל הג'אז של מונטרה, ועושה רבות להכנסת מוזיקת ​​הג'אז למיינסטרים, תוך שמירה על מסורת הג'אז. סמית' למדה בבית הספר למוזיקה פרסל וב-Royal Academy of Music.

במופע משתתפים גם דני אילט הבריטי שמנגן בגיטרה ואחראי גם על הניהול האמנותי, מייקל ורקמפ ההולנדי בחצוצרה, אסף חכימי בבס, יונתן ריקליס בפסנתר ויונתן רוזן בתופים.

בית אבא חושי, אבא הלל סילבר, נוה שאנן. מוצ"ש, 13 בינואר, שעה 21:00. כרטיסים: 03-5733001, או באתר ג'אז חם. 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר